AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 I det siste, særlig i ferier har foreldrene mine begynt å legge seg samtidig, og jeg hører lave dunk-lyder når jeg skal sove, og noen som går på badet etter en viss tid. Det er direkte plagsomt, fordi jeg får ekle bilder i hodet. Foreldrene mine er overvektige, masse kroppshår og de to holde på som om de var like gammel som meg... æsj. Problemet er at jeg er 20 og de ca 50+. Jeg har en kjæreste, og han får ikke sove på rommet mitt på en madrass på gulvet engang. Han må sove i underetasjen, på et trangt bibliotek, på en hard feltseng. Men at foreldrene mine får ligge og ha seg, det er liksom "greit" at jeg må høre? Jeg blir så irritert fordi det er så urettferdig (typen min og jeg har aldri hatt sex mens de er hjemme), og når jeg er irritert får jeg garantert ikke sove. Når de sier indirekte at sex ikke er greit, så skal de ha det selv? Det hele toppet seg da jeg ble med dem på hytta, da hørte jeg virkelig høye dunkelyder, stønning og at de var på badet (som jeg sov med hodet inntil). Da ble jeg liggende til langt på natt før jeg fikk sove igjen. Grinete og trøtt dagen etter spør moren min hva som er galt, og jeg sier forsiktig: "Hytta er ikke spesielt lytt, ikke bruk badet når jeg forsøker å sove" Mor: "Jammen jeg må da få gå på do?" Jeg: "Tror du jeg er dum??? - Tror du ikke jeg hørte hva dere drev med?" Mor: (ser paff bort på meg). Jeg reiser meg og går. Jeg hadde virkelig håpet de hadde fått skrekken, men tydligvis ikke. Om jeg noen sinne skal bli med dem på hytta igjen, skal jeg hinte til den episoden og si at om det skjer igjen, så blir jeg ALDRI med på hytta igjen! Dere opplevd noe tilsvarende? Anonym poster: 50875b925fd60bb6d9fa2d89575cb4e9
Heart Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Du liker ikke at dine gifte foreldre har et seksualliv på sitt eget soverom i sitt eget hus? Og at de har regler som du må følge når du bor under deres tak? Løsningen er enkel: Flytt ut. 29
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Ja, har opplevd masse lyder. Men aldri å bli nektet å ha kjæresten til overnatting som et voksent menneske.. På tide å flytte ut? Eneste raske løsningen for ulydene er ørepropper. Anonym poster: 8c86a238508914a854ae6c09b11eccf6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Anonym poster: f08ef1ce9145aeef35de765e8abd7321 2
Gjest Funky Punk Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Du liker ikke at dine gifte foreldre har et seksualliv på sitt eget soverom i sitt eget hus? Og at de har regler som du må følge når du bor under deres tak? Løsningen er enkel: Flytt ut. Enig. Flytt ut om du ikke kan akseptere deres regler i deres hjem og om det plager deg at dine foreldre opplagt er glad i hverandre og derfor har et sexliv 2
Gjest Purelove Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Haha. det er da veldig normalt å ha sex. Om de er overvektige og har kroppshår, betyr det da at de automatisk ikke får kose seg med hverandre?? hallo?? selvfølgelig skal de ha sine regler i deres hjem, at typen din ikke får lov til å sove med deg er da de som bestemmer i DERES hjem, og det bør du akseptere, ellers så må du bare flytte ut. Flytt ut du, så slipper du ubehageligheter 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 Som flere sier her: det er på tide å flytte ut og få deg ditt eget liv. Anonym poster: 11768a5bac6eda507463fc69594b40e7 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 Jeg har opplevd det, og det er disgusting. Anonym poster: ae71823f0ea67149836a19b654bdbca8 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 Du liker ikke at dine gifte foreldre har et seksualliv på sitt eget soverom i sitt eget hus? Og at de har regler som du må følge når du bor under deres tak? Løsningen er enkel: Flytt ut. Hva skal man gjøre i ferier, som nå i julen da? Bo på hotell og bare være der om dagen? Anonym poster: ae71823f0ea67149836a19b654bdbca8 1
Sweet77 Skrevet 23. desember 2012 #10 Skrevet 23. desember 2012 Haha, høres ut som de syns det er på tide du flytter ut også...! Når de lager urimelige regler og ikke gidder ta hensyn til hva du hører så er det kanskje på tide å ta hintet? Etter å ha vært forsktige og tatt hensyn i 20 år så har de sikkert lyst til å "leve" litt den tiden de har igjen 6
Nattjenta Skrevet 23. desember 2012 #11 Skrevet 23. desember 2012 Synes foreldrene dine er rare. Hadde dere vært 14 år, men 20 år og ikke får sove på samme rom, må jeg si jeg synes er spesielt. 8
Aldrisur Skrevet 23. desember 2012 #12 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Ja ja, det er ikke greit. Det var en gang i tiden jeg også trodde at de som hadde et barn hadde pult én gang, de som hadde to hadde pult to ganger osv. I naboblokka bodde det noen som hadde seks - 6 barn!! Og hvis du lurer på hva som var poenget mitt: Det er helt vanlig at voksne, foreldre har seg, selv etter fylte 50 og både med og uten kroppshår. Endret 23. desember 2012 av Aldrisur 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #13 Skrevet 23. desember 2012 Hva skal man gjøre i ferier, som nå i julen da? Bo på hotell og bare være der om dagen? Anonym poster: ae71823f0ea67149836a19b654bdbca8 Nettopp. Jeg har flyttet ut i studentbolig, men må jo bo hjemme i julen. Å unngå å bli med på hyttetur er jo noe jeg ofte har gjort, og da kan de ha så mye sex de bare orker for da hører jeg jo ikke det. Men seriøst, å høre foreldrene sine ha seg er det ekleste som finnes! Anonym poster: 50875b925fd60bb6d9fa2d89575cb4e9 1
Gjest Chin Skrevet 23. desember 2012 #14 Skrevet 23. desember 2012 Foreldrene dine er glad i hverandre, de har ett sunt ekteskap så de puler. Du er 20 år og gammel nok til å vite at voksne mennesker har seg, de ser ingen vits i å skjule det lengre, og jeg skjønner godt at de ønsker å ha sex i eget hjem når de vil. Og jeg antar at grunnen til at de gir deg regler som om du var 14, er fordi, etter innlegget ditt å dømme, oppfører du deg som om du er 14. Skjerp deg. 7
Pringle Skrevet 23. desember 2012 #15 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Haha, høres ut som de syns det er på tide du flytter ut også...! Når de lager urimelige regler og ikke gidder ta hensyn til hva du hører så er det kanskje på tide å ta hintet? Etter å ha vært forsktige og tatt hensyn i 20 år så har de sikkert lyst til å "leve" litt den tiden de har igjen Enig. Greit nok at det er foreldrenes hjem og de bestemmer reglene, men når du TS bor der, så det er ditt hjem også, spesielt hvis du betaler husleie. Du er over 16, tilogmed over 18, så det høres ganske teit ut å nekte deg å ha sex hjemme hos deg selv. Hadde nok sett meg om etter et annet sted å bo om jeg var deg, hvor du selv er sjefen. Edit: Jeg ser nå at du bor på studenthybel og bare er hjemme i feriene. Da blir det litt annerledes... Men kan du ikke styre deg de få dagene i jula da? Endret 23. desember 2012 av Pringle
Emmen Skrevet 23. desember 2012 #16 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Enig. Greit nok at det er foreldrenes hjem og de bestemmer reglene, men når du TS bor der, så det er ditt hjem også, spesielt hvis du betaler husleie. Du er over 16, tilogmed over 18, så det høres ganske teit ut å nekte deg å ha sex hjemme hos deg selv. Hadde nok sett meg om etter et annet sted å bo om jeg var deg, hvor du selv er sjefen. Edit: Jeg ser nå at du bor på studenthybel og bare er hjemme i feriene. Da blir det litt annerledes... Men kan du ikke styre deg de få dagene i jula da? Jeg er trådstarter. Jeg bor jo strengt tatt ikke hjemme lengre, men siden det er jul må jeg jo være hjemme. Ille nok å se pappa tafse på mamma når vi sitter i stua, ærlig talt! Ikke er jeg alenebarn heller, har yngre søsken og hvertfall den ene er gammel nok til å forstå og gremmes av hva de driver med. Endret 23. desember 2012 av Emmen
Aldrisur Skrevet 23. desember 2012 #17 Skrevet 23. desember 2012 Jeg er trådstarter. Jeg bor jo strengt tatt ikke hjemme lengre, men siden det er jul må jeg jo være hjemme. Ille nok å se pappa tafse på mamma når vi sitter i stua, ærlig talt! Ikke er jeg alenebarn heller, har yngre søsken og hvertfall den ene er gammel nok til å forstå og gremmes av hva de driver med. Synes du skal sette stor pris på at foreldrene dine er glade i hverandre og holder sammen jeg. 9
Trude.lutt Skrevet 23. desember 2012 #18 Skrevet 23. desember 2012 ok, du opplever dette som ubehagelig. Du bekymrer deg for dette i forhold til yngre søsken. Hva med å snakke med foreldrene dine? Pleier å hjelpe det å snakke sammen!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #19 Skrevet 23. desember 2012 Kanskje dei ynskjer at kjærasten din skal delta? Anonym poster: cbb0e8e21e766aecdd2a369126d93c28 1
Amarinda Skrevet 23. desember 2012 #20 Skrevet 23. desember 2012 Er du virkelig 20 år? Jeg trodde de fleste var kommet over angst for å se foreldrene kose seg, og heller være glad for at foreldrene har en sunt og godt ekteskap innen den alderen! Når det er sagt, synes jeg det er veldig rart at du ikke får ha kjæresten din på overnatting? Ta opp det med foreldrene dine, men ikke bland inn at du hører at de har sex.. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå