Gå til innhold

urinprøve + amf?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :) Jeg har tatt en stripe med amf. her og der i hele helgen, og det har seg slik at jeg er syk og må til legen og få noen medisiner... Jeg skal ta urinprøve og muligens en blodprøve, kommer amfen til og slå ut på prøvene selvom det ikke er det de leter spesiellt etter? Skal til legen nå ikveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar ikke narkotikaprøve av deg om det ikke er det du leverer urinprøve for.

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke tenke meg slår ut sånn helt tilfeldig. Og de har heller ikke lov til å teste for narkotika uten dom, med mindre du er under 18, da er du dessverre mer eller mindre fritt vilt.

Skrevet

Nei det vises ikke på prøver som de tar for å se om du er syk. Men seriøst, slutt med det tullet. Det fører ikke en god vei

Anonym poster: ba36a355042c138168b3596098d43c87

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke tenke meg slår ut sånn helt tilfeldig. Og de har heller ikke lov til å teste for narkotika uten dom, med mindre du er under 18, da er du dessverre mer eller mindre fritt vilt.

Det må ikke foreligge dom for å ta narkoprøve. Du er helt på viddene.

Men nei, legen ser ikke det TS.

Anonym poster: aec1ebc60c29ef2375998cf3ebe1bba1

Gjest brutal mann
Skrevet

Men når legen spør om du bruker andre medisiner så er det ren idioti å ikke opplyse om amfetaminen.

Skrevet

Nei, de må ha rettslig kjennelse. Men de tar uansett ikke det når man bare skal sjekke noe hos legen. Regner med at ingen har noe mistanke på deg heller siden du bare har tatt amfetamin i helgen.

Skrevet

Men når legen spør om du bruker andre medisiner så er det ren idioti å ikke opplyse om amfetaminen.

Jeg hadde ikke sagt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...