Gå til innhold

Syke drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som har syke drømmer i det siste?

Jeg får det med en gang det er noe. F.eks hvis det skjer noe i kroppen eller hvis jeg er syk..

I natt drømte jeg at det var en gjeng mennesker som bodde her jeg bor. Han ene typen skjedde det noe med, han knakk lilletåa, og så var det så forferdelig snøvær at ikke ambulansen kunne komme frem. Så hver gang toget kom kjørende forbi på stasjonen, spurte vi konduktøren om vi kunne få smertestillende.

Konduktøren forklarte at vi fant smertestillende hvis vi brakk opp tretrappa inn til stasjonen. Så vi gjorde det da. Men så skjedde det noe med han som knakk lilletåa. Vet ikke hva, men han begynte å mutere. Først ble han litt rar, sånn litt Hulk-aktig, bare liten. Ikke noe skremmende. Men så ble han høy og tynn! Så ble han sånn svæær hulk, bare litt større og ond! Og hudfarget.

Folk ble redde for ham og kalte ham "keiseren" og bøyde seg for ham. Jeg gjorde ikke det, men løp min vei og stakk av. Han drev systematisk med tortur og mord av folk. Fordi han syntes det var gøy. Han knuste til og med hodet til en etter å ha slått ham i svime, så hjernemassen sprutet rundt på oss andre :sjokkert:

Så skulle vi stikke av, jeg og en annen gjeng, og hente hjelp. Da hadde det blitt sommer. Vi løp oppi skauen, og jeg gjemte meg under en seng som var i skauen (... :danse: ) men da var han ikke truende lenger, for pga all mutasjonen, hadde han fått kreft, og var døden nær.

:natti::opplyser:

Fleres om har sånne syke drømmer??

Anonym poster: f1434ef96d18b4f287d866df773a5353

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elissima
Skrevet

Jeg har syke drømmer hele tiden. Drømte at jeg fikk en pakkekalender av kjæresten, der det var en stilling fra Kamasutra vi måtte gjøre hver dag 1-24.desember. Offentlig på Bryn-senteret i Oslo, mens folk så på. Det er ganske sykt!

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det høres meget flaut ut. Og sykt!

Skrevet

Jeg drømte at jeg var på Justin Bieber konsert på toppen av Alpene. Det var unormalt mange kyr der oppe, og da vi kjørte ned igjen falt det mange kyr ned fra fjellene og forran bilen vår. De tok selvmord :(

• Liker 2
Skrevet

Jeg drømte at jeg var på Justin Bieber konsert på toppen av Alpene. Det var unormalt mange kyr der oppe, og da vi kjørte ned igjen falt det mange kyr ned fra fjellene og forran bilen vår. De tok selvmord :(

Huffda, stakkars kuer :( Godt det ikke var sant ;) !

Skrevet

Drømmer er alltid merkelige, synes jeg... De følger ingen fornuft, og det skjer helt umulige ting. Men av en eller annen grunn,vet ikke om det er sånn med deg TS?, så 'vet' jeg liksom i drømmen når sånne helt syke ting skjer at "åja, NÅ drømmer jeg"... Hehe :) Som om jeg i drømmen blir bevisst på at jeg drømmer når ting bryter med det som er mulig... Jeg har masse masse rare, ekle, skremmende og morsomme drømmer. I farger :) Ofte drømmer jeg om ting, mennesker, steder, opplevelser eller tanker jeg har hatt - men veldig usammenhengende. Den travleste natten jeg har hatt var etter jeg så "Enemy of the state" for noen år siden (sett den?). Jeg måtte løpe rundt og gjemme meg forskjellige plasser, alltid fant de meg, og jeg måtte løpe videre. Gjemte meg oppi en gryte, under en trapp, i et kjøkkenskap osv. Var helt utslitt da jeg våknet..hehe! :)

Skrevet

Drømmer er alltid merkelige, synes jeg... De følger ingen fornuft, og det skjer helt umulige ting. Men av en eller annen grunn,vet ikke om det er sånn med deg TS?, så 'vet' jeg liksom i drømmen når sånne helt syke ting skjer at "åja, NÅ drømmer jeg"... Hehe :) Som om jeg i drømmen blir bevisst på at jeg drømmer når ting bryter med det som er mulig... Jeg har masse masse rare, ekle, skremmende og morsomme drømmer. I farger :) Ofte drømmer jeg om ting, mennesker, steder, opplevelser eller tanker jeg har hatt - men veldig usammenhengende. Den travleste natten jeg har hatt var etter jeg så "Enemy of the state" for noen år siden (sett den?). Jeg måtte løpe rundt og gjemme meg forskjellige plasser, alltid fant de meg, og jeg måtte løpe videre. Gjemte meg oppi en gryte, under en trapp, i et kjøkkenskap osv. Var helt utslitt da jeg våknet..hehe! :)

Det hender jeg vet at jeg drømmer! Og at jeg på en måte kan styre drømmen litt. Men denne drømmen trodde jeg var sann, da jeg opplevde den i natt. Og da jeg hadde betennelse i magesekken, hadde jeg mange forferdelige drømmer jeg der og da trodde var sanne (bla.a at et yngre søsken døde). Det var vel mer mareritt.

...

Hehe, det er rart hvordan stemningen eller sånne ting kan forplante seg videre til virkeligheten.

Har ikke sett enemy of the state da, men den drømmen høres merkelig ut!

Det var en periode jeg drømte at jeg rømte til Nord-Amerika, til skogene og fjellene der.

-TS

Skrevet

Flere som har syke drømmer i det siste?

Jeg får det med en gang det er noe. F.eks hvis det skjer noe i kroppen eller hvis jeg er syk..

I natt drømte jeg at det var en gjeng mennesker som bodde her jeg bor. Han ene typen skjedde det noe med, han knakk lilletåa, og så var det så forferdelig snøvær at ikke ambulansen kunne komme frem. Så hver gang toget kom kjørende forbi på stasjonen, spurte vi konduktøren om vi kunne få smertestillende.

Konduktøren forklarte at vi fant smertestillende hvis vi brakk opp tretrappa inn til stasjonen. Så vi gjorde det da. Men så skjedde det noe med han som knakk lilletåa. Vet ikke hva, men han begynte å mutere. Først ble han litt rar, sånn litt Hulk-aktig, bare liten. Ikke noe skremmende. Men så ble han høy og tynn! Så ble han sånn svæær hulk, bare litt større og ond! Og hudfarget.

Folk ble redde for ham og kalte ham "keiseren" og bøyde seg for ham. Jeg gjorde ikke det, men løp min vei og stakk av. Han drev systematisk med tortur og mord av folk. Fordi han syntes det var gøy. Han knuste til og med hodet til en etter å ha slått ham i svime, så hjernemassen sprutet rundt på oss andre :sjokkert:

Så skulle vi stikke av, jeg og en annen gjeng, og hente hjelp. Da hadde det blitt sommer. Vi løp oppi skauen, og jeg gjemte meg under en seng som var i skauen (... :danse: ) men da var han ikke truende lenger, for pga all mutasjonen, hadde han fått kreft, og var døden nær.

:natti::opplyser:

Fleres om har sånne syke drømmer??

:klappe:

Off-topic, men jeg syns du burde sende det innlegget til en eller annen manusforfatter. Det kunne blitt den syke filmen! :Hehe:

Jeg drømmer ingenting for tiden, eller, jeg klarer ikke huske noenting. Kjedelig. :(

• Liker 1
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Jaa, jeg har drømt om dommedag et pr ganger i det siste. Er utrulig ubehagelig. For jeg husker at jeg tenkte "hvordan dør jeg og gjør det vondt?" hele tiden, så jeg flyktet fra sted til sted. Var masse jordskjelv og mennesker med panikk. Uff

Også haha, en gang drømte jeg at det kom ulver inn i huset, de holdt meg til fange. Jeg kunne jo ikke gå, var mange av dem så jeg måtte gjemme meg. Ente med at jeg ble bitt i handa:P

Også drømmer jeg relativt ofte om at jeg drukner. Satser på at det ikke er noe sannhet i det.

Ellers så har jeg mange meningsløse drømmer som jeg virkelig ikke finner noen forklaring på. Kan være hva som helst. Men jeg elsker å drømme, føler meg så levende da, på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...