Gjest Anonym Skrevet 23. desember 2012 #1 Skrevet 23. desember 2012 I oktober var mensen normal fra 5 oktober til 11 oktober.. I november hadde jeg ubeskyttet sex 10 november og 2 timer etterpå fikk jeg mensen.. Etter dette fikk jeg igjen mensen 30 november til 6 desember. Før har jeg alltid fått forvarsel om når jeg får mensen som vondt i brystene noe jeg ikke fikk nå.. Så igjen har jeg nå fått mensen den 19 desember noe som jeg syntes er kjempe rart og jeg fikk heller ingen forvarsel denne gangen.. Sjal jo egentlig ikke ha mensen før neste å da altså i januar.. Kan dette være ett tegn på at man er gravid? eller hva kan det være?
Silfen Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Du kan ikke bli gravid to timer før du får mensen. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 At man blør oftere enn normalt er ikke et tegn på at man er gravid, å ikke få mensen er et tegn på gravid, så det er det motsatte. Og ja man kan ikke blir gravid 2 timer før mensen! Dra til legen du, jeg har ikke peiling på hva som feiler deg. Anonym poster: 05480416b0be58de0a56af13fa2241c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå