AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Prøver å slutte med snusingen. Vil ikke trappe ned, så prøver å kutte det ut brått. Nå har jeg klart min første hele dagen uten noe som helst snus! Snuser vanligvis en halv boks daglig av 06. Merker det veldig på kroppen. Er rastløs, irritabel, og føler at noe mangler. Vil gråte. Svetter og er urolig + småkvalm. Hvor lenge vil disse fysiske abstinensene vare? Anonym poster: 12447a3cbd892d7004be0f9f9066440f
rockering Skrevet 23. desember 2012 #2 Skrevet 23. desember 2012 Veldig bra at du prøver å slutte :-) Har ikke prøvd å slutte med snusen selv, så jeg vet ikke hvor lenge du vil ha det slik. Men har du prøvd å ta en tyggis, istedenfor snusen når du har lyst på den! Kanskje det hjelper? Eller et drops, eller lignende..
Madison_00 Skrevet 23. desember 2012 #3 Skrevet 23. desember 2012 Sluttet med snus i April, etter å ha snuset i nesten 4 år. Jeg snuste mer enn en boks sterk om dagen. Jeg bestemte meg for at jeg ville slutte, men la ingen planer for det. Ville ta det på sparket slik at jeg ikke skulle gå å grue meg. Etter en boks var slutt bestemte jeg meg. Det var siste boks. De fysiske ubehagelighetene varte i et par - 3 dager bare. Jeg gikk opp ganske mye i vekt, fordi jeg erstattet med spiselige ting, mat eller søtsaker. Dette har jeg gått ned igjen nå. Tro du meg, det er enklere enn du tror. Bare vær bestemt og ikke hør på stemmene i hodet. Du tenker ikke klart de neste ukene, det er avehngigheten. Om en måned eller maks to vil du være fri igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå