AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #21 Skrevet 24. desember 2012 Hvilke menn fanger deres interesse? Den hyperaktive og rappkjeftede? Den bedrevitende og arrogante? Den nerdete? Den lidenskapelige? Den omsorgsfulle? Den engasjerte? Den sporty? Den deilige? Den intelligente? Noen av disse typene, kombinasjon eller noen jeg ikke har nevnt? Nerdete, intelligent, morsom og reflektert. Anonym poster: 16797b055747267a284043c5e77d56fe
Catgirl Skrevet 24. desember 2012 #22 Skrevet 24. desember 2012 Intelligent eller intellektuell på en eller annen måte er et "must". Engasjert. Elsker menn som kan faget sitt og som setter seg inn i ting og tang. Omsorgsfull ja. Kanksje også familieorientert. Morsom! Humor er vel en del av intelligensen tenker jeg. At man har litt selvironi og ikke tar seg selv så høytidelig.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. desember 2012 #23 Skrevet 24. desember 2012 Hvilke menn fanger deres interesse? Den hyperaktive og rappkjeftede? Den bedrevitende og arrogante? Den nerdete? Den lidenskapelige? Den omsorgsfulle? Den engasjerte? Den sporty? Den deilige? Den intelligente? Noen av disse typene, kombinasjon eller noen jeg ikke har nevnt? En god kombinasjon av;lideskapelig og omsorgsfullmentalt sterk, trygg på hvem han er og hva han står for, tilstedeværendeikke selvhøytidelig, åpen for nye tanker og idèerintelligent i alle betydninger, sosialt og emosjonelt. Mao; egentlig en helt vanlig kar med gode antenner og et fornuftig kryssingspunkt mellom selvtillit og selvfølelse.
sol87 Skrevet 24. desember 2012 #24 Skrevet 24. desember 2012 En voksen og intelligent mann som respekterer sine medmennesker og klarer å tenke både på seg selv og andre. Han bryr seg ikke om hvorvidt han er macho eller femi, det viktigste for ham er å være den han vil være. 1
sol87 Skrevet 24. desember 2012 #25 Skrevet 24. desember 2012 Den... Hva var det det het igjen? Åja, den GENERØSE typen. Tror ikke jeg har vært på en eneste datingsite hvor ikke ordet "han må ha ordnet økonomi og være generøs...". Kvinner bryr seg lite om personlighet, så lenge han er "generøs". Anonym poster: 3c2215b8c332e9abb888d71c9ed35690 Latterlig. Ingen av kjærestene mine har hatt mye penger. Generøs er noe begge bør være, ikke nødvendigvis på penger og gaver, men på kjærlighet, oppmerksomhet og tålmodighet. Men gjerrighet, det er ikke sexy om du mann eller dame. 3
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 24. desember 2012 #26 Skrevet 24. desember 2012 (endret) Mann her . Om man har blitt beskrevet som : Snill, rettfedig, romantisk, lyttende,ydmyk, løsningsorienter, ikke tar seg selv så høytidelig, person som sprer glede, en som kan overraske positivt,god far, leken, litt impulsiv, kjekk, god elsker,alltid er der for deg, unik, lett og bli glad i, vanskelig å gi slipp på. ville dere datet en sånn man? bare spør rent hypotetisk ... god jul... Endret 24. desember 2012 av drømmer4livet 2
NettMeg Skrevet 24. desember 2012 #27 Skrevet 24. desember 2012 En rolig snill mann, som får meg til og le. Han kan gjerne være litt nerdete Han må være omsorgsfull og jordnær og akseptere meg for den jeg er:)
Cata Skrevet 24. desember 2012 #28 Skrevet 24. desember 2012 ville dere datet en sånn man? bare spør rent hypotetisk ... god jul... Jepp - sånn rent hypotetisk. Ville kanskje vært litt nervøs for den romantikkdelen siden jeg ikke er overvettes romantisk selv, men resten hørtes jo veldig bra ut.
Gjest Reza08 Skrevet 24. desember 2012 #29 Skrevet 24. desember 2012 Latterlig. Ingen av kjærestene mine har hatt mye penger. Generøs er noe begge bør være, ikke nødvendigvis på penger og gaver, men på kjærlighet, oppmerksomhet og tålmodighet. Men gjerrighet, det er ikke sexy om du mann eller dame. Det svaret der er har jeg ikke kommet over veldig ofte. Ditt svar føler jeg at er veldig godt skrevet. Tenk om alle hadde en sånn innstilling til hverandre. Da tror jeg at mange hadde kommet langt.
Gjest Reza08 Skrevet 24. desember 2012 #30 Skrevet 24. desember 2012 Latterlig. Ingen av kjærestene mine har hatt mye penger. Generøs er noe begge bør være, ikke nødvendigvis på penger og gaver, men på kjærlighet, oppmerksomhet og tålmodighet. Men gjerrighet, det er ikke sexy om du mann eller dame. Helt enig med deg. Penger er ikke alt (også noe som heter avbetaling, neida bare fleiper). Jeg mener også at man skal være generøs begge veier, og kanskje aller viktigst er kjærligheten og tilstedeværelsen som du sier. Gaver er selvsagt hyggelig, men er ikke det som teller mest. Gjerrighet er ikke sexy, uansett kjønn. Du svarer som om jeg skulle ha sagt det selv.
Nettinettet Skrevet 24. desember 2012 #31 Skrevet 24. desember 2012 Det samme som nettinett, men må legge til at han må være jordnær *nkker* veldig viktig!
sol87 Skrevet 24. desember 2012 #32 Skrevet 24. desember 2012 Det svaret der er har jeg ikke kommet over veldig ofte. Ditt svar føler jeg at er veldig godt skrevet. Tenk om alle hadde en sånn innstilling til hverandre. Da tror jeg at mange hadde kommet langt. Tusen takk for det. Jeg tror forhold mellom kvinner og menn hadde gått bedre om folk hadde sluttet å tenke på det som en konkurranse, eller som en slags krig der vi nærmest er fiender. Et forhold er på mange måter et samarbeidsprosjekt hvor begge må inngå kompromisser og gi og ta for å få det til å funke. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #33 Skrevet 25. desember 2012 Hvilke menn fanger deres interesse? Den hyperaktive og rappkjeftede? Den bedrevitende og arrogante? Den nerdete? Den lidenskapelige? Den omsorgsfulle? Den engasjerte? Den sporty? Den deilige? Den intelligente? Noen av disse typene, kombinasjon eller noen jeg ikke har nevnt? Anonym poster: 10a5941b36cc0534d55a48f690baafb8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #34 Skrevet 25. desember 2012 Den som har penger. Anonym poster: eb3ea13dafbfca9cb060a7fd9fb11d39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå