Gjest Reza08 Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Hvilke menn fanger deres interesse? Den hyperaktive og rappkjeftede? Den bedrevitende og arrogante? Den nerdete? Den lidenskapelige? Den omsorgsfulle? Den engasjerte? Den sporty? Den deilige? Den intelligente? Noen av disse typene, kombinasjon eller noen jeg ikke har nevnt?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Hvilke menn fanger deres interesse? Den hyperaktive og rappkjeftede? Den bedrevitende og arrogante? Den nerdete? Den lidenskapelige? Den omsorgsfulle? Den engasjerte? Den sporty? Den deilige? Den intelligente? Noen av disse typene, kombinasjon eller noen jeg ikke har nevnt? Nerdete, intelligent, omsorgsfull og engasjert (og du glemte den viktigste, den morsomme/vittige) Anonym poster: a5573126babcb670a7560ecf296d2848
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Varm og god personligehet. Ærlig og liker å snakke. ELSKER menn som virkelig får meg til å le Romantisk og koselig å være sammen med, litt lidenskapelig og omsorgfull så vi begge kan gi noe til forholdet. Anonym poster: 2dd6adfe59a5deb3965772e3e2c51283 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Den... Hva var det det het igjen? Åja, den GENERØSE typen. Tror ikke jeg har vært på en eneste datingsite hvor ikke ordet "han må ha ordnet økonomi og være generøs...". Kvinner bryr seg lite om personlighet, så lenge han er "generøs". Anonym poster: 3c2215b8c332e9abb888d71c9ed35690 1
Gjest SpaceBaby Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Varm og god personligehet. Ærlig og liker å snakke. ELSKER menn som virkelig får meg til å le Romantisk og koselig å være sammen med, litt lidenskapelig og omsorgfull så vi begge kan gi noe til forholdet. Artig. "Varm" var det første ordet som dukka opp i hodet mitt også. Når det kommer til damer, mener jeg,
Gjest Reza08 Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Selv om jeg er mann, kan jeg jo indikere hva jeg ville satt pris på ved en dame. Jeg ønsker at dama er varm, romantisk, omsorgsfull, engasjert, lidenskapelig, humoristisk, forståelsesfull, interessert i å prate og søt. Ser at jeg glemte å ta med en hel del typer her.
Gjest Søgni Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Siden AB lenger opp her allerede har fasiten, at alle kvinner bryr seg lite om personlighet så lenge han er "generøs", så er det kanskje ikke vits i å svare. Jeg gjør det likevel. Jeg leter ikke etter renspikka stereotypier eller kategorier av menn, men menn(esker) jeg trives sammen med. Tror ikke det er noe spesielt jeg "leter etter" eller setter pris på i en mann, som jeg ikke finner i mennesker jeg trives godt sammen med generelt. I tillegg synes jeg ikke alt det som er ramsa opp kan kalles egenskaper eller karaktertrekk heller, f.eks. sånt som engasjert og lidenskapelig. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 Den... Hva var det det het igjen? Åja, den GENERØSE typen. Tror ikke jeg har vært på en eneste datingsite hvor ikke ordet "han må ha ordnet økonomi og være generøs...". Kvinner bryr seg lite om personlighet, så lenge han er "generøs". Anonym poster: 3c2215b8c332e9abb888d71c9ed35690 Jeg lurer veldig på hva slags damer dere er "borti" når dere har denne oppfatningen? Sannsynligvis er det sånne damer som vi vi "snille" jenter ser på som de største rivalene på sjekkemarkedet, - akkurat som de såkalte badboyene som alle de "snille" guttene ser på som de største rivalene. Anonym poster: a5573126babcb670a7560ecf296d2848 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 Jeg lurer veldig på hva slags damer dere er "borti" når dere har denne oppfatningen? Sannsynligvis er det sånne damer som vi vi "snille" jenter ser på som de største rivalene på sjekkemarkedet, - akkurat som de såkalte badboyene som alle de "snille" guttene ser på som de største rivalene. Anonym poster: a5573126babcb670a7560ecf296d2848 Vi har vært på nettdating hvor alt er overfladisk og unaturlig. Hvor mennesker blir til spesifikasjonsark med egenskapsbeskrivelse som i en elektronikksjappe. Kanskje dette er grunnen til at jeg liker å gå på Black Design bedre enn EL-Kjøp... Enten det ellers er jeg i ferd med å bli homo :-)
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #10 Skrevet 23. desember 2012 Vi har vært på nettdating hvor alt er overfladisk og unaturlig. Hvor mennesker blir til spesifikasjonsark med egenskapsbeskrivelse som i en elektronikksjappe. Kanskje dette er grunnen til at jeg liker å gå på Black Design bedre enn EL-Kjøp... Enten det ellers er jeg i ferd med å bli homo :-) Lykke til for menn er jo ikke overfladiske i det heletatt Anonym poster: e9cd6ccf2d24fbc3e919d84491f8a430 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 23. desember 2012 #11 Skrevet 23. desember 2012 Intelligent, vittig, kreativ, lidenskapelig, omsorgsfull, engasjert, trygg, (og gjerne litt gladtjukk med skjegg)
Nettinettet Skrevet 23. desember 2012 #12 Skrevet 23. desember 2012 Jeg leter etter en mann jeg kommuniserer godt med, har det gøy med og som tenner meg seksuelt. 3
Leonaen Skrevet 23. desember 2012 #13 Skrevet 23. desember 2012 Det samme som nettinett, men må legge til at han må være jordnær 2
Marionette Skrevet 23. desember 2012 #14 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Omsorgsfull og lidenskapelig en dæsj romantisk, engasjert og litt sporty... Men viktigst av alt: at han er blid og positiv Bonus: tredagersskjegg! Endret 23. desember 2012 av EtraM 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. desember 2012 #15 Skrevet 23. desember 2012 Lykke til for menn er jo ikke overfladiske i det heletatt Anonym poster: e9cd6ccf2d24fbc3e919d84491f8a430 Menn er like overfladiske som kvinner. Kanskje mer. Det var ikke derfor jeg nevnte det med å bli homo. Heller fordi jeg foretrekker interiørbutikker fremfor elektronikkbutikker. Eller gjorde ihvertfall. Putter jeg inn noe mer i kåken min nå, så blir det maksimalistisk av seg og det liker jeg ikke ;-). Kommer nok uansett til å foretrekke kvinnestomper fremfor mannestomper uansett hvor la-di-da jeg blir, gitt ;-).
super-s Skrevet 23. desember 2012 #16 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Av de du nevner, er det den omsorgsfulle, den engasjerte og den intelligente. Jeg ønsker meg en snill mannemann som kan være der for meg i dårlige perioder og løfte meg opp. En med livserfaring, men som ikke er psyk. Er det selv, og har prøvd å være i forhold med en som også var psyk, og det funket dårlig. Men det er viktig med en som har vært igjennom tøffe ting selv og som kan sette seg inn i min situasjon, og samtidig få meg til å tenke annerledes om ting. Han skal være intelligent med mye kunnskap (elsker å snakke med intelligente mennesker for jeg lærer så mye av det). Han trenger ikke å være så veldig sporty, men hadde vært fint å kunne trene med ham. Han bør også være opptatt av å ha et sunnt kosthold, men ikke være så overfokusert på det at han ikke kan kose seg innimellom. Det er også viktig for meg at vi har våre separate liv så jeg får tid for meg selv og til å være med vennene mine, men at han går godt sammen med venninnene mine så vi kan møtes alle sammen uten at det blir ubehagelig. Og så skal han ikke være sjalu. Så inntil den dagen jeg treffer denne mannen, så forblir jeg singel! Edit: Og så må han være morsom! Endret 23. desember 2012 av super-s 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #17 Skrevet 23. desember 2012 Hvilke menn fanger deres interesse? Den hyperaktive og rappkjeftede? Den bedrevitende og arrogante? Den nerdete? Den lidenskapelige? I hvert fall litt.. så lenge det ikke blir irrasjonelt og kvelende. Den omsorgsfulle? Den engasjerte? Den sporty? Den deilige? Den intelligente? Noen av disse typene, kombinasjon eller noen jeg ikke har nevnt? Intet mer, intet mindre også må han ha humor også. Det beste er at jeg har funnet en sånn, så de finnes og jeg sikter visst ikke for høyt. Anonym poster: eb0baf9280f9e6fd88e703575141fd1e
Cata Skrevet 23. desember 2012 #18 Skrevet 23. desember 2012 Hvor ble det av den morsomme og den hyggelige? Og den snille? Av dem som er listet ville jeg gått for en kombinasjon av den intelligente og den nerdete, med en liten dash av den omsorgsfulle. (Men det hadde ikke holdt uten humor altså....)
Knirke Skrevet 23. desember 2012 #19 Skrevet 23. desember 2012 En du ikke har nevnt: Barsk og MANDIG rrrrrrr.... 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #20 Skrevet 23. desember 2012 Den modne som er trygg på seg selv. Anonym poster: 9979f4b7688a1c81b62c93b8b7d181c5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå