Gå til innhold

Facebook: bytte profilbilde uten at det vises?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå jeg bytter profilbilde (og ofte bytter tilbake til et jeg har hatt før), synes jeg det er fint å kunne gjøre uten at det dukker opp på nyhets-feeden til vennene mine. Det ser jo bare ut som man søker oppmerksomhet med det samme bildet man har lagt ut før...

Hvordan gjør jeg dette? Noen som vet?

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo - men når jeg sletter det fra veggen min - så synes det likevel på nyhets-feeden... skikkelig dårlig synes jeg...

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det skulle vises i nyhetfeeden når du sletter den aktuelle posten fra din egen side.

Anonym poster: 7ca4f147da70d6a4b76b3f0792742e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det skulle vises i nyhetfeeden når du sletter den aktuelle posten fra din egen side.

Anonym poster: 7ca4f147da70d6a4b76b3f0792742e54

Jo, men det gjør det visst... det har jeg oppdaget en gang før når jeg skulle bytte profilbilde. Veldig dårlige greier synes jeg - det er jo ikke alt man gjør, som man har lyst til å vise alle andre på nyhetsfeeden. Samme når man bytter forhold-status etc.

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men det gjør det visst... det har jeg oppdaget en gang før når jeg skulle bytte profilbilde. Veldig dårlige greier synes jeg - det er jo ikke alt man gjør, som man har lyst til å vise alle andre på nyhetsfeeden. Samme når man bytter forhold-status etc.

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

Da fjerner man bare sivilstatus, i stedet for å skrive singel. Da vises det ikke.

Anonym poster: 5edb63038d1190ff322a6a2c943f20cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jeg bytter profilbilde (og ofte bytter tilbake til et jeg har hatt før), synes jeg det er fint å kunne gjøre uten at det dukker opp på nyhets-feeden til vennene mine. Det ser jo bare ut som man søker oppmerksomhet med det samme bildet man har lagt ut før...

Hvordan gjør jeg dette? Noen som vet?

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

et alternativ er å huke av for "only me" på profilbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et alternativ er å huke av for "only me" på profilbilder.

Ok, takk! Men vil da selve profilbildet også vises for bare meg? eller kun selve oppdateringen?

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk! Men vil da selve profilbildet også vises for bare meg? eller kun selve oppdateringen?

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

profilbildet ditt kommer da ikke opp i newsfeeden og ingen utenom deg ville kunne klikke seg inn på bildet og "like" og kommentere det. Men de vil se bildet i selve "profilbilderammen" hvis du skjønner hva jeg mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

profilbildet ditt kommer da ikke opp i newsfeeden og ingen utenom deg ville kunne klikke seg inn på bildet og "like" og kommentere det. Men de vil se bildet i selve "profilbilderammen" hvis du skjønner hva jeg mener.

Det må da være feil. Jeg får stadig opp i newsfeeden min at venner har byttet til profilbilde. spiller ingen rolle om det er nytt eller et tidligere profilbilde.

Anonym poster: 5aad1f23378e757d407801065c3bc9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være feil. Jeg får stadig opp i newsfeeden min at venner har byttet til profilbilde. spiller ingen rolle om det er nytt eller et tidligere profilbilde.

Anonym poster: 5aad1f23378e757d407801065c3bc9df

jeg snakket om hva som skjer hvis du huker av for "kun meg" på profilbildet, hvilket disse vennene dine ikke har gjort. Men jeg skal ikke si noen ting sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakket om hva som skjer hvis du huker av for "kun meg" på profilbildet, hvilket disse vennene dine ikke har gjort. Men jeg skal ikke si noen ting sikkert.

Jeg tror det du skriver stemmer :)

Anonym poster: fd9b8ea211a9163f520c8452fc719ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun erfaring med at når man sletter posten fra egen profil så vises den ikke i newsfeeden. Så da vet jeg ikke.

Anonym poster: 7ca4f147da70d6a4b76b3f0792742e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

et alternativ er å huke av for "only me" på profilbilder.

Hvordan gjør man det før man lagrer profilbildet? Jeg får bare til å gjøre det etterpå, og da er det allerede kommet i newsfeeden til andre.

Anonym poster: 9a23ce990922a55ed040453a6a1949d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man det før man lagrer profilbildet? Jeg får bare til å gjøre det etterpå, og da er det allerede kommet i newsfeeden til andre.

Anonym poster: 9a23ce990922a55ed040453a6a1949d0

mener at det før i tiden var mulig å huke av for "kun meg" på hele albummer (som feks alle profilbildene). I tillegg kunne man med et par tastetrykk gjemme alt av innlegg og bilder på profilen sin fra både venner og andre. Akkurat sånn umiddelbart finner jeg ikke ut av det. Merkelig at facebook fjerner slike muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvorfor så mange laster opp bildet først - til et eller annet untitled album for SÅ å bruke det som profilbilde. Vet de ikke at det går an å laste opp bildet rett som profilbilde?

(Får ofte opp Per Persen uploaded a photo to the album.... Og så en ny post; Per Persen changed his profile picture)

Anonym poster: 7ca4f147da70d6a4b76b3f0792742e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...