AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 hjelp. kjøpte noe tull på ebay, en slik putta i tre aa-batterier og den lyste pent. så så jeg det var et ledningshull i den og det stod på esken at den skulle rotere. så jeg fant en adapter og kobla den til men den roterte ikke. neivel. så jeg skrudde av. da så jeg at det kom litt røyk ut av et hull på undersiden og det lukta rart. så jeg fikk panikk. det var alt som skjedde, litt røyk og den lukta. ikke faen om jeg tør skru den på igjen. dødsfelle! tenk hvis jeg hadde barn og satte den på barnerommet så den kunne lyse pent om natta? men hva gjør jeg med den nå? jeg sitter bare og ser på den livredd for at den skal plutselig ta fyr. jeg må kvitte meg med den. men hvor kan jeg oppbevare den trygt så lenge? sette den ut i snøen?? hjelp. jeg er redd. tenk om den plutselig tar fyr i natt selv om jeg har tatt ut batteriene og alt. Anonym poster: 626ee7e83f251542338f3fd953e2a60b
Gjest Spiderpig Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Det er en grunn til at jeg aldri kjøper elektronikk på ebay.. Det er litt vel teit å kjøpe elektronisk "tull" av en random selger på ebay, som kommer fra et eller annet land hvor du ikke aner hvor den er laget, hva den er laget av, hvordan den har blitt behandlet eller hvor brannsikker den er. Jeg ville satt den i en bøtte med vann og satt den ved slik elektronikk-gjennvinning i nærheten i morgen. (Expert her har det). Endret 22. desember 2012 av Spiderpig
Chloe- Skrevet 22. desember 2012 #3 Skrevet 22. desember 2012 Jeg ville satt den ut i snøen, ja. Du burde poste dette innlegget i Ebay-tråden, jeg vet andre har kjøpt den også!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 hjelp. kjøpte noe tull på ebay, en slik putta i tre aa-batterier og den lyste pent. så så jeg det var et ledningshull i den og det stod på esken at den skulle rotere. så jeg fant en adapter og kobla den til men den roterte ikke. neivel. så jeg skrudde av. da så jeg at det kom litt røyk ut av et hull på undersiden og det lukta rart. så jeg fikk panikk. det var alt som skjedde, litt røyk og den lukta. ikke faen om jeg tør skru den på igjen. dødsfelle! tenk hvis jeg hadde barn og satte den på barnerommet så den kunne lyse pent om natta? men hva gjør jeg med den nå? jeg sitter bare og ser på den livredd for at den skal plutselig ta fyr. jeg må kvitte meg med den. men hvor kan jeg oppbevare den trygt så lenge? sette den ut i snøen?? hjelp. jeg er redd. tenk om den plutselig tar fyr i natt selv om jeg har tatt ut batteriene og alt. Anonym poster: 626ee7e83f251542338f3fd953e2a60b Sjekket du i hele tatt om spenningen adapteret leverte passet til dingsen? Du kan fint ha grillet greia med for høy spenning om du bare tok det første og beste du fant. Anonym poster: 7ea931eee27356a7945919e8c6428325 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå