Gå til innhold

Bukse under kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en slik kjole i svart som jeg tenkte å ha på meg i kveld. Men den er litt for kort til å ha strømpebukser under. Kunne hatt tette sorte strømpebukser, men da blir det for mye svart synes jeg. Så jeg tenkte å ha noen grå skinnyjeans/jeggings under istedet. Hva synes dere om å ha bukse under slike kjoler? Blir det rart?

Anonym poster: e02e4f413e4ef21c02d2956e61cb5e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke samme kjole som på bildet altså, den er helt sort og glattere/finere stoff. Formen er lik, men den har lommer på overdelen, litt som en skjorte.

Anonym poster: e02e4f413e4ef21c02d2956e61cb5e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du vil slå bedre an med en tjukk svart strømpebukse, enn jeans. Uansett hvor skinny de er, så ser man jo stoffet :/ Hvis du synes det er for svart, hva med en grå? Eller burgunder? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg noen tjukke strømpebukser i ein annen farge til neste gang. Og, eg trur uansett det ville se bedre ut med svarte tighs eller strømpebukse, enn med jeggings/skinny jeans under. Men, det er vel lettere for deg å se som kan prøve det på. Eg har ikkje sett det så ofte, men som regel ser det kanskje litt snodig ut... Men om kjolen ser litt ut som ei skjorte, då kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bruke tilbehør i andre farger så det ikke blir så mye svart? :) Selv ville jeg heller gått i helsvart fra topp til tå enn å ta på meg en bukse under kjolen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...