Gå til innhold

Bør jeg ta klamydiatest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg bør ta klamydiatest, jeg har ikke hatt sex med denne gutten men vi var begge nakne og det kan jo være vi var borti hverandres kjønnorgan ( haha ) men kan jeg ha blitt smittet av det? eller smitter det bare ved penetrerene sex? Han sa han netoop var ferdig med kuren, siden han netopp hadde hatt klamydia men tenk om den ikke funket..

Anonym poster: 7719a332df27bb225f2ae563bfc3cb45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ha smittet hvis kjønnsorganene var borti hverandre ja, du vet vel om det skjedde eller ikke?? Ta en test hvis de var borti hverandre. Når man har tatt en kur pga klamydia så skal man teste seg på nytt et par uker etter man var ferdig med kuren, og da vet man om det er sikkert å ha sex eller ikke. Så dere er begge naive om dere koset naken og kjønnsorganene var borti hverandre om han ikke har tatt test nr 2.

Anonym poster: 4b2fba7535a8ab4fc90b3f8c5e0bcdcf

• Liker 1
Skrevet

vi var nok borti hverandre, men jeg var full så husker ikke helt :P ja jeg trodde også man skulle teste seg på nytt....faen må vel teste meg da...

Anonym poster: ea76d56f56162e412497c90f1d2041cc

Skrevet

Det sikreste er jo å teste deg! Du har i alle fall ingenting å tape på å teste deg. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja får gjøre det, men ringer jeg legekontoret og sier at jeg skal ta klamydiatest? så tar jeg med meg en urinprøve der? eller sier jeg bare til legen når jeg kommer at jeg vil ta en klamydiatest? kunne helst tenkt meg å tisset hjemme og bare tatt med ( i sånn glass man kan kjøpe på apoteket så kalrt ). Toalettet ligger liksom sånn at jeg må forbi venterommet...å hvordan fungerer det ? tisser jeg bare i et plastglass og må gå med det tilbake ut uten lokk?

Skrevet

Det beste er å teste seg ved at legen tar en prøve mens du ligger i stolen. Denne testen er sikrere enn den må tar ved urinprøve.

Anonym poster: b5d68277d8e21e620ce3f60f4acfc89b

Skrevet

huff det har jeg ikke så lyst til...kan vel si jeg vil ta en urinprøve vel?

Skrevet

Du har sikkert helsesøstertilbud. Hun forklarer deg :)

Skrevet

huff det har jeg ikke så lyst til...kan vel si jeg vil ta en urinprøve vel?

Det er vel ingen som har lyst til det, men som man reder ligger man. Voks opp!

Anonym poster: b5d68277d8e21e620ce3f60f4acfc89b

Skrevet

Om han tok på seg selv og så på deg eller visa versa så er man utsatt for smittefare. Tommefingelregel - er du usikker på om du bør teste deg - så bare gjør det. Hva skader det å ta en test for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...