Gjest kiara_pusen Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Vi skal ha chiffon draperinger i taket på vårt "lokale" sammen med lyskroner. Og jeg har idag mottatt en prøve på det jeg inntil nå var sikker på at vi skulle ha; Chiffon i fargen Champagne. Jeg/vi har ikke lyst på hvitt, synes det blir både kjedelig og ikke så fint mht kjole og alt annet. Fargene våre er i all hovedsak; sølv, rosa, tiffany blue sammen med masse peoner og roser. Fargene er ikke så konsekvente og låste, det er viktigere at uttrykket er romantisk og innbydende. Men nå har jeg begynt å føle at kanskje champagne blir veldig gult... at det hadde vært bedre med en annen farge kanskje til og med en sart lys rosa. Noen som har noen tanker eller forslag??? Teltet vårt er forresten rundt som et sirkustelt.
Gjest GetOverIt Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Du tenker virkelig på alt Du må være den mest bryllupsfikserte jeg noen gang har "møtt"(positivt ment ). Du kan jo alt om kjoler også. Du imponerer
Gjest GetOverIt Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Kan jeg leie deg inn? Haha. Jeg kan ikke fordra slik planlegging, er så elendig. Vi gifter oss om et halvt år, og ingenting er gjort (har selvsagt kirke, lokale og kjole). Huff, får håpe noen av venninnene mine kan ta over
Gjest kiara_pusen Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Nei, ikke si det da... Blir jo nesten skamfull over interessen og at jeg har dette som hobby. Og jeg kan ikke det meste - jeg kan mye om Min kjole og mine ting. Big diffrence. Får starte bryllupsplanleggings firma etter bryllupet, eneste ulempen er at brudgommen hadde krevd skilsmisse før hvetebrødsdagene er over.
Gjest GetOverIt Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Du er ihvertfall flink, det skal du ha Jeg er så misunnelig på folk som får til slikt. Jeg kjenner grunnfargene og av blomster vet jeg hva en rose og en tulipan er. haha, det er faktisk nesten så gale Bare kopierer bryllupet ditt jeg, så er jeg ferdig med den saken, hehe
Gjest kiara_pusen Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Hadde jeg aldri giddet. For maken til flisespikkeri og hamstring skal du lete lenge etter. Men jeg sier takk for komplimentet, tar det som et tegn på at det blir bra til slutt. Selv om det akkurat nå bærer farlig mye preg av et amerikansk-bryllup.
missdior Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Vi skal ha chiffon draperinger i taket på vårt "lokale" sammen med lyskroner. Og jeg har idag mottatt en prøve på det jeg inntil nå var sikker på at vi skulle ha; Chiffon i fargen Champagne. Jeg/vi har ikke lyst på hvitt, synes det blir både kjedelig og ikke så fint mht kjole og alt annet. Fargene våre er i all hovedsak; sølv, rosa, tiffany blue sammen med masse peoner og roser. Fargene er ikke så konsekvente og låste, det er viktigere at uttrykket er romantisk og innbydende. Men nå har jeg begynt å føle at kanskje champagne blir veldig gult... at det hadde vært bedre med en annen farge kanskje til og med en sart lys rosa. Noen som har noen tanker eller forslag??? Teltet vårt er forresten rundt som et sirkustelt. jeg tror dusrosa hadde vært veldig fint og romantisk hvor har du fått tak i teltet forresten??
Gjest kiara_pusen Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 jeg tror dusrosa hadde vært veldig fint og romantisk hvor har du fått tak i teltet forresten?? Teltet låner vi av noen bekjente som giftet seg i sin hage ifjor sommer. Teltbryllup er ganske vanlig i finere kretser her på bygda har jeg skjønt. Neida, det er bare mangel på fine utleiesteder som har en akseptabel kuvertpris. Men jeg spør igjen - for jeg liker kjempegodt den duse rosa nyansen, blir det ikke for sukkersøtt og feminint? Jeg har ingen ambisjoner om å ha et rosa barbie bryllup. Hmm.. ikke gidder jeg å be om en ny stoffprøve heller.
missdior Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Teltet låner vi av noen bekjente som giftet seg i sin hage ifjor sommer. Teltbryllup er ganske vanlig i finere kretser her på bygda har jeg skjønt. Neida, det er bare mangel på fine utleiesteder som har en akseptabel kuvertpris. Men jeg spør igjen - for jeg liker kjempegodt den duse rosa nyansen, blir det ikke for sukkersøtt og feminint? Jeg har ingen ambisjoner om å ha et rosa barbie bryllup. Hmm.. ikke gidder jeg å be om en ny stoffprøve heller. okei, takk for svar! nei, altså. dusrosa som er veldig dus, nesten på grensen til hvit med rosaskjær er jo veldig fint da. det er ikke prangende, og blir liksom ikke noe midtpunkt. det fungerer godt som "bakgrunnsbelysning" hvis jeg kan ordlegge meg sånn :D
Gjest kiara_pusen Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 okei, takk for svar! nei, altså. dusrosa som er veldig dus, nesten på grensen til hvit med rosaskjær er jo veldig fint da. det er ikke prangende, og blir liksom ikke noe midtpunkt. det fungerer godt som "bakgrunnsbelysning" hvis jeg kan ordlegge meg sånn :D Jeg hadde elsket å hatt en dus blush rosa, nesten pudder aktig- men hva i h&!%!%! heter den fargen på engelsk?? Blush? Denne nyansen er den jeg vil ha. Føler det blir for tamt med hvit, og at den gir det lille ekstra Denne er jo litt mørkere, men kanskje mer oppnåelig å få tak i, blande de to kanskje... Dessuten kan jeg bruke de 180m med stoff når jeg skal innrede min fremtidige prinsesse sitt barnerom. Tror jeg må sende denne selgeren en mail jeg å be på mine knær om at de må ta inn en dus nyanse til mitt drømmetelt. Så får vi inderlig kryssefingrene for at brudgommen er for opptatt med å kjefte og smelle til at han legger merke til at det er rosa stoff han henger opp.
missdior Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Jeg hadde elsket å hatt en dus blush rosa, nesten pudder aktig- men hva i h&!%!%! heter den fargen på engelsk?? Blush? Denne nyansen er den jeg vil ha. Føler det blir for tamt med hvit, og at den gir det lille ekstra Denne er jo litt mørkere, men kanskje mer oppnåelig å få tak i, blande de to kanskje... Dessuten kan jeg bruke de 180m med stoff når jeg skal innrede min fremtidige prinsesse sitt barnerom. Tror jeg må sende denne selgeren en mail jeg å be på mine knær om at de må ta inn en dus nyanse til mitt drømmetelt. Så får vi inderlig kryssefingrene for at brudgommen er for opptatt med å kjefte og smelle til at han legger merke til at det er rosa stoff han henger opp. jeg ville kanskje kalt det for light pastel pink? hehe, vanskelig å finne noen engelske navn for dus-rosa-pudderfarge men den fargen i midten der var også ganske fin.. skal ikke være lett dette!!! også får vi satse på at han ignorerer den rosa fargen du ender opp med til slutt
Gjest kiara_pusen Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 jeg ville kanskje kalt det for light pastel pink? hehe, vanskelig å finne noen engelske navn for dus-rosa-pudderfarge men den fargen i midten der var også ganske fin.. skal ikke være lett dette!!! også får vi satse på at han ignorerer den rosa fargen du ender opp med til slutt Får håpe han ignorerer hele draperingen og lyskronen tenker jeg. Ser det levende foran meg når hele mitt drømmescenario skal monteres og settes sammen siste uken før bryllupet. *skrekk og gru* Nei, jeg synes den lyse rosa fargen er nydelig.
missdior Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Får håpe han ignorerer hele draperingen og lyskronen tenker jeg. Ser det levende foran meg når hele mitt drømmescenario skal monteres og settes sammen siste uken før bryllupet. *skrekk og gru* Nei, jeg synes den lyse rosa fargen er nydelig. hehehe, lykke til med både jakten på riktig farge og monteringen av hele herligheten!!
Gjest kiara_pusen Skrevet 21. desember 2012 #14 Skrevet 21. desember 2012 hehehe, lykke til med både jakten på riktig farge og monteringen av hele herligheten!! Takk. Og takk for meninger og tanker.
CathFoto Skrevet 22. desember 2012 #15 Skrevet 22. desember 2012 Jeg likte den siste rosanyansen, men det finnes vel noen lysere nyanser av champagne også som ikke blir så gult, men mer gyllent?
Gjest kiara_pusen Skrevet 22. desember 2012 #16 Skrevet 22. desember 2012 Jeg håper da inderlig at det finnes flere nyanser av champagnen, men mistenker at jeg da må over på; light gold. Jeg har fått prøve på en ganske lys champagne, samme som det øverste bildet. Men jeg er ganske sikker på at så lenge rosa nyansen er såpass lys, og alt annet av rosa detaljer holdes på et absolutt minimum må vi jo slippe unna barbie assosiasjonen. 1
Gjest 2013 bryllup Skrevet 22. desember 2012 #17 Skrevet 22. desember 2012 Jeg elsker den rosa fargen, men hadde ALDRI våget å henge store mengder av den i taket.. (ikke hadde brudgommen gitt meg lov heller) Synes absolutt champagne fargen virket nydelig, klassisk og ikke tar så mye oppmerksomhet
Gjest kiara_pusen Skrevet 22. desember 2012 #18 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Den MÅ være ekstrem lys skal jeg kunne slippe unna med det, sånn på grensen til hvit, men bare rosa. *ro-ro-ro* For det er jo faktisk snakk om ganske mange meter stoff her... Det er jo en slik champagne nyanse jeg egentlig tenkte at vi skulle ha. Dette er jo sateng, men den er gyllen slik som Cath etterlyser. Endret 22. desember 2012 av kiara_pusen
Gjest kiara_pusen Skrevet 22. desember 2012 #19 Skrevet 22. desember 2012 Detaljfreaken gir seg ikke. Dette er da et eksempel med champage chiffon i den nyansen jeg sitter med. Lekkert spør du meg, i samme opphengingstil jeg tenker. Det er ikke sukkersøtt, men elegant og mykt. Og her er skrekken mht til den rosa... Den kan fort blir for mørk, og da ta over hele teltet. For ikke å snakke om at mrKiara i bryllupet vil nekte å sette sine ben i lokalet.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 22. desember 2012 #20 Skrevet 22. desember 2012 Jeg ville som sagt helt klart gått for champagne, det er litt mer safe. Rosa blir nok nydelig det også, men champagne vet du jo at vil bli nydelig Blir nesten litt misunnelig på alle disse bildene, blir jo så vakkert kiara!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå