Gå til innhold

Til dere som går uten truse!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk lyst å lage et innlegg og spør dere om noe etter jeg leste tråden ; "Viste frem fitta - Sjokkert over fotografer (!?)"

Alle har jo utflod? renner ikke det ned når dere ikke går med truse ? haha :P Har lyst å gå uten selv, da det er mye bedre. Men da blir det jo utflod over alt ( Nei, har normal utflod altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig stor forskjell på mengde utflod. i tillegg til at det varierer fra jente til jente, har alder, kosthold, aktivitet, syklus og sikkert også mye å si...

Anonym poster: 2a1eb02afc6265a014dc1e8ca878828e

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne ALDRI tenke meg å gå uten truse. I dag har man behagelige boksere for jenter som er behagelige å ha på seg. Når det gjelder håndtering av utflod, ordner jeg dette med å ha papir i trusen. Enkelt og praktisk.

Anonym poster: 22c1e3db775ece2e52e73e1705efe909

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne ALDRI tenke meg å gå uten truse. I dag har man behagelige boksere for jenter som er behagelige å ha på seg. Når det gjelder håndtering av utflod, ordner jeg dette med å ha papir i trusen. Enkelt og praktisk.

Jenteboksere sitter jo stort sett relativt godt inntil ting, så det burde vel være mer praktisk å ha truseinnlegg enn papir? Jeg hadde ikke klart å gått med papir i trusa :P. De selger jo supertynne truseinnlegg som ikke er merkbart!

• Liker 4
Gjest pålogget
Skrevet

boxer og papir, dårlig kombinasjon...

• Liker 4
Skrevet

Neste gang du vasker deg nedentil, stikk en finger inn og skrap (ikke klore såklart) i en bevegelse ut igjen på sidene inni der. Etter jeg så hvor mange klumper papiret forårsaket inni der så sluttet jeg med det ganske kjapt.. Ekkelt. :gjeiper:

Anonym poster: 92fb6deb5f0f2c4048415150e1a4874c

• Liker 2
Skrevet

Papir i trusa? Nå har jeg hørt det også :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Jeg får faktisk mindre utflod når jeg løper rundt truseløs. Så sånn sett er det jo en vinn-vinn sak for meg:)

• Liker 1
Gjest pålogget
Skrevet

alle buksene blir jo ekle vis man går uten truse..men har man verken truse eller bukse så renner ikke utfloden, merkelig nok.

Skrevet

Jeg får faktisk mindre utflod når jeg løper rundt truseløs. Så sånn sett er det jo en vinn-vinn sak for meg:)

Mulig det, men vi andre merker det jo. Snilemerker over alt. Kvalmt, uhygienisk og egoistisk.

Anonym poster: 033286be282ec9baa455870c73445e91

• Liker 5
Skrevet

Samme her! Når jeg går uten truse kommer det ikke utflod i hele tatt. Sikkert fordi at da "luftes" det på en måte mer enn om man har ei truse klistra helt inni høna liksom..

Anonym poster: d9fc239881d48def3f7de3701c51e358

• Liker 1
Skrevet

Jeg får også mindre utflod av å gå uten truse. Men de periodene jeg har litt utflod går jeg med truse. Men liker best å gå uten :-)

Skrevet

Mulig det, men vi andre merker det jo. Snilemerker over alt. Kvalmt, uhygienisk og egoistisk.

Anonym poster: 033286be282ec9baa455870c73445e91

truseløse pleier jo ikke gå rundt å gnukke et truseløst skritt rundt forbi.....?

....gjør de det......hæææ?

Anonym poster: 2a1eb02afc6265a014dc1e8ca878828e

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi det havner nedover lårene dine eller trenger inn i buksa :) Lekkert, ikke sant?

Folk som ikke bruker truser er ekle, rett og slett. Æsj.

Anonym poster: a3565f32618d61105186b2f27b3898af

• Liker 1
Skrevet

til dere som går uten truse. har dere vist fitta til noen tilfeldige menn på gata, bussen osv?

Anonym poster: 923587f6bd9dd9c10c400aef3360664c

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi det havner nedover lårene dine eller trenger inn i buksa :) Lekkert, ikke sant?

Folk som ikke bruker truser er ekle, rett og slett. Æsj.

Altså du merker jo om det renner eller trenger inn i buksa, du kjenner jo at det blitt litt vått der. Jeg synes ikke det er ekkelt, tvert imot tror jeg det er bedre at det luftes nå og da enn at det er "innestengt og tett" luft der hele tiden.

Skrevet

Altså du merker jo om det renner eller trenger inn i buksa, du kjenner jo at det blitt litt vått der. Jeg synes ikke det er ekkelt, tvert imot tror jeg det er bedre at det luftes nå og da enn at det er "innestengt og tett" luft der hele tiden.

Ikke nødvendigvis, det er jo folk som ikke merker at de er gravide engang, så ikke alle som er observante for å si det sånn.

Det finnes truser som lufter mer enn andre. Bomull synes jeg er fint. Litt løse truser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...