Gå til innhold

Hjemmelaget bounty

Fremhevede innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Noen som har prøvd å lage det? Ser det ligger mange forskjellige oppskrifter ute, men noen av dem har med råvarer som er litt vanskelige å få tak i i løp av kort tid. En oppskrift å anbefale?

Lurer også på om noen vet hvor jeg får tak i melkefri kokesjokolade, siden jeg har en veganer i huset. Fant ikke på Rema i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget den fra det søte liv i går (går idiotisk nok ikke an å linke derfra, men den ligger på førstesiden, litt nedover, blant de mest populære, heter "bountykuler").

De ble veldig gode, var også kjempeenkelt :) Ville nok hatt litt mer sjokolade enn det står i oppskriften, men.

Melkefri sjokolade vet jeg dessverre ikke, men vil vel tippe du må på Meny eller Ultra.

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Denne har jeg laget én gang, og de ble knalgode. De ble ikke stående lenge i kjøleskapet når jeg og samboeren min gikk og småpiste av de hele dagen...

http://www.lisba.net/node/285

Skrevet

Har testet den samme oppskriften som i innlegget over her, de er supergode. Men et helsikes kliss! Dessuten får jeg aldri til å dekke kulene med sjokolade :P

Skrevet

Jeg pakket kokosmassen i en langpanne som passer og hev den i frysen! Tok de utav, skjærte barer av dem og dyppet dem raskt i sjokolade.

Mye mindre kliss! og sjokoladen stivner raskere :)

Skrevet (endret)

Ang melkefri sjokolade. Coop sin mørke kokesjokolade er melkefri.

Endret av Soleklart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...