Gjest Badabing Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Noen som har prøvd å lage det? Ser det ligger mange forskjellige oppskrifter ute, men noen av dem har med råvarer som er litt vanskelige å få tak i i løp av kort tid. En oppskrift å anbefale? Lurer også på om noen vet hvor jeg får tak i melkefri kokesjokolade, siden jeg har en veganer i huset. Fant ikke på Rema i alle fall.
Britt Banditt Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Jeg laget den fra det søte liv i går (går idiotisk nok ikke an å linke derfra, men den ligger på førstesiden, litt nedover, blant de mest populære, heter "bountykuler"). De ble veldig gode, var også kjempeenkelt Ville nok hatt litt mer sjokolade enn det står i oppskriften, men. Melkefri sjokolade vet jeg dessverre ikke, men vil vel tippe du må på Meny eller Ultra.
Gjest Gjest_Erica Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Denne har jeg laget én gang, og de ble knalgode. De ble ikke stående lenge i kjøleskapet når jeg og samboeren min gikk og småpiste av de hele dagen... http://www.lisba.net/node/285
HeadsVsTails Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Har testet den samme oppskriften som i innlegget over her, de er supergode. Men et helsikes kliss! Dessuten får jeg aldri til å dekke kulene med sjokolade
Gjest Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Å bruke engangshansker er tingen når det gjelder kliss 1
Pialill Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 Jeg pakket kokosmassen i en langpanne som passer og hev den i frysen! Tok de utav, skjærte barer av dem og dyppet dem raskt i sjokolade. Mye mindre kliss! og sjokoladen stivner raskere
Soleklart Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Ang melkefri sjokolade. Coop sin mørke kokesjokolade er melkefri. Endret 23. desember 2012 av Soleklart
HerbGirl Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Veganske bounty: http://www.veganeren.com/2011/12/sjokoladeprosjektet-bounty.html Divine har supergode sjokolader uten melk, ren mørk sjokolade, mørk med appelsin, mørk med bringebær og mørk med mint er alle veganske uten melk. Selges ihvertfall på meny og friends fair trade. Bruker plain mørk i kaker etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå