Gå til innhold

Jeg er ikke god

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke les dere som er i godt humør :)

Er bare så nedfor!! Er bare så mislykka, ikke god person, mangler sosiale antenner, deppa, har ingen venner, er falsk, bærer på en maske konstant, trives med ingen, usosial, har så syk rar oppførsel til tider!!! Rett og slett på bærtur!! Ikke noe godt i meg!!

Er så dritt lei av alt og alle og!!

Måtte bare få det ut!! Beklager :`(

Videoannonse
Annonse
Gjest SummerJudith
Skrevet

Du er ikke mislykka! Du er det motsatte <3

Trist du føler deg sånn nå :/ men det vil bli bedre! Så ikke gi opp!

Skrevet

Du er ikke mislykka! Du er det motsatte <3

Trist du føler deg sånn nå :/ men det vil bli bedre! Så ikke gi opp!

Takk for støtten!<3

Dere vet i sånne perioder, der en føler at en er byrde for alt og alle! På jobben, føler jeg meg mislikt, hjemme og ute!! Føler at alle hvisker og tister bak ryggen på meg!

Alt er bare svart, plutselig var det ingen å gå til, ingen å prate med, null og niks!

Noen som føler/følt seg slik!!

Har gått slik lenge nå!!

Hva gjør en da? Nei, psykolog hjelper ikke!!

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Jeg tror du må finne deg en hobby eller aktivitet som kan bygge deg gradvis opp. Hva, er det du som må finne på, men eksempler er trening av ulikt slag, tegning/maling, gå tur osv. Lykke til. Å sitte hjemme og dyrke sin egen negativitet hjelper i hvert fall ikke. Hva med å bli politisk eller organisasjonsmessig aktiv? Da gjør du noe for andre som igjen slår tilbake til deg selv i form av å få nye venner.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Takk for støtten!<3

Dere vet i sånne perioder, der en føler at en er byrde for alt og alle! På jobben, føler jeg meg mislikt, hjemme og ute!! Føler at alle hvisker og tister bak ryggen på meg!

Alt er bare svart, plutselig var det ingen å gå til, ingen å prate med, null og niks!

Noen som føler/følt seg slik!!

Har gått slik lenge nå!!

Hva gjør en da? Nei, psykolog hjelper ikke!!

Versegod. Du fortjener så mye bedre enn dette <3 Høres ikke noe gøy ut å tro det. Men jeg er sikker på at de liker deg! Hvorfor skulle de ikke gjøre det? Du virker som en fantastisk person.

Jeg tror psykolog kan hjelpe deg. Går du til det nå? Men husk at du er ikke alene. Jeg skjønner deg godt. Ikke noe fint å ha det sånn :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...