Gå til innhold

Jeg stalker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En venninne av meg hadde forelsket seg sånn i en lege som behandlet henne, og hun var helt vill, for å si det pent. Så hun dro meg med for å finne ut hvor han bodde og slikt. Det kleineste var at da vi fant frem til huset så ba hun MEG om å se på postkassen for å se hvor mange det var som bodde der. Og da jeg sa at der bor det en hel drøss med folk, så fant hun ut at det kanskje var litt dumt å sjekke ut mer.

Jeg selv driver ikke med slik type stalking, det blir mer på nett for min del.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt bra med besøksforbud, men er sikkert ikke så gøy å være stalker heller.

Nei, ikke gøy å føle at man ha personen - istedet får man seg en sur fot i ræva...

Går rundt og føler ubehag (vondt i brystet/ryggen eller kvalme/klump i halsen) i kroppen også pga. henne, en syk avstandsforelskelse/betatthet eller hva jeg nå skal kalle det. Har ganske mange bilder av henne, prøver å unngå å se på dem da. Prøver også å unngå å sjekke hennes fb-side med stalker-kontoen min. Fatter ikke hva jeg ser i henne, hun er da faktisk ikke pen eller søt. Men noe er det... somebody kill my brain!

Anonym poster: 3a5cb5f9126302056b58e99728e3b9b3

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde en mad crush for noen år tilbake og da stalka jeg fb-sida hans (hadde han som venn). Husker jeg ble dritstressa da folk fikk sånne "undersøkelser" på fb hvor de kunne se hvem som var mest inne på siden dems! Har ennå litt angst for at han her skal ta en sånn test og finne meg på topp 3...

Ellers har jeg ikke stalka, for jeg er en sånn som reagerer motsatt; holder meg unna og unngår vedkommende..

Anonym poster: bb5c9bf5073ed68398cb037925fc8d8f

Skrevet (endret)

Har aldri stalket noen selv, men en jente som var hinsides forelsket i meg syklet fra den andre siden av byen (cirka 45 minutter med sykkel) bare for å se meg, hver dag. Dum som jeg var skjønte jeg det ikke den gangen. Synd ettersom det var en søt jente. : /

En annen stalket meg gjennom nettet og dukket plutselig uanmeldt opp på døren min, tydelig innstilt på fuck. Hun hadde reist med toget for å treffe meg... Jeg aner fremdeles ikke hvordan hun fant ut hvor jeg bodde.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Har aldri stalket noen selv, men en jente som var hinsides forelsket i meg syklet fra den andre siden av byen (cirka 45 minutter med sykkel) bare for å se meg, hver dag. Dum som jeg var skjønte jeg det ikke den gangen. Synd ettersom det var en søt jente. : /

En annen stalket meg gjennom nettet og dukket plutselig uanmeldt opp på døren min, tydelig innstilt på fuck. Hun hadde reist med toget for å treffe meg... Jeg aner fremdeles ikke hvordan hun fant ut hvor jeg bodde.

Synd og synd..Hun var jo gal.

• Liker 1
Skrevet

Jøsseball så mye rart folk gjør! :fnise: Når jeg er interessert i noen, tør jeg knapt å gå innom facebookprofilen hans, i skrekk for å bli ansett som en stalker (mtp de testene som var nevnt lenger opp "hvem har vært mest innom profilen"). Så hmm, jeg er vel kanskje det stikk motsatte av stalker :gjeiper:

Skrevet (endret)

Heldigvis ikke vært verre enn noen google søk. Er vel ikke uvanlig at man får noen små stalker-behov når man er en smule betatt.

Endret av Cordelia
Skrevet

Jøsseball så mye rart folk gjør! :fnise: Når jeg er interessert i noen, tør jeg knapt å gå innom facebookprofilen hans, i skrekk for å bli ansett som en stalker (mtp de testene som var nevnt lenger opp "hvem har vært mest innom profilen"). Så hmm, jeg er vel kanskje det stikk motsatte av stalker :gjeiper:

Facebook har gått ut og sagt at de testene bare er tull, om du skulle føle for å stalke.

Anonym poster: 4eaa0accd563f8caee602063f6c1e935

Skrevet

Jeg opprettet en FB-konto. La til ca 300 personer som jeg ikke kjente, og pratet med 3 menn jeg ville finne ut mer om. Sende de litt meldinger hvor jeg flørtet litt, og pratet. Jeg var aldri slem eller stygg mot noen, men bare interessert i hvordan det ville være å flørte med de.. Når de ikke var interessert mer, sluttet jeg å vise interesse av ren respekt.

Anonym poster: 62be19a79ffe8c4e9fb9dc528eede708

Skrevet

Det er ganske vanlig å søke opp personer man er intressert i etter at internett kom, og jeg ser ikke på det som det samme som å forfølge noen.

Det å være forelska, betatt og besatt er jo også forskjellige ting.

Selv har jeg hatt noen stalkere de årene jeg har blogget, men de fleste har vært hyggelige og forstått det når jeg har sagt at jeg ikke er intressert i noe annet enn et vennskap via nettet. En derrimot var jeg nære på å politianmelde etter at han sendte meg mailer med detaljer om hva jeg hadde gjort hver eneste dag i en uke. Han MÅ ha fulgt etter meg overalt for han visste hva jeg hadde på meg, når jeg hadde gått fra jobb, hvilken buss jeg hadde tatt hjem osv. Det var kjempe ekkelt.

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke gøy å føle at man ha personen - istedet får man seg en sur fot i ræva...

Går rundt og føler ubehag (vondt i brystet/ryggen eller kvalme/klump i halsen) i kroppen også pga. henne, en syk avstandsforelskelse/betatthet eller hva jeg nå skal kalle det. Har ganske mange bilder av henne, prøver å unngå å se på dem da. Prøver også å unngå å sjekke hennes fb-side med stalker-kontoen min. Fatter ikke hva jeg ser i henne, hun er da faktisk ikke pen eller søt. Men noe er det... somebody kill my brain!

Anonym poster: 3a5cb5f9126302056b58e99728e3b9b3

Hahaha. Jeg ler litt. I know the feeling!

Heldigvis er jeg ikke veldig stygg, og er ganske artig også (haaha, tror jeg) - så fyren jeg "stalket"/stalker fant seg i veldig mye rart. Han sa det faktisk selv vet du.... hadde det vært noen andre enn deg, så hadde jeg rømt landet for lenge siden.

Og GJETT OM jeg prøvde å glemme han da. Har slettet han på facebook sånn femti ganger (seriøst). Og så legger jeg han til igjen (hahahahahaha!). Somebody kill my brain too!

Morsomste er jo at han ville være kjæresten min til slutt. Hahahaha!

Jeg er en stalker, og det virker.

• Liker 1
Skrevet

Åh ja.. Hehe, ikke noe vondt ment med stalkinga mi, men lett å la seg rive litt med når man først begynner å finne ut ting om denne fiiiiiiine fyren ;)

Det verste er kanskje å bli kjent med eksene hans. Riktig nok i en naturlig sammenheng (søkte de ikke opp for å treffe dem liksom, vi var allerede i samme venneflokk). Men da får du vite MYE om han. Noen ganger ting man ikke skulle ønske man visste og dessverre.. Men det er dessverre en del av gamet.

Anonym poster: e9b264991311605876914b9775c5f6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...