Gjest Payandeh Skrevet 20. desember 2012 #1 Del Skrevet 20. desember 2012 Irriterer meg over at jeg har vært lat i høst. Irriterer meg over at jeg ikke har satt en grense for junk og trash, når de ekstra kiloene sakte men sikkert har pakket seg rundt. Skal sies at jeg ikke er veldig stor, men trives ikke. Vil ha tilbake en fit og flott kropp, som jeg trives i. Slitsomt å skulle kjøpe nye klær, fordi jeg er for lat til å slanke de ekstra kiloene bort. Nå skal jeg kose meg godt i jula, og starter på ny fresh etter jul. Røyken skal også kuttes ut! Blir en spennende start på 2013.... Men, ved å skrive denne dagboken, håper jeg så klart at motivasjonen blir holdt oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 23. desember 2012 #2 Del Skrevet 23. desember 2012 Lykke til! Jeg skal også begynne et "nytt og bedre liv" i 2013 Satser på at treningsdagboken din kan hjelpe meg å holde motivasjonen oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 28. desember 2012 #3 Del Skrevet 28. desember 2012 Lykke til med røykeslutt! Jeg er på 3.året mitt og det føles fantastisk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Payandeh Skrevet 9. januar 2013 #4 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Tusen takk for det EtraM! Masse lykke til, dette skal vi begge klare! Send link til din, så kan jeg følge med jeg også Håper du blir motivert av å følge med! Tusen takk for det *Maja*! Wow, så flink du er! Imponert! Skal strekke meg dit jeg også! ------------------- Vel, i dag er det 9. januar 2013. Et nytt år har startet, og jeg er i gang. Lå med en skikkelig influensa første uka etter jul, og har ikke kommet i gang med trening. Har dog prøvd å gå noen lengre turer. Kjenner at hosten er i ferd med å gi seg, og jeg er klar for å sette i gang med første hardøkt på treningssenteret i kveld. Hva jeg DOG har fått til hittil er: [X] Ikke røyket et eneste trekk siden jeg våknet onsdag 2 januar. Klart en uke! To harde uker igjen, så lover ekspertene at verste suget skal være borte! [X] Fylte år på mandag, har likevel ikke skeiet ut med søtsaker, kake, brus osv. Unnet meg dog litt popcorn på bursdagen, men vil si det er tusen ganger bedre enn en fet oreokake. Skal også sies at jeg ikke tilsatte salt eller smør. For meg er dette en veldig god star, og det gir meg styrke og motivasjon til å fortsette enda bedre! Jeg har slitt i mange år med et kraftig søtsug, og nå har jeg ikke hatt noen sug. Kanskje det også har noe med at jeg er forelsket? Vel, jeg er i hvertfall på rett kjør! Noen tips fra meg til dere! 1. Sov NOK. Nok søvn er kjempe viktig, kroppen trenger hvile og energi til å trene, og energi til å motstå alt av fristelser. Psyken blir sterkere! 2. Drikke MASSE vann. Jeg starter dagen med å drikke en flaske med vann, og drikker minst et glass vann før hvert måltid, samt under måltidet. 3. Jeg har med meg mandler, gulrøtter eller frukt for å fråtse når jeg kjenner jeg er småsulten mellom måltidene. Dette holder søtsuget borte, og holder deg unna sjokoladene i butikken! 4. Ha faste måltider utover dagen, og helst ikke spis etter 20. Klart du kan spise knekkebrød, og lettere mat hvis du var sent ute med trening. Viktig å spise etter trening! 5. Finn gode og sunnere alternativer til kos. IKKE overdriv. Du kan faktisk med god samvittighet unne deg et glass iste uten sukker, saft, juice i blant. Selv om det ikke nødvendigvis kan bli kalt SUNT, er det et sunt alternativ til BRUS. Popcorn og saltstenger er sunne alternativer til potetgull. Nøtter også! Selv om det er mye fett, er nøtter fortsatt sunnere. Mørk sjokolade? F.eks ta vaniljekesam, bær, nøtter og kutt opp sjokoladebiter. Nydelig dessert, og sunnere enn en boks smågodt! Pynt et fruktfat, kutt opp og la fatet se fristende ut! 6. Ikke bli opphengt i vekt. Ikke bli opphengt i å studere kroppen hver gang du har trent. Det tar tid, kroppen bruker tid til å tilpasse seg en ny "livsstil", og bruk tiden til hjelp. Du vil fort merke på klærne at du går ned i vekt. Evt bruk målbånd hvis du vil "dokumentere" vektnedgang. 7. Unn deg noe godt en gang i uka, men ikke en hel spisedag. Da må du kjempe mot søtsuget på nytt hver gang. Kjøp heller litt, eller del med de du bor med hvis det ikke finnes små poser. Man må få unne seg litt når man ellers er så flink Med GOD samvittighet! Håper det hjalp Kommer mer! Endret 9. januar 2013 av Payandeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Payandeh Skrevet 11. januar 2013 #5 Del Skrevet 11. januar 2013 Spiste et halvt browniesstykke. Følte ikke at jeg kunne si nei, når den var bakt i anledning bursdagen min. Klarte ikke spise hele, så kastet resten. Føles uansett helt greit fordi jeg spiste ingenting på bursdagen min. Dette er kroppen jeg skal strekke meg mot! Vil nok ta sin tid, men absolutt målet. http://thebrigade.thechive.com/2011/10/26/fit-and-sexy…amen-41-photos/fit-girls-500-39/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 25. januar 2013 #6 Del Skrevet 25. januar 2013 Du har jo vært veldig flink! Tommel opp! Hvordan har det gått i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå