Gå til innhold

Tante pose på tv i julen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

noen som vet om filmen "Tante Pose" blir sendt i år?

Anonym poster: e966fd8ddccd5d0e6eed6214d2381c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett gjennom tv-programmet for denne uken og det ser dårlig ut... ;( Synes også Tante Pose er et must i julen. På lik linje med Grevinnen og hovmesteren på lillejulaften!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Heldiggris:-)

Så dumt at de ikke sender den.. Ser ut som dvd blir veien å gå da, nå har jeg blitt litt besatt av å se den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det har blitt utrolig dårlig på TV i julen bortsett fra julaften. Før så sendte de slike gamle klassikere, gamle disneyfilmer og Astrid Lindgren- filmer, hyggelige programmer etc. Nå er det bare dritt for å si mildt! Hva skjedde?

Anonym poster: a61bdd1ce9268bd0cc96ecf54e5d86ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet over tvprogrammet denne julen jeg óg..(noe skal man jo ha å klage på hehe)

Alle kanalene sendte de samme 10+/- filmene fire, fem ganger hver, ofte en gang på formiddagen, en gang på kvelden, to ganger neste dag igjen og så dagen etter der igjen. Før en annen kanal begynner på samme opplegg. Virker som om de ulike kanalene har gått sammen og bestemt seg for at det er noen filmer folk SKAL få med seg i julen! Og det værste er at det er jo ikke bra filmer de har hengt seg opp i- mer type "hjelp, det er juleferie 1,2,3,4 og 5 isteden haha.. Hva skjer med verden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...