Gå til innhold

Kul under armen i graviditeten.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :blomst:

Jeg oppdaget en kul under armen i graviditeten altså når jeg var ca 7 mnd på vei. Jeg ble beskymret men den så ikke som en kul for da er hele armhulen er blitt litt større :( det er bare på venstre armen og har litt ekstra fett under armen på høyre side også men på venstre side er der mer som en kul på størrelse til dadler og den ligger i den oppblåste delen av armhulen. jeg ble sår når jeg shave og har brukt deodoranter og spray under armhulene. Jeg var usikker om det var melkekjertler eller betennelse, men det gjorde ikke noe vondt. Nå er kulen på størrelse til en tennis ball og var hos lege men hun sa at jeg sier ikke hva det er og spurte en kollega om å komme og se på den begge to undersøkte det men kunne ikke si hva det var så de har henvist meg til en vurdering til brystklinkken i Tromsø. Etter Lege besøket er jeg sikkelig skremt og bekymret for det verste. Jeg er 23 år og har en baby på 7 uker, har grinet siden tirsdag og hver gang jeg er alene med babyen så tenker på at hun skal vokse uten mama :trist: :trist: .

Etter at legene tok på kulen har den startet å gjøre vondt, det som er verst at jeg ammer så nå vet jeg ikke om vondt i brystet skyldes av melke kjertler eller den klumpen. Det er totalt for ca 4 mnd siden jeg oppdaget den men gikk til legen på tirsdag...... Er det veldig forsent :(

Hjelp Hjelp hjelp noen som har hatt noe slikt som viste seg til å være ufarlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, det er egentlig ikke noe noen kan gi deg svar på her på KG. Vi har ikke sett kulen din, og vi har ikke kompetanse til å vite noe om det er alvorlig eller ikke. Det hadde vært fint om noen kunne sagt til deg at det ikke er grunn til bekymring, men ingen her på KG kan vite noe om det. Jeg stenger derfor tråden din.

Så er det flott at legen din sendte deg til undersøkelse hos eksperter. Da er du i de beste hender og vil få den oppfølgingen du har bruk for, uansett hva kulen er for noe.

Lykke til.

Kosemose, mod

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...