Gå til innhold

Smaken, ja...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ææh.

Jeg er ganske ny på alt med sex og ting... Kun noen måneders erfaring.

Idag skulle jeg suge typen etter en nesten ferdig runde, vi skulle prøve å avslutte på den måten... Og det smakte hor! Helvete, det var ikke noe særlig. Jeg er ganske sikker på at det ikke var ham, fordi jeg har smakt han før. Men gode gud! (Med forbehold om en smule overdrivelse). :sjokkert:

Jeg lukter helt normalt, ingenting er som det ikke skal være der nede. Ingen kløe, ingen ekle hår som samler opp ... saker og ting. Vil si jeg spiser ganske greit og, om ikke for lite.

Hva har skjedd meg meg?! Jeg har begynt på p-piller, kan det ha noe å si for hvordan ting... funker, der nede?

Finnes. Det. Håp? :vetikke:

Hilsen stressa, kåt dramaqueen.

Anonym poster: 16966d53a35e43e4b0a113708552f010

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe å si med p piller, regner ikke med det. Men mat og drikke har jo innvirkning på hvordan både gutter og jenter smaker nedentil. Sterk mat, alkohol, løk, hvitløk, asparges? osv

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe å si med p piller, regner ikke med det. Men mat og drikke har jo innvirkning på hvordan både gutter og jenter smaker nedentil. Sterk mat, alkohol, løk, hvitløk, asparges? osv

Hmm... Tja, jo. Jeg har forsåvidt ligget med influensa og hatt sug etter søppelmat. :trist: Kanskje jeg bør vurdere en frukt og grønnsakskur, er det det du mener?

Jeg har forøvrig ikke fått klager fra mannlig hold, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro...

TS.

Anonym poster: 16966d53a35e43e4b0a113708552f010

Skrevet

Jeg synes egentlig det verste er temperaturen. Smaken kan være så som så.

Har hørt at diverse frukt, da særlig sitrus, skal gjøre smaken bedre.

Skrevet

Selv om du har smakt han før, så er det sikkert noe i hans kosthold som gjør at det var annerledes nå. Tror ikke du behøver å spise sunnere :P

Skrevet

Hva legger du i hor, da?

Anonym poster: 6e79d8398f6c87d8bd97fd4a22674133

Skrevet

Er det din egen smak du tenker på, eller hans? Hvis du har vært syk kan det kanskje ha med det å gjøre, vil tro miljøet der nede påvirkes av det - i tillegg til at hvis du har vært tett/hatt infeksjon i nesa kan det påvirke luktesans og dermed smakssans... kanskje. Jeg synes ikke det smaker vondt å suge etter samleie...

Anonym poster: f96d4c241d55b39e2237f93e87336889

Skrevet

Så lenge du svelger så er det hovedsaken. ;)

Anonym poster: 6de83dd589c5154749c7080897fb0f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...