AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Dere som har eller har hatt sex med eksen, hva er grunnene? Fortsatt følelser og vanskelig å gi helt slipp? Og hvordan har dere forholdt dere til eksen ellers, har det vært kontakt eller vennskap utenom? Jeg og eksen gikk på en smell i går, skulle bare ta noen øl og det ble litt mye. Vi har bestemt oss for å være venner, og har klart oss noen uker uten noen form for fysisk kontakt. Selv om vi har hengt sammen masse. Men så skjedde det selvfølgelig, og det var veldig bra. Type lå lenge og stirra hverandre inn i øynene når vi våkna, og smilte, kosa og holdt hender. Farlig for meg som enda har følelser, merker jo at det er kaos i hodet idag. Hun sa dette ikke lurt, forvirrende for henne. Vet ikke helt hva jeg skal tro nå, uff, dette var ikke det lureste! Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf
Gjest anonym Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Dere som har eller har hatt sex med eksen, hva er grunnene? Fortsatt følelser og vanskelig å gi helt slipp? Og hvordan har dere forholdt dere til eksen ellers, har det vært kontakt eller vennskap utenom? Jeg og eksen gikk på en smell i går, skulle bare ta noen øl og det ble litt mye. Vi har bestemt oss for å være venner, og har klart oss noen uker uten noen form for fysisk kontakt. Selv om vi har hengt sammen masse. Men så skjedde det selvfølgelig, og det var veldig bra. Type lå lenge og stirra hverandre inn i øynene når vi våkna, og smilte, kosa og holdt hender. Farlig for meg som enda har følelser, merker jo at det er kaos i hodet idag. Hun sa dette ikke lurt, forvirrende for henne. Vet ikke helt hva jeg skal tro nå, uff, dette var ikke det lureste! Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf Er dere begge single?
frøkna Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Ikke lurt, men sex med eksen er som regel heller regelen enn unntaket. Det er helt vanlig og trenger ikke bety noenting.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Vi er begge single ja! Men hvis det ikke betyr noen ting, sitter man da igjen forvirra i ettertid? Hvis det bare er sex og ingenting mer så burde det jo ikke være noe man ser på som feil. TS Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf
Gjest anonym Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Vi er begge single ja! Men hvis det ikke betyr noen ting, sitter man da igjen forvirra i ettertid? Hvis det bare er sex og ingenting mer så burde det jo ikke være noe man ser på som feil. TS Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf Er dere begge forvirra? Hvor lenge siden er det at det ble slutt? Hva var årsaken til bruddet? Vil du tilbake igjen?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Jeg havna til sengs med eksen min. Vi hadde ikke sett hverandre på 4 år, og var begge single. Møttes tilfeldigvis ute på byen. Han er jo en fin fyr, men vi passer ikke sammen. Anonym poster: 5836b7ffbbaf4d632430316c496a8211
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #8 Skrevet 19. desember 2012 Er dere begge forvirra? Hvor lenge siden er det at det ble slutt? Hva var årsaken til bruddet? Vil du tilbake igjen? Jeg er forvirra ja, fordi vi har det veldig fint sammen. Sees kanskje litt for ofte til å være ekser, men jeg trodde ikke at noe fysisk ville skje. Tydeligvis ble hun forvirra av det, vet ikke hva hun legger i det å bli forvirra da. Er snart 3 mnd. siden det ble slutt, vet ikke om grunnen var så veldig god, usikkerhet rundt hvor sterke følelser det var + en litt dårlig periode, men stort sett hadde vi det veldig fint sammen. Bruddet kom over natta egentlig, var ikke sånn at vi hadde noen store problemer. Jeg tror ikke jeg vil tilbake igjen, men føler at det blir litt for mye å se henne 3-4 ganger i uka, er hun som tar initiativ også så hun er vel litt avhengig av meg på en måte. TS Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 Hvor lenge var dere sammen? Jeg anser eks-veien for å være avstengt og kjøreretningen enveis (kun ut). Anonym poster: dacaac7525b656c1d1a50a9fdd5fe8db
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #10 Skrevet 20. desember 2012 Vi var sammen i ca. 7 mnd. Er det ikke normalt at man gjør det slutt og er ferdig med en person da? Trodde det var det mest normale, ikke at man hadde omtrent daglig kontakt. TS Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #11 Skrevet 20. desember 2012 Hvorfor ikke har man vært sammen lenge veit man jo hva som den andre liker.Sex er jo sunt og unektelig godt.Er begge single så knull det dere orker,blir dere et par igjen så gjør dere det. Anonym poster: 0df259dbef73c7bd0d0e8faafddd3b9a
Alvina Skrevet 20. desember 2012 #12 Skrevet 20. desember 2012 Vi var sammen i ca. 7 mnd. Er det ikke normalt at man gjør det slutt og er ferdig med en person da? Trodde det var det mest normale, ikke at man hadde omtrent daglig kontakt. TS Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf Har aldri hatt daglig kontakt med ekser, men en eks møtte jeg igjen fire mnd etter at det ble slutt og vi møttes ofte det første året, til jeg falt for en annen og holdt meg til han. Så ja, den ene kan risikere å bli såret, men ellers tror jeg det ofte er naturlig å møtes som ekser i den første tiden - i alle fall om man har delt mange år sammen. Men hva som er normalt er vel opp til den enkelte å tolke. Hvis du har følelser og hun ikke har, er det best å holde seg unna. Hvorfor ikke prate med henne om det som har skjedd og hva dere begge legger i det? Følelser forsvinner ikke over dagen.
Gjest Bella90 Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 For min del var det fordi vi begge fortsatt har følelser for hverandre og fordi vi har vanskelig for å gi slipp på hverandre. Han er min bestevenn og vi har et godt forhold, men ting er komplisert for tiden og det har vært mye fram og tilbake.
Gjest SpaceBaby Skrevet 21. desember 2012 #14 Skrevet 21. desember 2012 Dere som har eller har hatt sex med eksen, hva er grunnene? Fortsatt følelser og vanskelig å gi helt slipp? Og hvordan har dere forholdt dere til eksen ellers, har det vært kontakt eller vennskap utenom? Fordi hun er grisedeilig og et bra knull. Ellers er vi venner og har jevnlig kontakt. Grunnen til at vi ikke er kjærester er fordi hun er for psykisk ustabil og kontrollerende for meg, mens jeg er for slask for henne. Men vi er glade i hverandre og av og til er vi også litt småforelska i hverandre, men det er også alt det er. Vi har dog en liten "avtale" om å gifte oss dersom begge er single når vi nærmer oss 40. Vennskapet vårt er 100% åpent og fortrolig, så sex fra eller til er liksom ikke noen big deal. Hmmmm.....tror jeg må ringe henne og høre om hun er hjemme i jula
annemette Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Hadde sex med eksen i en periode jeg og. Vi begynte å henge sammen som venner, havna til sengs, holdt på sånn en stund...og så ble vi sammen. Etter 7-8 mnd gjorde vi det slutt for akkurat det samme som vi gjorde det slutt for første gangen (jeg klarte ikke å stole på han, ble sjalu. han tok ikke hensyn, blabla) Følte vel i etterkant kanksje at det var litt waste å bruke så mye tid på han, men samtidig er han er bra fyr så jeg er glad vi prøvde 2 ganger før vi fant ut at det faktisk ikke funker! I dag har vi ikke noe kontakt, (bortsett fra at vi har hverandre på facebook og er kollegaer i samme firma) og vi har begge nye kjærester. Mitt råd er bare at du må følge magefølelsen din. Og har du det bra., så er det vel ikke noe feil i det? Men føles det feil, så er det mest sannsynlig feil å...
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #16 Skrevet 21. desember 2012 Det føles jo ikke feil der og da, i grunnen ikke etterpå heller. Men føler jo at det gir næring til følelser som jeg egentlig må kvitte meg med. Vi er ikke sammen, hun slo opp pga. mangel på følelser, og jeg prøver å komme over henne samtidig som jeg ikke klarer være uten henne. Virker som om hun ikke klarer å være helt uten meg heller. Vet ikke helt om jeg tror på det med mangel på følelser, da vi hadde det helt fint frem til noen dager før bruddet. Er vel dette med å gi slipp, veldig vanskelig. Må vel være noe der, i og med at vi bestemmer oss for å være venner, så finnes det fortsatt en tiltrekning der når det blir fysisk. Hadde hun vært helt ferdig hadde hun vel ikke vært med på det. Samtidig når hun sier hun blir forvirra av det, må jo bety at det finnes et lite snev av tvil og følelser. Ellers hadde det vel bare vært sex, og noe som bare er positivt. TS Anonym poster: 8382aaaa97f45623e1fe766c61458bcf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå