Gå til innhold

Blazer med print på innsiden


strawberries

Anbefalte innlegg

Leter etter en blazer med print på innsiden, så det syns om en bretter opp ermene. Vet Gina Tricot hadde, men fant ikke når jeg lette for en stund siden - og etter det har jeg ikke kommet over noen.

Dette var den som var på Gina, altså har jeg lyst på noe lignende dette:

1047318-12-1341861914735-n800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kunne være noe, men et enda mer sterkt print er å foretrekke.. Vil ikke at det skal se veldig "buisnesslike" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne var ganske kul, selv om det er boyfriendstyle da.

Hva med en slik?

Men det var faktisk ganske vanskelig å finne med litt sterkere mønster inni. Jeg har en hel haug av forskjellige blazere med sterke mønster inni fra før av, jeg digger dem! ..men de fleste er fra 80-90-tallet. Takk for at mamma og pappa tok vare på nesten alle klær de hadde da de var yngre!

Du kan jo ta en titt i foreldrene dine sin bod eller noe, eller forhøre deg med venner om de har noen. Det var veldig poppis for tjue år siden, plutselig finner du en skatt. :)

Ta også kanskje en titt på Fretex, om du ikke er for fjong til å handle second-hand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeelsker den fra Only! Ble inspirert av den boyfriend blazeren også, tror det hadde blitt utrolig kult om jeg fikk festa på noen nagler på den fra Only..

edit: noen som forresten vet hvor man får kjøpt nagler til å feste på, og hvordan man fester dem, haha?

Endret av strawberries
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeelsker den fra Only! Ble inspirert av den boyfriend blazeren også, tror det hadde blitt utrolig kult om jeg fikk festa på noen nagler på den fra Only..

edit: noen som forresten vet hvor man får kjøpt nagler til å feste på, og hvordan man fester dem, haha?

Spør i Ebay-tråden. Mange av oss har bestilt billige nagler derfra, men jeg har ikke linken i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...