Gå til innhold

Paris!

Fremhevede innlegg

Skrevet

HEI :D Jeg er så lykkelig nå, for jeg skal snart til Paris. Jeg har aldri vært der før, så trenger litt tips til hva jeg bør oppleve når jeg er der!

Viktigst av alt (hehe): SHOPPING! Har dere noen tips til hvor jeg MÅ gå? Jeg liker veldig godt å handle vintage, så har dere noen gode vintage-butikker, så kom med det :D (ikke merkeklær-vintagebutikker). Jeg liker også veldig godt butikker som Zara, H&M og disse vanlige butikkene. Supert om dere husker gatenavn eller hvor sånn ca. gatene ligger også :D

Mat er jeg veldig glad i også, så kom med tips til hvilken mat jeg bør smake, og hvor jeg bør gå!

Anonym poster: cdf01a1100687dfe66e8ed500d4ea1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St. Michel er en fin handlegate :)

Anonym poster: 85b1686afbfd0501e63024016bf9cc75

Skrevet

Slenger meg på her. Tror vi skal feire nyttår i Paris :D

Skrevet

På Champs Elysées har du mange fine butikker, og i gatene rundt. Så mååå du innom Ladurée og kjøpe makroner!!! Sjokolade<3

Anonym poster: f1619b630d2ffc80a7c47d727c147b7f

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :-) Åhh, makroner skal det kjøpes masse av!! Har ikke selv smakt det, men ifølge alle som har smakt det, så høres det jo helt himmelsk ut, ikke minst så ser det himmelsk ut.

Kom gjerne med mer tips! Bare pøs på :-D

Anonym poster: cdf01a1100687dfe66e8ed500d4ea1cc

Skrevet

Champs Elysees er jo den ultimate shoppinggata der du finner alt fra dyre motebutikker til store kjedebutikker.

Av ting man vil se vil jeg anbefale og ta en elvebåt på Seinen, tror det koster under 20euro pr pers.Da får du med deg de fleste attraksjonene uten å måtte gå så mye og sparer tid hvis du vil bruke tiden på annet. Ellers kan jeg nevne at attraksjonene ikke akkurat er vanskelige å finne frem til heller da, men anbefaler IKKE å tenke at man feks skal opp i Eiffeltårnet da det som regel er milelange køer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Da er jeg hjemme igjen, og jeg synst IKKE champs Elyseè var noe særlig.

Synst utvalget var MYE bedre i gaten 68 rue du Faubourg Saint Honoré,og gatene rundt der.

Et tips jeg kan dele er at det er en "hemmelig" inngang til Du Luovre. Gå rett forbi den milelange køen og litt til venstre, gå gjennom bygget og ut på andre siden. og der skal du et eller annet sted finne en inngang til shoppingsenterer som er under Du Louvre ( husker ikke hva gaten het, men inngangen skulle være ved nummer 99) Gå inn på senteret, følg skiltingen til museet, og voila, så kommer du til en kø som er 18 ganger mindre en den utenfor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...