AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Jeg er en jente som definerer meg selv som lesbisk. Blir forelska i , tenner på, og har vært i flere forhold med jenter. Likevel klarer jeg ikke å få meg selv til å gå ned på en jente, alt annet, men ikke det. Tror det er en kombinasjon av at jeg er uerfaren (bare gjort det en gang før), er redd for at det bare skal bli rart og at jeg ikke klarer å gjøre det riktig. Samtidig er jeg redd for hva jeg kan møte på der nede. Har veldig lyst til å tilfredstille kjæresten på den måten, er bare noe som stopper meg hver eneste gang. Er dette veldig rart? Alle har jo en oppfatning av at lesber elsker å slikke, mens heterofile jenter ser på det som ganske ekkelt og noe de ikke ville gjort. Tenner jo på jentekroppen og alt, bare skulle ønske jeg kunne like/få til dette også. Det er jo en naturlig del av sex, jeg synes tanken på det er tennende, men klarer likevel ikke få meg selv til å hoppe i det. Noen tips til hvordan jeg kan komme over denne "frykten" for oralsex? Tør liksom ikke snakke med de skeive vennene mine heller om det, for dem er det en selvfølge. Ville kanskje blirr sånn , "du er vel ikke ordentilig lesbisk, du som ikke liker det". Anonym poster: 0bb123890a8907a65bf2c8a2e5a4ea42
Obelix Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 har du prøvd å "jobbe deg nedover" da... ? -begynne med puppene..og så nedover derfra? ingen av oss gutta som visste hva vi dreiv med heller første gang... må læres
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Joda, har prøvd, jobba meg nedover, helt til nederst på magen. Så bare nei, dette klarer jeg ikke. Det må nok læres ja, er ikke noe man blir god på over natta. Er bare litt for skummelt og flaut om det blir helt mislykka. TS Anonym poster: 0bb123890a8907a65bf2c8a2e5a4ea42
Obelix Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Hm... men hvis du er sammen med ei du liker og hun liker deg...så kan det egentlig ikke bli mislykka... Det kan bli enten meget bra første gangen...eller så må det gjøres litt mer Og det å øve på å slikke er ikke det værste man kan trene på gitt hehe edit: leif Endret 19. desember 2012 av Obelix
Cathrine88 Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Det er ingen som forventer at du skal være verdensmester i oralsex første gang du prøver, heller ikke kjæresten din. Hun kommer helt sikkert til å sette pris på at du prøver, og muligens feiler litt i begynnelsen. Det er mye bedre enn å ikke prøve i det hele tatt. Dessuten er du jo så heldig at du kan få henne til å vise deg nøyaktig hvordan hun liker det - på deg - før du setter i gang. 3
Gjest Bandit Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Dessuten er du jo så heldig at du kan få henne til å vise deg nøyaktig hvordan hun liker det - på deg - før du setter i gang. Dette er helt innertier. Jeg er riktignok ikke lesbisk, men har min erfaring med oralsex, og kan tilføye at det som fungerer for EN kvinne, ikke nødvendigvis fungerer for en annen. Så når man møter noen ny, må man uansett bli kjent med hvordan denne reagerer. Så slapp av, og la henne vise deg hvordan du kan tilfredsstille henne best.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Takk for svar! Må vel bare presse meg selv for å komme over sperren. Går sikkert bedre enn det jeg tenker TS Anonym poster: 0bb123890a8907a65bf2c8a2e5a4ea42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå