Gå til innhold

Shai barberhøvel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd den?

Det er visstnok første damehøvel med 6 blader.

Har bestillt meg ei slik for 2uker siden og enda ikke fått den, hm....

Den kan bestilles her: http://dorcoshave.no/Shai.aspx

Anonym poster: 31a8074caddc618be4040f72d14d452d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt flere som har bestilt og ikke fått dem. Men av de som har fått dem,er det delte meninger om den. Noen syns den er super bra og det beste de har prøvd og andre syns det motsatte.

Jeg derimot, har bare kjøpt meg sånn gillette ? mannehøvel, de har flere blader enn de for damer. Jeg syns de funker supert! :)

Skrevet

Har prøvd og likte den ikke. Gle ikke godt på huden og føltes ekkel. Ingen slår venus breeze :-)

Skrevet

Hm, okay...jeg sliter noe innmari med at jeg klør så til de grader, etter barberinga.

Enten samme dag eller dagen etter. Hadde det vært bedre å bruke manneblader?

Skrevet

Jeg fikk den etter sånn 3 uker. Men jeg er kjempefornøyd, og kommer nok til å fortsette med den.

Skrevet (endret)

Hm, okay...jeg sliter noe innmari med at jeg klør så til de grader, etter barberinga.

Enten samme dag eller dagen etter. Hadde det vært bedre å bruke manneblader?

Har du prøvd venus breeze? Det er noe greier på høvlen som gjør at det glir svært godt og jeg føler det gir den mest skånsomme barberingen jeg har prøvd :-) Trenger ikke bruke skum eller noe, bare drar over i dusjen :-)

*skriveleif

Endret av Satellites
Skrevet

Har du prøvd venuz breeze? Det er noe greier på høvlen som gjør at det glir svært godt og jeg føler det gir den mest skånsomme barberingen jeg har prøvd :-) Trenger ikke bruke skum eller noe, bare drar over i dusjen :-)

Den har jeg ikke prøvd, om jeg ikke snart får den..så skal jeg prøve Breeze, så takker for tipset :-)

Skrevet

Hey, fikk min i posten idag, så blir spennende å prøve den, hehe...gleder meg..:)

Hilsen ts

Skrevet

Noen som vet hvordan man avbestiller abonnementet? Har fått den i posten nå, og vil ikke ha fler :)

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Noen som vet hvordan man avbestiller abonnementet? Har fått den i posten nå, og vil ikke ha fler :)

Jeg sendte nettopp en mail til kundeservice der via nettisiden deres om at jeg ikke ville motta produkter fra dem mer. Satser på at det burde gå.

Skrevet

Jeg sendte nettopp en mail til kundeservice der via nettisiden deres om at jeg ikke ville motta produkter fra dem mer. Satser på at det burde gå.

Jeg gjorde det samme og har ikke fått noe siden. Irriterende at det ikke står noen steder i pakken man får hvordan man avbestiller.

Skrevet

Når vi er inne på dette med barberhøvler for kvinner, hvorfor viser de alltid bilde av kvinner med allerede barberte legger som barberer seg i reklamene? Hvis de i stedet viser bilde av en skikkelig hårete gorilla som barberer seg helt glatt så ville jeg bli imponert. Ferdig glattbarberte legger? Not so much.

istock_000003517007_l.jpg

Anonym poster: 0517a97f901fa86936358786eeec2e0e

• Liker 4
  • 2 måneder senere...
Gjest Lea marie
Skrevet

Hei alle sammen som snakker om denne fantastiske høvelen.

Jeg bestilte og fikk den ikke før 3 uker og jeg var super fornøyd i pakningen følte det med faktura på 39,kr for frakt men det er jo ingen ting. Jeg var og er super fornøyd med den. men jeg ville ikke ha flere blader i posten så jeg bare ringte kunde nummeret som står på fakturan. Jeg ble med en gang møtt av en hyggelig dame og forklarte da at jeg gjerne skulle avbestille mitt abonnement hos dere\ shai barberhøvel. Og da var det gjort ferdig med det. nå har det gått en måned og jeg har ikke fått noen blader så da trenger man nok bare og ringe og si at man vil avbestille abonnement. Men dere burde virkelig bestille denne utrolig høvelen den barber utrolig skånsomt og tett. jeg sliter med å få rødheter\urenheter på leggene når jeg barberer meg men med shai er ikke det noe problem, men for de som ikke har fått høvelen burde dere bare ringe inn og høre om den er sendt enda. men den er super bra og bare ring og si jeg avslutter mitt abonnement :blomst:

Skrevet

Jeg liker dem veldig godt. Barberingen går fort og enkelt :)

Skrevet (endret)

Jeg bestilte den og fikk den like etterpå, betalte ingenting. Men jeg liker den ikke. Den glir ikke så godt på huden, og den er for stor og klumpete.

Endret av Aoki
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte den og fikk den like etterpå, betalte ingenting. Men jeg liker den ikke. Den glir ikke så godt på huden, og den er for stor og klumpete.

Enig. Og jeg blir ikke glatt, men sitter igjen med små stubber. :(

Anonym poster: 5454dc7fe03771a2152960fd81a37230

Gjest KrissyHart
Skrevet

den fungerer på armhuler og legger, men dessverre ikke på intimbarbering. der er den alt for stor og lite grasisøs i svingene. jeg har bestilt manne varianten, den er hakket bedre, men jeg må nok si at man likegodt kan kjøpe kvinne gilette og kjøpe manne gilette mach3 og bruke som blader. Det er rimligste alternativet og den barberer bedre enn både chai og manneutgaven til samme firmaet

• 2 uker senere...
Gjest camilla
Skrevet

Får man den rett i posten eller må man hente den på posthuset?

AnonymBruker
Skrevet

Får man den rett i posten eller må man hente den på posthuset?

I postkassen.

Anonym poster: 5454dc7fe03771a2152960fd81a37230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...