Gå til innhold

Botox mot svette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med dette? Se f.eks her: http://ckl.no/kosmetisk-behandling/botox-svette.html

Jeg vurderer sterkt å prøve dette. Jeg svetter alt for mye under armene, og kan ikke gå i de klærne jeg vil, må alltid sørge for noe som skjuler svetten. Har prøvd det aller meste fra apoteket, og det virker i en liten periode før det avtar - selv om jeg bruker det hver dag. Og selvsagt kommer svetten da andre steder, som f.eks på ryggen..

Slik det er nå, må jeg planlegge f.eks tilstelninger lenge i forveien. Først sørge for en periode uten bl.a Aluminiumsklorid, for så å begynne å bruke det igjen en dag eller to før. Om jeg ikke timer det rett, så kan jeg ikke gå i annet enn svart, løstsittende - blir mye av det dessverre. Og all klesvasken jeg har ellers, og klær som slites av både svette og det jeg bruker mot det. Blir så sinnsykt frustrert!

Anonym poster: 2da868b0cf349720a26aa44199ec8620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Følge med*

Har samme problemet og har selv tenkt litt på botox. Si fra hvordan det går da om du tester det.

Skrevet

Jeg har samme problemet og tok botox. Dette fungerte kjempefint og varte i nesten ett år. Det gikk en stund og jeg tok en ny behandling. Denne gangen virket det ikke i det hele tatt dessverre... Bruker nå aluminiumsklorid jevnlig og er fornøyd utenom at det svir hver gang jeg bruker det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...