AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Er det noen som har erfaringer med dette? Se f.eks her: http://ckl.no/kosmetisk-behandling/botox-svette.html Jeg vurderer sterkt å prøve dette. Jeg svetter alt for mye under armene, og kan ikke gå i de klærne jeg vil, må alltid sørge for noe som skjuler svetten. Har prøvd det aller meste fra apoteket, og det virker i en liten periode før det avtar - selv om jeg bruker det hver dag. Og selvsagt kommer svetten da andre steder, som f.eks på ryggen.. Slik det er nå, må jeg planlegge f.eks tilstelninger lenge i forveien. Først sørge for en periode uten bl.a Aluminiumsklorid, for så å begynne å bruke det igjen en dag eller to før. Om jeg ikke timer det rett, så kan jeg ikke gå i annet enn svart, løstsittende - blir mye av det dessverre. Og all klesvasken jeg har ellers, og klær som slites av både svette og det jeg bruker mot det. Blir så sinnsykt frustrert! Anonym poster: 2da868b0cf349720a26aa44199ec8620
venus_ Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 *Følge med* Har samme problemet og har selv tenkt litt på botox. Si fra hvordan det går da om du tester det.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har samme problemet og tok botox. Dette fungerte kjempefint og varte i nesten ett år. Det gikk en stund og jeg tok en ny behandling. Denne gangen virket det ikke i det hele tatt dessverre... Bruker nå aluminiumsklorid jevnlig og er fornøyd utenom at det svir hver gang jeg bruker det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå