Gå til innhold

Er KG mer brukerfiksert enn andre fora?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at noen blir så fikserte på andre brukere og hvordan oppfattes fikseringen av de det gjelder?

Anonym poster: 004115733fcc8182c6ad31780412b6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det kribler i tissen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er brukerfiksert på enkelte brukere for å creepe de ut. Funker fjell!

• Liker 1
Skrevet

fordi man har like eller liknende meninger tenker jeg

• Liker 1
Skrevet

Folk er ekstremt fokuserte på meg, ihvertfall. Jeg diskuteres hele tiden her inne.

Anonym poster: 8db40be8fc2dece399aea72ae953f5e4

• Liker 3
Skrevet

Det virker som det er mange fler som blir betatt av brukere her enn på andre forum hvertfall. Men kanskje det bare er mer åpenlyst på KG.

Anonym poster: 3dfb9f0b8098145aa5bbb921c135edf4

Skrevet

Jeg er brukerfiksert på enkelte brukere for å creepe de ut. Funker fjell!

Blitt blokkert av mange du også?

Til TS. Er kanskje ikke så rart at de som flørter eller beskriver seg som sexguder får en del oppmerksomhet. I tillegg er det jo alle mulige treff her på forumet og tråder som brukes til chatting.

• Liker 1
Skrevet

Sånn sett har en viss gjeng av de nye klart å ødelegge dette forumet. Det er som å komme på besøk hjem til fremmede folk og gi f*** i oppførsel og ta seg til rette med beina på bordet. Sier en noe på det, kommer fingeren deres frem.

Anonym poster: 0650cfba302c07267dc7d026e3f0d515

• Liker 4
Skrevet

Nei, Kvinneguiden sitt forum er ikke nærheten av andre fora..

Skrevet

Aner ikke

Hvorfor vil du "creepe de ut" :klo:

Skrevet

Sånn sett har en viss gjeng av de nye klart å ødelegge dette forumet. Det er som å komme på besøk hjem til fremmede folk og gi f*** i oppførsel og ta seg til rette med beina på bordet. Sier en noe på det, kommer fingeren deres frem.

Anonym poster: 0650cfba302c07267dc7d026e3f0d515

Hvor lenge må man ha vært her for å ikke være blant disse "nye"?

Anonym poster: 80b6a1316e5d1e40e748c808396dbe31

• Liker 2
Skrevet

Finnes det andre fora som ikke er like "personlige" som KG som dere vil anbefale? (En liten avsporing her, beklager det!)

Anonym poster: 0629458d4acb78c1e7483525798bd43e

Skrevet

hvorfor ikke?

Det er sikkert ekkelt å bli forfulgt på forumet av en creepy fyr. Hvis det er det du prøver på da? jeg har ikke lagt merke til det altså, men du skriver jo at du vil være creepy.

Det er noen ABer som gjør det samme og det må være enda eklere, eller?

• Liker 2
Skrevet

Om man holder seg unna snikksnakk så er det ikke mange brukerelaterte tråder, og de som er flyttes jo veldig kjapt over.

Går litt i rykk og napp - men jeg må si det er en stor forskjell på hvordan jeg oppfatter forumet når jeg ikke leser i snikksnakk.

Da mener jeg IKKE å henvise til diverse brukere og si at det er noe kjipt med snikksnakk, men bare at det naturlig nok blir litt "personlig" der inne - rett og slett; snikksnakk.

Anonym poster: f34cfa294c4a60003837b76543bd7f29

Skrevet

Det er sikkert ekkelt å bli forfulgt på forumet av en creepy fyr. Hvis det er det du prøver på da? jeg har ikke lagt merke til det altså, men du skriver jo at du vil være creepy.

Det er noen ABer som gjør det samme og det må være enda eklere, eller?

forfølger jo ingen. men sier ofte ting som kanskje ikke taes så positivt eller så forandrer det hvordan de snakker til meg.

• Liker 1
Skrevet

forfølger jo ingen. men sier ofte ting som kanskje ikke taes så positivt eller så forandrer det hvordan de snakker til meg.

Da misforsto jeg det du skrev, sorry.Jeg trodde du mente at du er en av disse som følger etter brukere og kritiserer det de skriver eller skriver hvor kåt de er på dem :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke gjort eller opplevd dette selv, men syntes det er morsomt når en bruker velger en annen bruker som sitt "bytte". Sier imot alt brukeren sier, uenig i alt og peker på alt av feil. Ler meg ihjel hver gang det dukker opp. Blir heftige diskusjoner og latterlige kommentarer. Gotta love it!!!

Anonym poster: 359251e748f274be31f5ef1117263527

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke gjort eller opplevd dette selv, men syntes det er morsomt når en bruker velger en annen bruker som sitt "bytte". Sier imot alt brukeren sier, uenig i alt og peker på alt av feil. Ler meg ihjel hver gang det dukker opp. Blir heftige diskusjoner og latterlige kommentarer. Gotta love it!!!

Anonym poster: 359251e748f274be31f5ef1117263527

Dette har jeg aldri sett, tror jeg.

Jeg har selvsagt lagt merke til at noen oftere er uenige enn andre, men går det på et mer "personlig" plan da, eller?

Anonym poster: 80b6a1316e5d1e40e748c808396dbe31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...