Gå til innhold

Pus angriper

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Problemet er at hun ikke hopper på meg forsiktig, det er ut med klør og fram med tennene, det gjør vondt og jeg får store sår, så vil helst ikke være med på "leken". Men skal selvfølgelig leke med henne og kjøpe en katteleke eller to :)

Da kan jeg få lov til å komme 'seilende inn fra sidelinjen' her med orakelsvaret :fnise:

Du ta de gamle skinnhanskene dine (yepp, det paret du egentlig skulle ha kastet i fjor), vinterutgaven. De tykke lærhanskene/skinnhanskene, gjerne type 'vrengt sau'.

Disse er nå dedikert til lek med pus. Ta på hanskene og lek jakt- og angrepslek med henne. Under matter, 'kravle omkring' med hendene, stikke ut fingrene under mattekanten. Vær et levende bytte.

Og, om hun er av type 'tøff', løft hånden med håndflaten mot henne, fingrene spredt, og lag sakte vinkebevegelser fra side til side. Før hånden nærmerew og nærmere ansiktet hennes.

Dette virker bare på de tøffe-tøffe, og de tar det som en helt klar utfordring, - og vil kaste seg over hånden din med hensikt å 'sette den skikkelig på plass !'.

Så, et par tykke vinterhanske - i lær ! behøves ;)

God lek :)

Endret av Lille-pus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så bit tilbake da...

Anonym poster: 5d92f81b4c867b37b7a045436f28d469

Skrevet

Hehe, høres ut som en artig lek. Må finne de fram i morgen! Nå har hun tatt natta på sofaen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...