Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg ler også når jeg hører norske politikere snakke engelsk evt norske turister stotre seg frem på fransk eller spansk osv, og jeg er kav norsk, så jeg føler meg ikke særlig rasistisk av den grunn..

Skrevet (endret)

Østlandsk engelsk er dritmorsomt! Haha!

Endret av *Maja*
Gjest brutal mann
Skrevet

Nei, det er kun rasistisk om du ler av jøder eller muslimer.

• Liker 2
Skrevet

Nei, da. Jeg ler godt når Jagland prøver seg. Eller kanskje jeg heller skammer meg noe voldsomt.

Den videoen der var bare priceless!

Skrevet (endret)

Kommer litt an på. Hvis du ler av Jagland og Thor Erik Heyerdahl`s ubehjelpelige engelsk eller syns Kåre Willochs "good day" var kostelig, så er det nok bare normal skadefryd.

Men en person som sier "I want a cock. Give me cock." med nøytral mine kommer uansett aldri til å bli umorsomt, uavhengig av rase.

I samme kostelige tradisjon syns jeg det er grunn til å nevne Solli-Tangens fremførelse av "My heart is yours" der han stadig rotet med diksjonen og faktisk sang "My HARD is yours".

Det ble kommentert at det gav låta er utilsiktet homoerotisk tilsnitt som kanskje ville appellere i enkelte kretser. Didrik er jo en stram kar.

Endret av Mann 42
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg er ikke rasist,men lo jeg også. Hørtes jo ut som å hun prata om noe helt annet enn cola :fnise:

Skrevet

HAHAHA!! Nei, ikke i det hele tatt. Jeg lo jeg også, men jeg hadde jo ledd av det der uavhengig av hvem det var som underviste og hvilken bakgrunn vedkommende hadde hatt. :laugh:

Skrevet

Men en person som sier "I want a cock. Give me cock." med nøytral mine kommer uansett aldri til å bli umorsomt, uavhengig av rase.

Jeg håper du er ironisk. Jeg har aldri forestilt meg at du er en tørrpinn?

Humor er det uansett ingen fasit på. Jeg lo.

Anonym poster: 87b638e465890345416f4c90503536b3

Skrevet (endret)

Jeg håper du er ironisk. Jeg har aldri forestilt meg at du er en tørrpinn?

Humor er det uansett ingen fasit på. Jeg lo.

Nei, jeg sa at det ikke ville bli umorsomt noen gang. Mao, det er alltid morsomt. Selvfølgelig lo jeg.

Endret av Mann 42
Skrevet

Nei, jeg sa at det ikke ville bli umorsomt noen gang. Mao, det er alltid morsomt. Selvfølgelig lo jeg.

Beklager, jeg må lære meg å lese! :laugh:

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

wfefe

Endret av Corto Maltese

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...