Gjest Marsvinet Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg pleier å føle meg nedstemt i vinterhalvåret. Dette skjer hvert år, så jeg er mentalt forberedt på det. Jeg føler meg nedfor, gidder ikke å stå opp om morgenen og orker ikke å være sosial. Har sittet i pysj og sett på serier de siste tre dagene, noe som får meg til å føle meg enda værre fordi jeg ikke gjør noe nå som jeg endelig har fritid. Men det går greit, det er ikke så alvorlig i mitt tilfelle, og jeg vet at det går over og at verden blir lysere igjen om noen uker. Gleder meg til våren når sola titter fram igjen Er det noen fler her inne som føler det på samme måte?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Har det på samme måte, men jeg nekter meg selv å sitte hjemme og synes synd i meg selv. Tvinger meg ut og er sosial, det hjelper utrolig mye Anonym poster: 3f482e153f4261e265bc921c43398149
Anoia Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Husk å ikke snu døgnet for mye i disse ferietider, da går man glipp av viktig dagslys. Og ta d-vitaminer! Ellers så synes jeg det går bedre når jeg greier å holde det ryddig og koselig hjemme, for meg er det mye viktigere enn å være sosial!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå