Gå til innhold

Trenger hjelp, og oppmuntring.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er ei jente på 18 år. 178cm høy, og veier 67kg.

Når jeg gikk i 8-9. klasse bygget jeg på meg en spiseforstyrrelse og etter dette har jeg vært avhengig av trening og kosthold(spise så lite som mulig).

Jeg ble friskere etterhvert, og alt var som det skulle litt over et år. dette kom tilbake igjen for et lite år siden. jeg ble avhengig av å trene hver dag og spiste ikke mer enn jeg måtte, med unntak i helgene hvor jeg klarte å kose meg mye på lørdager!.

Det er som sagt fortsatt slik. Men nå har jeg et lite problem; Jeg har fått belastningsskader i knærne! før var det leggene, men dette gikk over når jeg startet å sykle istedet for å løpe heletiden.

Jeg har en seriøs skrekk for å gå en uke med bare 4 dager trening, og med den smerten jeg føler i knærne nå er ikke engang dette akseptabelt.

Jeg klarer ikke å gå uten å trene, jeg føler meg feit, jeg føler at hele kroppen svulmer opp, og jeg blir i dårlig humør. Personligheten min har virkelig blitt endret under periodene mine med denne''sykdommen''.

Jeg har fler spørsmål da:

- Er det mulig å legge på seg mye/mindre/lite(?) med 1-3 uker uten trening og med regelmessig/normal spising i ukedagene, men med litt godsaker i helga?

- Hvordan skal jeg trene nå når knærne er på det verste for at dette skal gå FORT over!?

HVA SKAL JEG GJØRE!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...