AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #21 Skrevet 19. desember 2012 Hva i all verden er det du får som koster så mye??? Anonym poster: abfef86f05686537146ffcd8da83aa80 Fikk sydentur et år, men ellers får jeg bare pengene inn på konto Anonym poster: aee3948dbeedf06e974296aede6eb20e
Eliza Doalot Skrevet 19. desember 2012 #22 Skrevet 19. desember 2012 Fordi han er min far. Min stebror er på besøk en sjelden gang (han er 24 år, jeg 26 år). Han er ikke en del av vår familie, den består av meg og pappa Pappa kjøper alltid en gave til han også, men ikke i samme prisklasse. Pappa og min stemor har heldigvis ikke felles økonomi, og det kommer de aldri til å få heller. Anonym poster: aee3948dbeedf06e974296aede6eb20e Det er en ting at man bruker mindre på gave til sine stebarn enn til sine barn, men at en oppløpen unge mener at hun har rett til å bestemme hva faren bruker sine egne midler på er bare latterlig. 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #23 Skrevet 19. desember 2012 Det er en ting at man bruker mindre på gave til sine stebarn enn til sine barn, men at en oppløpen unge mener at hun har rett til å bestemme hva faren bruker sine egne midler på er bare latterlig. Jeg er pappas lille gullunge. Er bortskjemt og liker det Anonym poster: aee3948dbeedf06e974296aede6eb20e
Gjest pysepusen Skrevet 19. desember 2012 #24 Skrevet 19. desember 2012 Det hadde ikke blitt rart,. det hadde vært enklest. Enklest at foreldre som har gått fra hverandre og som nå har nye partnere å dele livet med, går sammen om gave? Jaja, jeg er glad at mamma og stepappa ikke tenker sånn - og at stepappa behandler meg som sin datter og ikke en som er mindre verdt 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #25 Skrevet 19. desember 2012 Bryr meg ikke om hva faren bruker av penger på ungene, håper bare han er lydhør og hører etter hva de ønsker seg og trenger. På samme måte bryr han seg ikke om hvordan jeg og mannen min gjør det med ungene når det gjelder gave. Når har jeg aldri vært slik at jeg har gitt ungene gave til en gitt sum lik til begge. De har fått ting de ønsker seg og trenger. Det jevner seg ut over flere år. Anonym poster: 6f0ee38f4f57310b78d904a36ad22a26
Norbertine Skrevet 19. desember 2012 #26 Skrevet 19. desember 2012 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Alice i Eventyrland, mod
Timseh Skrevet 19. desember 2012 #27 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Her kjøper meg og mannen gave til stebarnet sammen (som oftest er det faktisk jeg som finner gaver til han) og mor kjøper en liten gave til han også( hun har 4 barn og dårlig råd). Vi kjøper heller ikke gaver til hennes andre barn (som hun har med andre), utenom at vi i blant kjøper gaver til broren hans på 18 som også bor hjemme (de to eldste har stiftet egne familier). I tillegg har vi et fellesbarn vi kjøper gave til (i samme prisklasse som stesønn) også setter jeg i tillegg penger innpå konto til mitt barn som gave. Her tenker jeg at det er far og mor som bør spare til guttungen deres. Litt rotete, men familien vår består av mannen og jeg, vårt fellesbarn og hans sønn som nettopp ble tenåring(som er mest hos moren). Moren har 3 andre "barn", en på på 18 år og to som er eldre og har stiftet familie. Han på 18 som ikke er min mann sitt barn, pleier vi i blant å ha på samvær og kjøpe gaver til (han har ingen far som bryr seg). Så her går det mye i mine, dine, våre og hennes i tillegg kjøper min familie gaver til stesønn selv om de ikke feirer jul med oss. Endret 19. desember 2012 av HenLu 1
Norbertine Skrevet 20. desember 2012 #28 Skrevet 20. desember 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Minner på at spørsmål til modereringen kan tas på PM eller Ris og ros. Alice i Eventyrland, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå