AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Unnskyld! Ønsker du deg harde pakker til jul? Er det best å gi, eller få? Hvilke synes du er hest? Kremt…hvilke synes du er best? Harde eller myke? Store eller små? Er det noen som liker å slikke ribbefitte…ribbefettet? Synes du for mange er stive ved juletider? Vel, altså; høytidelige? Hva med julebrusen: spruter den for tidlig? Eh, bruser over? Noen som har noen tips for hvordan man best kan elte og kna de syv sorte....syv sorter? Hvor er det best å putte julepølsa? Bak eller foran; i ovnen? Noen som har oppskrift på pepperkuke…kakemenn? De skal komme i munnen etter at gavene er pakket opp. Det er så fint når snøen ligger tykk i lengden og julenissen kommer, da spruter det hvitt, etter seden…sleden. Hva står på menyen din i jula? Kvinnekjø…pinnekjøtt? Eller pølse med medister og fi..ribbe? Hvor mange gaver tror du at du får i år? Jeg tror jeg får sex…nei, fem! Noen flere som har fått virus, utrojanske hester, og pupp up varsler på pc-en/mac-en, i hula…jula? Gleder meg sånn til tiss…nissen kommer i buksa, jakka og lua. Han er bare såå kjekk! Nå er det ikke lenge til pulekvel…julekvelden og nyttårsakten...aften! Kniiis. GOD JUL! Anonym poster: 878ad8bb442fea7e9ae950bccbab801e Anonym poster: 878ad8bb442fea7e9ae950bccbab801e
Gjest Lille-pus Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Riktig God Jul til deg også ! Julaften ? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå