Gå til innhold

Dere jenter som snuser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skruf sterk white :)

Anonym poster: 6ddfd70936665f84a773ed000b336e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken fra Skruf synes du er best(hvis du har prøvd)? :) -TS

Anonym poster: 40164860054a12c2c55833a9ab7ed95e

Jeg har prøvd Skruf, og vil på det sterkeste anbefale Skruf ekstra sterk, Skruf tranebær og SKruf Orginal. De to siste er to flotte alternativ hvis du vil ha et vanlig inntak med nikotin, ekstra sterk hvis du føler behov for å innta litt ekstra per pose.

Skrevet

general ekstra sterk portion

ikke for å være slem, men avatar bildet ditt skremmer meg litt :sjokkert:

Anonym poster: dc90acb11a5a90ee871004b113cbc33e

• Liker 3
Skrevet

Catch solbær :)

Skrevet (endret)

Faen å harry dere er.

LD Salmiak

Endret av Flair
Skrevet

Kan snuse Skruf Sterk White og 07, men foretrekker Skruf Xtra Sterk White.

Skrevet

ikke for å være slem, men avatar bildet ditt skremmer meg litt :sjokkert:

Anonym poster: dc90acb11a5a90ee871004b113cbc33e

Når du sier det, så ser jeg det selv! Men er kanskje ikke like skremmende om du hadde sett hele bildet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Skruf fresh white :) Liker andre også, men det er så mange som renner så fort :P

Og den skruf-en er ikke så veldig stor (m.a.o er det ingen som egentlig legger merke til det når jeg er på jobb, med mindre de vet at jeg snuser).

Nick and johnny er ok, men den renner mer. Og så nå i desember kjøpte vi (jeg og samboer) en boks julesnus på deling :fnise: . Den skulle smake gløgg! Men nåja..det var ikke akkurat mye smak på den synes jeg.

Skrevet

General long extra strong, 02, evt. nick and johnny ice.

Skrevet

Snuser til vanlig Gøteborgs Rape og General Strong White/Orginal/Orginal White. Anbefaler til dere damer Catch, Skruf, Nick and Johnny eller til nød Gøteborgs Rape.

Hvorfor det? Personlig elsker jeg Gøteborg og Lucky Strike

Skrevet

Hvorfor det? Personlig elsker jeg Gøteborg og Lucky Strike

Damer generelt pleier å like andre typer snus enn menn. Men unntak finnes. Du er et av dem. Gøteborgs Rape er en snus en del damer liker, derfor ramset jeg den opp. Antallet menn som bruker samme merket, er betydelig større.

Skrevet

Skruf Xtra sterk som regel. Jeg har heldigvis en leppe som var stor nok fra starten, for du ser det svært sjelden på meg om jeg snuser! Hvis jeg legger den riktig, da. Ser så dumt ut når det er synlig, foretrekker egentlig at folk ikke ser det, eller når jeg tar fra boksen i det hele tatt, haha.

Skrevet

Skruf Xtra stark.

06 duger også, samt General Extra Stark Long.

Som "godissnus" liker jeg Nick & Johnny Black Tarmac (salt lakris) eller Jacobssons stark melon eller wintergreen (sistnevnte er megagod, men finner de kun i Sverige. Melonen smaker godteri!)

Skrevet

Skruf fresh white eller skruf sterk white! Beste:)

Gjest gressløk
Skrevet

01 og 02. Egentlig liker jeg bedre Skruf, men siden de har så lite utvalg i "avlange" snus, så kan jeg ikke snuse det. Jeg får nesten ikke igjen leppa mi med vanlige, selv om jeg har snust i flere år. :vetikke:

Skrevet

Nick and Johnny White Heat.

Anonym poster: e5a8060675cfe0732a190b4ff48064a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...