Gå til innhold

Sex og KGere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter flere tråder om eksperimentering, SM,analsex og diverse. Hva syns dere. Er KGerne som henger på sexforumet for ekstreme eller kunne dere hatt et bra sexliv med noen av de?

Anonym poster: c34eb2aebccb7aae06e2cf77eb18aeb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ihvertfall om en jeg syns det er greit å ha sex med.

Skrevet

Nei, ikke for ekstreme i det hele tatt. Tror jeg ville passet rett inn... :sjarmor:

Skrevet

Hadde vært veldig morsomt og hatt en runde med Katten en gang! Jeg synes han virker litt for "ekstrem"(kanskje ikke rette ordet) for meg på en måte, men på en annen hadde det vært morsomt å prøve noe nytt for en gangs skyld også(om han hadde lovt å være snill)! :fnise: Ellers synes jeg ikke det er så mange her inne som virker så vanvittig ekstreme.

Anonym poster: 2b09b50ced39858ec0a55e677ac53a92

• Liker 1
Skrevet

Nei, de er ikke for ekstreme. Jeg hadde lett tatt Cathrine88 fordi jeg vet hvem hun er :wow: og Raindrops virker og som ei bra dame.

Anonym poster: 4c0835cc298332d947945764821a2bd9

• Liker 6
Skrevet

Jeg er jente og skulle gjerne hatt en av jentene som læremester for å bli bedre jeg :fnise:

Anonym poster: bcac34a861b845a20062ee7e7f615c1f

• Liker 1
Skrevet

Nei, de er ikke for ekstreme. Jeg hadde lett tatt Cathrine88 fordi jeg vet hvem hun er :wow: og Raindrops virker og som ei bra dame.

Anonym poster: 4c0835cc298332d947945764821a2bd9

Off topic, men jeg er overbevist om at enkelte brukere liker å nominere seg selv i sånne "mest sexy"-tråder som dette og gir seg selv komplimenter under AnonymBruker. Ser påfallende mange poster med snodig lik ordlyd som liksom er skrevet på en sånn måte at mine mistanker vekkes ;)

Anonym poster: dbc8007786771c167a24f1659f447488

• Liker 9
Gjest Lille-pus
Skrevet

For ekstreme ? Hva er ekstrem ? :klo:

Synes ikke brukerene er 'for ekstreme'. Brukergruppen viser en naturlig variasjon, og det skal alle være glade for. Så kan det selvsagt hendes at fprdelingen innen den naturlige variasjonen ikke reflekterer befolkningen i antall, men det burde de flest være klar over.

Om man kunne hatt et bra sexliv sammen med noen av brukerene ? Definitivt :jepp:

Skrevet

Off topic, men jeg er overbevist om at enkelte brukere liker å nominere seg selv i sånne "mest sexy"-tråder som dette og gir seg selv komplimenter under AnonymBruker. Ser påfallende mange poster med snodig lik ordlyd som liksom er skrevet på en sånn måte at mine mistanker vekkes ;)

Den var subtil. Du tror ikke det kan ha noe med at en og samme bruker er litt vel opphengt i en eller flere brukere? ;)

• Liker 6
Skrevet

Men jeg kan godt krysse av for AB nå bare for å si at jeg ikke synes folk er særlig ekstreme her inne. :)

Skrevet

Haha, AB-fail! :gjeiper:

Cathrine88

Anonym poster: 6d7158f2db22560968ea602269e5ddad

• Liker 12
Skrevet

Dette var riktignok skrevet av en anonym bruker, men at disse to kvinnene er på mange av brukerne med profil sine "lyst til å prøve"-liste, bør ikke komme direkte overraskende på folk, vil jeg si.

• Liker 8
Gjest Glorificus
Skrevet

Ekstreme? Ser fint lite her inne av det jeg ville klassifisert som ekstremt. Ærlig, åpent og modig, derimot, det ser jeg mye av.

• Liker 3
Skrevet

Ja, noen KGere er opptatt av andre KGere og kommenterer de hele tiden. Se bare på Snikk snakk, men der kan man ikke være anonym. Men det var ikke det jeg ville diskutere her.

Tror dere at sexforumet på KG er en god pekepinn på hvordan de fleste ser på sex i dag? Eksperimentering, SM, ONS osv.Blir det for ekstremt for deg?

Anonym poster: c34eb2aebccb7aae06e2cf77eb18aeb7

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ekstremt? Hvor? Her?

Synes forumet er rimelig mainstream. Ikke dermed sagt at det er kjedelig.

Skrevet

var vel Oscar Wilde som en gang sa "give a man a mask and he will tell the truth". Jeg tror derfor folk er langt mer ærlig her enn hva de er ellers blant folk. dessuten er det jo ikke så ofte slike tema dukker opp til hverdags heller.

Min erfaring i det berømmelige "real life" er dessuten at folk er heldigvis langt mer avslappet og nyter samt eksperimenterer i større grad enn hva jeg trodde i mine yngre dager. Ei jente som vet å nyte samt tester ut sine grenser for sin egen del får alltid pluss i boka fra meg.

Skrevet

Jeg kan ikke si det er grusomt mye ekstremt her inne. Vet i hvertfall om en håndfull menn jeg kunne tenkt meg å teste ut :nigo:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke si det er grusomt mye ekstremt her inne. Vet i hvertfall om en håndfull menn jeg kunne tenkt meg å teste ut :nigo:

Okey? Og du nevner i fleng......?????? :herremann:

Anonym poster: e4d163d2d9f843f23534f6a7ac0697bd

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Etter flere tråder om eksperimentering, SM,analsex og diverse. Hva syns dere. Er KGerne som henger på sexforumet for ekstreme eller kunne dere hatt et bra sexliv med noen av de?

Seff, har prøvd å få sex med flere av dem. Er dog stygt redd for at de jeg har prøvd meg på har begynt å snakke sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...