Gå til innhold

Jeg har to menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig å ha en mann som tenner på at jeg har sex med andre menn, så etter vi forsøkte dette en god del i fjor med en nær kompis, så har jeg nå fått meg en elsker.. som jeg elsker!

Sexlivet har fått en vekker etter 12års ekteskap og jeg kunne ikke hatt det bedre, men det jeg lurer på er hvor normalt dette er? Er det flere som har det slik som meg eller kunne tenke seg det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Det er ikke så vanlig at man er åpen og ærlig om det, men kudos til dere for å prøve noe annet.

Er du åpen for at han leker med andre kvinner (han vil kansje ikke)?

Skrevet

Det er ikke så vanlig at man er åpen og ærlig om det, men kudos til dere for å prøve noe annet.

Er du åpen for at han leker med andre kvinner (han vil kansje ikke)?

Jeg har aldri utforsket så mye før mannen min, så dette er en helt ny verden for meg og ingenting jeg føler noe skam for :) Åpenhet er viktig.

Nei, jeg kunne aldri tenkt meg å dele han med noen andre.. altfor egoistisk selv! Jeg har alltid visst at han har hatt fantasier om å se meg med andre menn eller vite at en annen mann har hatt sex med meg, jeg har bare ikke trodd at slikt kunne skje så naturlig som det har.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Stusset vel litt på at du elsket elskeren, men hver sin smak. Du er kansje polygam, og muligens må dere se dere om etter større seng :)

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Stusset vel litt på at du elsket elskeren, men hver sin smak. Du er kansje polygam, og muligens må dere se dere om etter større seng :)

hehe :) Jeg elsker de nærmeste venninnene mine også, så det er ikke så unaturlig for meg da.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

hehe :) Jeg elsker de nærmeste venninnene mine også, så det er ikke så unaturlig for meg da.

Ok, hvis du mener det er det samme så.....

Du elsker kansje sjokolade også? ;)

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Ok, hvis du mener det er det samme så.....

Du elsker kansje sjokolade også? ;)

Elsker sex :P Er ikke glad i sjokolade faktisk, setter større pris på en god biff :)

Skrevet

Bra du har funnet din greie. Har hørt om mange som har en elsker som mannen vet om, men at det er følelser i bildet høres mer unormalt ut for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...