Gjest Borghild Skrevet 19. desember 2012 #21 Skrevet 19. desember 2012 På min står det elektronisk forhåndsinformasjon mottatt. Pokker, håper den kommer i tide! Har kanskje litt å si hvor i landet man bor og? Jeg bor på østlandet.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #22 Skrevet 19. desember 2012 På min står det elektronisk forhåndsinformasjon mottatt. Pokker, håper den kommer i tide! Har kanskje litt å si hvor i landet man bor og? Jeg bor på østlandet. Østlandet her også. Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a
Gjest Borghild Skrevet 19. desember 2012 #23 Skrevet 19. desember 2012 Æsj håper vi begge har pakken før jul. Note to self: neste gang jeg bestiller fra zalando skal jeg bestille en måned i forveien! Makan til treiginger! Og at de ikke svarer på Mail provoserer meg kraftig. Dårlig inntrykk av dem så langt selv om de har veldig mye fint.
Gjest RompeRusk Skrevet 19. desember 2012 #24 Skrevet 19. desember 2012 Jeg fikk pakken min i dag I går stod den som status "sendt fra terminal Oslo", og i dag har den ankommet Bergen. Hipp hurra!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #25 Skrevet 19. desember 2012 Min har også kommet frem. Har fått hentemelding, så da gjenstår det bare å hente den. Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a
Gjest Borghild Skrevet 19. desember 2012 #26 Skrevet 19. desember 2012 Å, så bra! Da håper jeg min kommer imorgen eller fredag!
Gjest Borghild Skrevet 20. desember 2012 #27 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Fader for en drittbutikk! Fikk svar på mailen jeg sendte på mandag idag og dette skrev de: Kjære xxx, Takk for din henvendelse til Zalando. Din ordre xxx ble sendt fra oss den 18.12.2012 og vi har derfor ikke mulighet til å endre eller kansellere din ordre. Denne ordren kommer dessverre ikke til å komme frem før jul. Har du flere spørsmål er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen, xxx Dette svarte jeg: Takk for svar. Hadde dere svart meg på mandag da jeg sendte mailen hadde dere kunnet kansellere ordren, for da sto statusen på akseptert. Etter jeg hadde sendt mail nr 2 på tirsdag som jeg heller ikke fikk svar på sto plutselig status på bearbeides noen timer etter og som sendt noen timer etter det igjen. Selv om den ble sendt tirsdag står det fortsatt Avsender har sendt informasjon om en forsendelse med denne ID, men vi har enda ikke mottatt forsendelsen, hvis spørsmål kontakt avsender når jeg sporer den. Det syns jeg er for dårlig. Hvorfor i allverden er den ikke sendt videre? Og hvorfor tok det nesten en uke fra jeg bestilte til dere sendte? Andre firmaer klarer å sende senest dagen etter ordren er mottatt, selv i julestria. Jeg har selv jobbet på lageret til Norges ledende kleskjede i julestria og vi klarte å få avgårde varene senest dagen etter. Ja, det var travelt og ja, det ble mye overtid, men det er viktig at kundene får pakkene sine til jul! Klarer dere ikke det må dere ansette flere eller leie inn vikarer. Dere burde også skrive på nettsiden at det tar veldig lang tid å få pakken og ikke 2-6 dager når det ikke er sant! Jeg bestilte hele 11 dager før jul og da burde pkken komme frem i tide! Til sammenligning bestilte jeg noe annet på søndag kveld og tirsdag var det hos meg! Noe å lære kanskje? Selv pakker fra USA går raskere! Beklager krass mail, men takket være at dere er så trege og ikke svarer på mail før 4 dager etter den kommer har min samboer ingen pakke fra meg å åpne på julaften. Hvordan tror dere det føles for meg? Jeg har heller ingen ny kjole å bruke på julaften. Jeg er meget skuffet over dere. Synd, for dere har utrolig mye fint og det er masse annet jeg har lyst til å bestille over jul, men jeg har ikke tid til å vente i flere uker på en pakke, Netthandel skal være effektivt! Siden pakken ennå ikke er mottatt speditør syns jeg dere skal sende som ekspress på deres regning så jeg får pakken til jul. Julen blir helt ødelagt nå og jeg har ikke penger til å kjøpe en gave til. Men hadde dere svart på mailen i tide hadde jeg kunnet kjøpe tingene i butikk. Mvh xxx Er så utrolig skuffet! Jeg bestilte hele 11 dager før jul, da burde de klare å få frem pakken i tide!! Gruer meg enda mer til jul nå enn tidligere. Skal i stort selskap (blir hele 12 stk), blir utrolig flaut å ikke ha noe å gi samboeren på julaften! Har heldigvis Kon Tiki-filmen liggende som jeg har kjøpt og ikke åpnet og ikke vist ham, så får gi den da så han får noe. Men de andre gjestene må jo tro jeg er en gjerrigknark som ikke gir noe mer enn en stakkars DVD. Og jeg må bruke en gammel kjole. Pokkers dritt!!!!!! Er så forbanna at jeg eksploderer snart! Endret 20. desember 2012 av Borghild 1
momo Skrevet 20. desember 2012 #28 Skrevet 20. desember 2012 Skjønner utrolig godt at du er skuffet. Og det skal jo ikke være sånn. Skrev selv en mail til de, som det tok en uke å få svar på, takk og pris bestilte jeg ikke noe fra de. Og de må ansetter flere mennesker i julen. Ellers må de skrive på siden at det tar lang tid da det er før jul, og at varene ikke vil komme fram i tide.
Gjest Borghild Skrevet 20. desember 2012 #29 Skrevet 20. desember 2012 Ja. Fader, jeg er så skuffet og lei meg. Det eneste jeg gledet meg til med jul var å gi samboeren noe fint. Nå får han det vel ikke før over nyttår så trege som den drittbutikken er. Alle andre klarer å sende i tide om de får bestillingen før den 16. Man må vel bestille i oktober da for å kanskje ha pakken til jul. Teit av dem å skrive at pakken er sendt når terminalen ikke har mottatt den også. Blir nok ikke flere bestillinger derfra.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #30 Skrevet 20. desember 2012 Fy søren hvor frekke de er! Det er tydelig at de "kjappet" seg med å "sende" pakken din etter at de så at du ville kansellere den, slik at du ikke fikk mulighet til det. Aner meg at tankegangen er noe slikt som at hvis du først får den hjem, og får sett på varene, så vil du la være å returnere. Det er rett og slett litt for tilfeldig at den endret status etter mailen din, særlig siden det så ut til at noe hadde gått feil med din (med tanke på min og hun andre her som hadde bestilt samme dag som deg). De burde vært såpass ærlige at de beklaget feilen og at de informerte om at den ikke vil nå frem til jul. De taper mer penger i lengden på å behandle en kunde på denne måten, enn det de ville gjort om de bare kansellerte denne ene ordren på 3000,-. Utrolig korttenk for deres egen del! Når det kommer til julepresangen hans, så ville jeg bare sagt det som det er i juleselskapet når pakkeåpningen startet. Uansett så er det kjempe leit. Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a
Gjest Borghild Skrevet 20. desember 2012 #31 Skrevet 20. desember 2012 Ja, helt enig. Grisefrekke er de! Det der er litt for tilfeldig, ja. Og selvfølgelig har de ikke svart på mailen. Jævla idioter. Kommer ALDRI til å bestille derfra igjen! Skal gjenopplive bloggen min og skrive et innlegg om dette her! Anbefaler ingen å handle derfra. Ja, må bare si det i selskapet, men syns det er så flaut. Bra du fikk pakken din i tide i det minste.
Tøffeldyret Skrevet 20. desember 2012 #32 Skrevet 20. desember 2012 Utrolig synd at dette skjedde. Men en ting jeg alltid irriterer meg over; hvorfor i alle dager sender folk mail når det haster, istedenfor å ringe? Mail skal være effektivt, og det at de bruker flere dager på å svare er frustrerende. Men hvis du hadde ringt, hadde du jo fått beskjeden med en gang. Så jeg synes det er bittelitt din egen feil at ting gikk så treigt som det gjorde. Du kunne nok spart et par dager på å ringe, og da hadde det kanskje vært større sjanse for å få pakken frem til jul. Jeg ser at du skriver at du har telefonskrekk, men når det gjelder ting som haster må man virkelig heller ringe enn å sende mail. Du bør få en annen til å ringe for deg i framtiden, istedenfor bruke mail på hastesaker. Eller trene vekk telefonangsten, det må da være utrolig slitsomt og være voksen og slite med telefonskrekk. 2
Gjest Borghild Skrevet 20. desember 2012 #33 Skrevet 20. desember 2012 Jeg kunne vel ikke vite at denne drittsjappa skulle bruke 4 dager på å svare! Mail er til for å brukes og gidder de ikke bruke den kan de kutte den ut. Fy faen, jeg er så skuffa og forbanna. Og du trenger ikke være så jævla spydig. Er ikke kult å ha telefonangst nei og du syns sikkert det er dustete, men for meg er det faktisk ramme alvor. Når det sies har jeg også personangst. Angst er ikke noe man bare kan "trene bort". Og det er ikke noe man vokser fra heller. Angst er faktisk helt jævlig. Og når man bestiller ELLEVE DAGER før jul burde de klare å sende i tide!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #34 Skrevet 20. desember 2012 Angst er ikke noe man bare kan "trene bort". Ikke for å falle helt ut av tema, men jo. Man kan trene seg ned på levbart nivå. Noen blir kvitt det også, selv om det er litt av en prosess. Unnvikelse gjør det ihvertfall verre. Anonym poster: 13818ccfdf4dd82e4192f4c8f74712b1 2
Gjest Borghild Skrevet 20. desember 2012 #35 Skrevet 20. desember 2012 Nivået er levbart da, jeg ringer jo lege, dyrlege og sånt, men nettbutikker pleier jeg alltid å sende mail. Og jeg kunne ikke vite at de skulle bruke så satans lang tid på å svare. Årsaken til angsten min har jeg ikke tenkt å legge ut på nett, ihvertfall ikke uanonymt, men det er nå en annen sak. Anbefaler ihvertfall INGEN å handle fra Zalando! Har sendt enda en krass mail nå. Hadde jeg ringt nå (ikke at det er noen der nå da) hadde jeg nok endt opp med å si mye jeg ikke burde siden jeg er så forbanna.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #36 Skrevet 21. desember 2012 Nivået er levbart da, jeg ringer jo lege, dyrlege og sånt, men nettbutikker pleier jeg alltid å sende mail. Og jeg kunne ikke vite at de skulle bruke så satans lang tid på å svare. Årsaken til angsten min har jeg ikke tenkt å legge ut på nett, ihvertfall ikke uanonymt, men det er nå en annen sak. Anbefaler ihvertfall INGEN å handle fra Zalando! Har sendt enda en krass mail nå. Hadde jeg ringt nå (ikke at det er noen der nå da) hadde jeg nok endt opp med å si mye jeg ikke burde siden jeg er så forbanna. Jeg handlet nettopp fra Zalando, og har ingenting negativt å si om dem. Jeg tror ikke de jobber på søndager, og ettersom du bestilte før helgen er det ikke så merkelig at det ikke ble sent før etter helgen. Det er ofte ting tar tid før jul, så dette burde du nesten ha tenkt på selv. Anonym poster: 7320eb52dc356e002b8b42007ce42694 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #37 Skrevet 21. desember 2012 Jeg handlet nettopp fra Zalando, og har ingenting negativt å si om dem. Jeg tror ikke de jobber på søndager, og ettersom du bestilte før helgen er det ikke så merkelig at det ikke ble sent før etter helgen. Det er ofte ting tar tid før jul, så dette burde du nesten ha tenkt på selv. Anonym poster: 7320eb52dc356e002b8b42007ce42694 Hvis du nettopp handlet der så har du vel kanskje ikke så mye grunnlag for å ha eventuelle negative erfaringer med dem. Det vil jo heller ikke si at ikke andre kan ha en dårlig opplevelse. Du tror ikke de jobber på søndager? På hvilket grunnlag tror du det? Det er vanlig for veldig mange i samme bransje å jobbe søndager i desember, hvorfor tror du at akkurat Zalando ikke gjør det? Jobber du kanskje i Zalando? Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #38 Skrevet 21. desember 2012 Hvis du nettopp handlet der så har du vel kanskje ikke så mye grunnlag for å ha eventuelle negative erfaringer med dem. Det vil jo heller ikke si at ikke andre kan ha en dårlig opplevelse. Du tror ikke de jobber på søndager? På hvilket grunnlag tror du det? Det er vanlig for veldig mange i samme bransje å jobbe søndager i desember, hvorfor tror du at akkurat Zalando ikke gjør det? Jobber du kanskje i Zalando? Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a Jeg jobber ikke i Zalando, nei. Jeg bestilte en kjole derfra i starten av desember, og da fikk jeg den etter under en ukes tid. Mange nettbutikker oppgir at deres arbeidsdager er fra mandag til fredag eller lørdag, så på det grunnlaget antydet jeg det. Har heller aldri opplevd at noen som helst pakke har blitt sendt på en søndag, og jeg har handlet mye på nett. Beklager så meget at jeg blandet meg inn i tråden, for all del. Anonym poster: 7320eb52dc356e002b8b42007ce42694 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #39 Skrevet 21. desember 2012 Jeg jobber ikke i Zalando, nei. Jeg bestilte en kjole derfra i starten av desember, og da fikk jeg den etter under en ukes tid. Mange nettbutikker oppgir at deres arbeidsdager er fra mandag til fredag eller lørdag, så på det grunnlaget antydet jeg det. Har heller aldri opplevd at noen som helst pakke har blitt sendt på en søndag, og jeg har handlet mye på nett. Beklager så meget at jeg blandet meg inn i tråden, for all del. Anonym poster: 7320eb52dc356e002b8b42007ce42694 Du behøver ikke å bli fornærmet bare fordi jeg ikke var enig i det du skrev. Uansett, arbeidsdag på søndag eller ei, kundeservice er ditt viktigste verktøy som butikk, er det for mye å gjøre pga julen, så bør de (ikke minst for egen del) jobbe over for å få unna trykket. Nå fikk både jeg og en annen bruker her pakkene våre for to dager siden, og vi alle tre bestilte samme dag, så det var jo ikke for sent å bestille den dagen. De kjørte til og med i gang med salg i går, opp til 50% hvor de skriver Kanskje du er ute etter en ny kjole til nyttårsaften. Så hvis det du skriver ang arbeidstid stemmer, så vil jo ingen få pakkene sine til nyttårsaften. Som blir akkurat det samme tidsrommet som fra da ts bestilte og frem til julaften. Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a
Gjest Borghild Skrevet 21. desember 2012 #40 Skrevet 21. desember 2012 Hahaha, den krasse mailen min hjalp! De har ikke svart på mailen, men pakken har kommet! Igår var den ikke engang sendt! Speditør hadde kun mottatt info om at det ville komme en sending, men selve pakken hadde de ikke fått. Så de må ha sendt pakken som ekspress. Ble glad nå. Håper bare de har sendt meg riktige ting nå da. Syns fortsatt det er uhørt å ikke gidde å svare på mail, for så å forte seg å pakke den og lyve om at den er sendt for å slippe å oppheve reservasjonen. Men det viktigste er at pakken er her nå. De må ha sendt den som ekspress imorges siden den ikke engang var mottatt av speditør sist jeg sjekket i natt rundt 0030. Skal hente den etterpå ihvertfall. Hurra! Hjelper å bli litt sint skjønner jeg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå