Gå til innhold

Zalando


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild

Lager heller en egen tråd enn å bruke tråden om norske nettbutikker. Bestilte derfra den 13/12 og ennå står pakken som akseptert som status og ikke sendt. Begynner å bli skikkelig bekymra for at pakken ikke skal komme frem i tide. Beløpet er reservert på kortet mitt. Noen som har bestilt derfra før? Hvor lang tid tok det? Seriøse bør de vel være i og med at de er såpass store? Har sendt mail og spurt om forventet levering og at jeg må avbestille om ikke tingene vil komme frem i tide. Er jo julegaver og juleantrekk til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte forrige lørdag og pakken ble sendt onsdag og kom frem fredagen.

Anonym poster: 13818ccfdf4dd82e4192f4c8f74712b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Takk for svar Så det tar bare to dager for pakken å komme frem? Trodde det ble sendt fra et hovedlager i utlandet, men de har kanskje lager i Norge og? Men hvorfor i allverden sendte de ikke torsdag eller fredag om de har lager her i Norge? Alle tingene var jo på lager. Håper virkelig pakken kommer frem i tide. Ikke vært borti en så treig nettbutikk før, men de har sikkert mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg har bestilt fra Zalando før, og da ble pakken sendt samme dag. Så er sikkert bare julestresset ja.. Må jo huske på at det har vært helg også :)

Når pakken først er sendt, tar det som regel ikke mer enn 2-3 dager før pakken kommer (Så lenge du ikke bor midt på Finnmarksvidden, selvfølgelig..) Det er jo fortsatt en uke igjen, tror nok at du helt sikkert får pakken i tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Ja, men den 13 var jo på onsdag. :) Bor ikke i Finnmark nei. :) Håper den kommer frem i tide, ja. Kjedelig om jeg må avbestille. Var jo så fine ting jeg hadde bestilt. :) *prøve å puste ut og satse på at pakken kommer frem i tide*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakken ble sendt fra et norsk lager. :)

Anonym poster: 13818ccfdf4dd82e4192f4c8f74712b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Å, så bra. Da kommer den sikkert frem i tide. Men håper den blir sendt idag. :) Skrev at jeg ville avbestille om den ikke var forventet å komme frem før jul. Håper jeg slipper det. :)

Har bestilt litt julegaver fra feelunique også, men de ble sendt samme dag, så håper de også kommer frem i tide. Pleier ikke å ta lang tid derfra ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Håper det og ikke minst at den kommer i tide. Bare en uke igjen og jeg kjenner jeg er litt nervøs. De har ikke svart på mailen min heller, men har sikkert mye å gjøre. Hva har du opplevd med dårlig kundeservice der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pakken først er sent, tar det ikke mer enn 1-2-3 dager før den er hos deg, men må si det er litt rart at den ikke er sendt ennå. Når det er sagt, er det tross alt midten av desember, og da tar alt mye lengre tid. Håper du får det i tide! :)

Anonym poster: 7320eb52dc356e002b8b42007ce42694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Ikke har de svart på mailen heller og jeg vil ikke ringe. (Telefonskrekk) Begynner å bli nervøs nå. Herregud, det er onsdag alt imorgen! Er snart en uke siden jeg bestilte!

Endret av Borghild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Nå, står ordren på bearbeides på min konto, hva betyr det? At den plukkes? At de ikke plukker før en uke etter den er bestilt syns jeg også er spesielt når alt var på lager. Jeg har selv jobbet på kleslager i julestria og vi fikk plukket alt senest dagen etter at ordren kom. Har de så mye å gjøre får de leie inn vikarer og jeg tror neppe Zalando her i Norge har mer å gjøre enn H&M som jeg jobbet hos. Er det håp om at den sendes idag siden den står på bearbeides? Har sendt ny mail om at jeg ikke tar sjansen på at pakken kommer frem til jul om den ikke blir sendt idag og bedt dem oppheve reservasjonen på kortet mitt. Faen til uflaks!! Til sammenligning bestilte jeg noe fra et annet sted på søndag og idag har pakken kommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor stresser du slik? Drive å sende mail å true med å kansellere bestillingen hvis ikke ditt eller datt. Det er gratis retur på zalando, så det er da bare å returnere det hvis det kommer for sent.

Skjønner at det er kjedelig, men hvis du ikke vil sitte å vente så burde du ringe dem.

Posten garanterte for at pakker som ble sendt senest 16.12 ville komme frem før jul, så er den ikke sendt nå så er det jo et sjansespill. Har selv bestilt varer 13.12 (som var på torsdag) fra Zalando. Jeg har fått bekreftelsesmail på at pakken er sendt, men ikke fått pakken ennå. Statusen hos meg står som Fullstendig.

Tør du ikke å vente på pakken så bør du nok gå ut å kjøpe noe nytt, som sagt du får pengene tilbake og det er gratis å returnere.

Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

True og true fru Blom. JEG syns det er dårlig å ikke sende før nesten en uke etter bestilling! Og det er vel ikke så jævlig rart at jeg stresser når det er julegaver i den pakken og det er under en uke til jul? Er ikke "bare å returnere" om det kommer for sent, nei for jeg har ikke nye 3000 til gave til typen.

Er ikke posten som sender derfra, men mypack. De er ofte raskere etter min erfaring. Sist jeg bestilte noe med mypack kom pakken dagen etter at det var sendt. Men syns likevel Zalando burde klart å sende pakken før den 16 når jeg bestilte den 13. Alle tingene var på lager også.

Noen timer etter jeg hadde sendt mailen sto plutselig ordren på fullstendig og jeg fkk mail om at den er sendt. Vet ikke om det var pga mailen jeg sendte at de plutselig fortet seg eller om det var tilfeldig. Har ikke fått noe svar på mailene jeg skrev igår og idag og det syns jeg er dårlig kundeservice. Mail er til for å brukes.

Håper uansett pakken kommer i tide ellers får ikke typen pakken sin før etter jul og det er jo litt trist. Og jeg vil jo gjerne ha kjolen min til jul også. Hvilken dag fikk du mailen om at pakken er sendt?

Endret av Borghild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bekreftelses mail 15.12, skjønner ikke noe av den sporingstjenesten da for der ser det ut til at den bare er registrert ut av Zalando.

Er enig at det er dårlig service å bruke mange dager på å sende ut varene, og tydeligvis tok de deg på alvor siden den plutselig endret status og det er jo bra.

Venter julegaver derfra jeg også, så jeg forstår frustrasjonen.

Da får vi bare håpe at vi får pakkene våre før jul.

Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Borghild

Ja, det får vi virkelig håpe! :) Men mypack pleier jo å være raske. Ihvertfall her på Østlandet.

Skjønte ingenting av den sporingstjenesten jeg heller. Kom bare opp kunde og referansenr. Håper du har din pakke imorgen! Rart du ikke har fått den enda egentlig siden mailen kom den 15.

Skulle "truet" med å kansellere igår, så kanskje de hadde sendt igår i stedet. :) Igår spurte jeg bare om forventet levering, men intet svar, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Dersom det bare står at melding om pakke er mottatt i den mailen, så er neppe pakken sendt.

Når den er sendt står det noe som pakke er på vei til terminal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Står bekreftelse på forsendelse i emnefeltet, så den er nok sendt. Står i mailen at den har forlatt lageret og. Bør være fremme til lørdag da. My pack pleier å være raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det skjedd noen bevegelser i den sporings saken hos meg, så ser ut til at den har blitt liggende til nå før den har blitt sendt.

Det første som ble registret under Hendelser var EDI-informasjon om forsendelsen er mottatt

Så, først i dag er det registrert nye hendelser Forsendelsen er mottatt for videre transport

Så da tror jeg at du kan gå ut i fra at når du ser den siste, så er pakken på vei.

Får håpe at dette går fortere med din pakke, enn hva det har gjort med min.

Anonym poster: 415c420e01c09f15f95ae91a6238557a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...