Gå til innhold

Sinnsykt ekkel date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjelder dette de som bruker bind da eller? Eller hvor er det det lukter fra liksom?

Har aldri luktet at noen har mensen, ei heller damer jeg vet at bruker bind, og jeg har bra luktesans.

Anonym poster: 6c3e1e21c10caf3b38ed95e5db1924b7

Jeg har heller ikke for vane å spørre folk om de bruker bind eller tampong hehe ;) Det lukter som bud sier, jernaktig. Den første dagen er det større sjans for å lukte det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjelder dette de som bruker bind da eller? Eller hvor er det det lukter fra liksom?

Har aldri luktet at noen har mensen, ei heller damer jeg vet at bruker bind, og jeg har bra luktesans.

Aner ikke om de bruker bind eller ikke, det er ikke noe jeg spør om.

Jeg lukter det ikke på alle og vet at ei av mine beste venner bruker bind, og jeg har aldri luktet om hun har mensen. Ikke gå rundt å bli redd for å bruke bind.

Det lukter veldig blod/jernaktig, ikke urenslig eller stygg lukt.

Skrevet

Jeg har heller ikke for vane å spørre folk om de bruker bind eller tampong hehe ;) Det lukter som bud sier, jernaktig. Den første dagen er det større sjans for å lukte det.

Det syns jeg du skal begynne med, slik at du kan komme inn hit å rapportere :gjeiper:

Men lukter det av "alle" eller er det noen dere ikke kjenner slik lukt av?

Jeg dør litt av dette temaet merker jeg :fnise:

Skrevet

HERREGUD, er det virkelig så lett å lukte det? :S

Det kan ikke ha vært bindet, jeg vasket med en våtserviett, og tok på nytt bind bare en liten stund før jeg skulle på daten, kan ikke tro at han faktisk kan ha luktet det, må være svetten min eller noe da? :(

Ekkelt.. Og creepy ja, det blir ikke flere dater. Men jeg hadde ikke trodd at det var enkelt å lukte det for andre.. Eneste gangen jeg har luktet mensen, og det vet jeg godt selv, er en gang vi var på hyttetur og mensenhelvete brøt løs. Begrenset mengde bind gjorde at jeg måtte gå en stund med hvert bind på vei ned til sivilisasjonen igjen, og da stinket det jern, blod, ekkelt..........

Ts

Anonym poster: ba25c0799e29b810722c6ad37170b047

Skrevet

Gjør det du, og samtidig er du sikret en evig singelstatus :fnise:

Evig singelstatus er allerede sikret så det trenger jeg ikke bekymre meg for ;)

Skrevet

Hahaha, en kollega av meg kan også lukte når jeg har eller kommer til å få mensen snart! Freaky

Skrevet

Okey greit, så det er faktisk flere som kan lukte dette, men jeg skjønner uansett ikke at noen velger å kommentere det, på en DATE, ikke minst... Er han fyrn interessert i en andre date da, TS? Hadde vært litt bra, for da kunne du informert han i samme slengen at han mangler sosiale antenner :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det syns jeg du skal begynne med, slik at du kan komme inn hit å rapportere :gjeiper:

Hehehe. Ja, lukter jern av stort sett alle om det er den første dagen. Lukter selvfølgelig mer av de som ikke akkurat har dusjet. Jeg kan lukte det av meg selv også, men det er ikke noe farlig lukt altså :)

Skrevet

Nei fy faen.. Mangel på sosiale antenner.

Dette er ikke første gangen jeg hører at mannfolk har evnen til å lukte dette, er vel en egenskap som kan være til hjelp for å finne fruktbare kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Æsj. For en ekkel fyr.....

Anonym poster: e596437aad954c081d323a8425483ea8

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan også lukte det, men det hadde aldri aldri falt meg inn å si det! Greit å droppe flere dater med den der, ja :P

Skrevet

Fy FUCK så paranoid jeg ble av denne tråden. Fikk selv mensen i dag, tør ikkeå gå ut den neste uken, men de må jeg. Gjett hva jeg vil tenke på for hvert skritt jeg tar ute blant folk, Jesus Christ altså.

Anonym poster: e596437aad954c081d323a8425483ea8

• Liker 2
Gjest Memories
Skrevet

Jeg pleier å lukte det når den ene venninna mi har det, gjorde det i alle fall før. Henger ikke så mye sammen lengre, så aner ikke om det fortsatt er sånn. Men hun brukte i alle fall tamponger. Hun er også den eneste jeg har kjent det av, til tross for at jeg også har minst en venninne som bruker bind. ;)

Jeg må jo lukte grusomt nå da under renselsen, huff. Får jo besøk ofte også, og nå kommer jeg helt sikkert til å tenke på dette hver gang folk er her :dry:

Skrevet

Jeg lukter det ikke litt, ikke en gang under sex. Gamle tamponger i søppelbøtta på badet derimot...

Skrevet

Da er det avgjort. Det blir noen dager til jeg går ut døra igjen. Paranoid. Måtte gå fra et selskap en liten stund her om dagen, fordi jeg merket det var på tide med mensen (fint med smerter som forvarsel). Sa bare at jeg måtte en liten tur hjemom (nabohuset), og begge gutta jeg satt ved godtok det lett som en plett, men med et smil. Jenta derimot lurte svært på hvorfor jeg måtte gå. De kan da vel ikke ha luktet at mensen kom snart? :sjokkert:

Anonym poster: 684ff5fdd9bc93fea00398d69c20c790

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selv svært sensitiv luktesans, og bruker bind fordi jeg ikke tåler tamponger. også er det ubehagelig.. Men jeg kjenner nada fra megselv. Brukte tamponger derimot stinker som et rent helvete.

Anonym poster: c3dff69755f60c1df98eead0285ca8eb

Skrevet

Helvete på jord :bond: Verste krisa jeg har kommet over :bond: Jaja, nå går jo verden under 21.12, så var like greit dere fant ut av det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...