Gå til innhold

Hvor går grensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

TS, bør informere klart at hun ikke har følelser for typen. Personlig hadde jeg holdt meg unna da det virker som det kan være følelser med i bildet.

Men om han vet om ståa, så er det til sist han selv som må ta ansvar for egne følelser.

Endret av Cordelia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS, bør informere klart at hun ikke har følelser for typen. Personlig hadde jeg holdt meg unna da det virker som det kan være følelser med i bildet.

Men om han vet om ståa, så er det til sist han selv som må ta ansvar for egne følelser.

Ja, han må ta ansvaret for egne følelser, men TS trenger IKKE å fyre opp under dem.

Samme hvor avhengig hun er av oppmerksomhet som alle andre kvinner!

Skrevet (endret)

Ja, han må ta ansvaret for egne følelser, men TS trenger IKKE å fyre opp under dem.

Samme hvor avhengig hun er av oppmerksomhet som alle andre kvinner!

Det har hun da heller ikke gjort. Er vel derfor hun spør her.

Og slutt med disse fordummende generaliseringene takk! Du kjenner som sagt ikke ts.

Endret av Cordelia
Skrevet

Det har hun da heller ikke gjort. Er vel derfor hun spør her.

Og slutt med disse fordummende generaliseringene takk! Du kjenner som sagt ikke ts.

Alle vet at kvinner er desperate etter oppmerksomhet og komplimenter.

• Liker 1
Skrevet

Alle vet at kvinner er desperate etter oppmerksomhet og komplimenter.

Du er flink til å dra alle under en kam.

Jeg syns det er hyggelig med oppmerksomhet, men jeg er da langt fra desperat etter det.

Skrevet

Og gi balla i at fyren er desperat og aller helst vil ha en helt annen relasjon til denne piken?

Ah, nei, selvfølgelig ikke. Jeg tolket det dithen at han hadde flørtet fordi han ville ha henne i seng. Hvis fyren er forelsket og helst vil ha et forhold, burde TS naturligvis holde seg for god til å ha et FB-forhold til fyren.

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig med oppmerksomhet, men jeg er da langt fra desperat etter det.

Å dra alle under samme kam er umulig, men jeg kan si meg enig i at han skjærer alle over en kam på en særdeles usjarmerende måte.

Anonym poster: b95350476d4ed068b5aa0df04401caff

Skrevet

Du sier nei. Regner med at du ikke liker han på den måten, siden du var livredd for at det skulle oppfattes som en date.

Skrevet

Uansett er det åpenbart at det er TS sitt oppmerksomhetbehov som har satt henne i denne situasjonen.

Skrevet

Uansett er det åpenbart at det er TS sitt oppmerksomhetbehov som har satt henne i denne situasjonen.

Kan du se til å holde denne debatten saklig istedet for å angripe ts uten grunn!Voks opp!Sånne kommentarer blir fordummende. Du veit da faen ikke en dritt om ts som person!

Skrevet

Kan du se til å holde denne debatten saklig istedet for å angripe ts uten grunn!Voks opp!Sånne kommentarer blir fordummende. Du veit da faen ikke en dritt om ts som person!

Når jeg kommenterer her så legger jeg ikke fingrene imellom, og sier det akkurat som jeg tenker og ser på det.

Skrevet

Når jeg kommenterer her så legger jeg ikke fingrene imellom, og sier det akkurat som jeg tenker og ser på det.

Dette har ikke en dritt med å ikke legge fingrene imellom,men at du ikke kjenner ts og tillegger henne ting du ikke vet en dritt om. Markeringsbehov kalles sånt.

Skrevet

Dette har ikke en dritt med å ikke legge fingrene imellom,men at du ikke kjenner ts og tillegger henne ting du ikke vet en dritt om. Markeringsbehov kalles sånt.

Helt opp til TS å korrigere mine påstander hvis de er feil.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være så opplagt at fyren har følelser for jenten her, når HAN har foreslått å være friends with benefits!!

Det er jo OPPLAGT at han er ute etter en jente å kose seg med. PUNKTUM.

Om en kompis av meg hadde slengt ut med et sånt forslag til meg, så hadde jeg glatt utelukket han som kjærestemateriale.

Om han tror han kan slenge ut med at jeg er "pulbar", men ikke noe mer for han enn det....?? Ja, da sier jeg bare - hadedaaaa.

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange sakelig og usakelige svar.

Men nei jeg er ikkje desperat, er aldri jeg som tar kontakt først. Er frekt og ikke svare.

Ser ikke kompisen som noe kjærestematriale, og håper ikke det er noe følelser i bilde. Kan ikke snakke fot han.

Men på min side av saken er det uaktuelt med kjæreste.

Er lei av følelser og styr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...