Sukkerklumpen! Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 For to drøye uker siden var jeg på en middag med en kompis som jeg ikke har sett på lenge. Vi pratet og tullet, og når middagen var ferdi så kjørte han meg heim. Tre dager senere meldte han til meg, om at jeg va så søt og synes det var kjekt og møtes. I mitt hodet var deg bare en hyggelig middag, men tror dere han har misforstått og tror det var en date? Ettertid har jeg fått en del meldinger, er vel kanskje flørtete av meg. Er jo ikke mendt sånn. Rotete innlegg, men hvor går grensen mellom date og en helt vanlig middag uten den dating delen.
Gjesten Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Hvis det er en kompis, er det ikke naturlig å regne med at det er en date, men han kan jo uansett ha innsett at han liker deg som mer enn en venn. At han flørter nå, betyr ikke at du nødvendigvis har sendt feil signaler, kun at han nå har bestemt seg for å prøve. 4
Sukkerklumpen! Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2012 Har ikke lyst og lure han til og tro noe annet.
Gjesten Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Bare la være å flørte tilbake. Du kan ikke hindre noen i å ha følelser for deg, men du kan prøve å unngå å gi ham feil inntrykk. 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Trenger jo ikke ha vært en date for at han skal like deg. Men nei ikke så å si at man ikke er interessert. Anonym poster: 06a51dabb93b4a0a33d5758d05dfeb68 1
Sukkerklumpen! Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Okei, nå går vist dette en vei jeg ikke hadde trodd. Han vil at vi skal bli fwb..Hva skal jeg gjør? Er det teit og si ja, eller hvordan går man frem? Endret 25. desember 2012 av Sukkerklumpen!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #8 Skrevet 25. desember 2012 Det vet du best selv. Vil du knulle ham? Anonym poster: eb09f3d91775ffc15e55e2caf50eabb4 3
Brown eyed girl Skrevet 25. desember 2012 #9 Skrevet 25. desember 2012 Hvis du vil, så si ja. Men hvis dette er en god kompis av deg som du ikke ønsker å miste, så bør du styre unna... FWB er ofte fint i starten, men kan fort ende dårlig. Den ene eller andre parten får ofte følelser, og da kan det bli klein stemning om de ikke gjengjeldes.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2012 #10 Skrevet 25. desember 2012 Men du har hatt sex med fyren før? Anonym poster: 06a51dabb93b4a0a33d5758d05dfeb68
Gjest brutal mann Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Hør frøken. Han vil ha et forhold. Om du ikke vil eller kan møte han der så må du holde deg til helvete vekke fra fyren. Om du ikke gjør det ender du opp med å utnytte, tråkke på og såre ham.
Gjesten Skrevet 27. desember 2012 #12 Skrevet 27. desember 2012 Hva står fwb for? Knullevenner med et eller annet ord i mellom? Hvis du vil, kan du jo si ja.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #13 Skrevet 27. desember 2012 Hva står fwb for? Knullevenner med et eller annet ord i mellom? Hvis du vil, kan du jo si ja. Friends with benefits? Anonym poster: 55dd9cd948e2118cd81f9cdb619524d0
Gjest brutal mann Skrevet 27. desember 2012 #14 Skrevet 27. desember 2012 Hva står fwb for? Knullevenner med et eller annet ord i mellom? Hvis du vil, kan du jo si ja. Og gi balla i at fyren er desperat og aller helst vil ha en helt annen relasjon til denne piken?
Steinar40 Skrevet 27. desember 2012 #15 Skrevet 27. desember 2012 Prøv å få det inn i den lille nøtta di at kvinner og menn ikke skal være kompiser, TS! 1
Cordelia Skrevet 27. desember 2012 #16 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Prøv å få det inn i den lille nøtta di at kvinner og menn ikke skal være kompiser, TS! Få det inn i den lille nøtta di at ikke alle er som deg, Steinar! Endret 27. desember 2012 av Cordelia 7
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 27. desember 2012 #17 Skrevet 27. desember 2012 Få det inn i den lille nøtta di at ikke alle er som deg, Steinar! bare synd de fleste er naive som deg Cordelia! menn og kvinner kan ikke være venner! 2
Cordelia Skrevet 27. desember 2012 #18 Skrevet 27. desember 2012 bare synd de fleste er naive som deg Cordelia! menn og kvinner kan ikke være venner! Å hold kjeft! Forskjellen mellom meg og deg( og Steinar) er at jeg (og de fleste andre) er voksne nok til å klare å opprettholde voksne forbindelser. Det er jo synd at dere ikke klarer det. Dere har min store sympati. Det er faktisk dere som går glipp av mange fine vennskap.
Gjest Bandit Skrevet 27. desember 2012 #19 Skrevet 27. desember 2012 Dersom sukkerklumpen gjerne vil ha sex med ham, må hun da gjerne gå inn i et fwb-forhold. Det er han som har foreslått det, og må dermed ta konsekvensene av det dersom han egentlig ønsket noe mer. Og la ikke dette bli en "kvinner og menn kan ikke være venner"-debatt. Dummeste jeg vet. Menn og kvinner kan selvsagt være venner, om de vil det. Har hatt en bestevenninne i mange, mange år nå. 1
Gjest brutal mann Skrevet 27. desember 2012 #20 Skrevet 27. desember 2012 Dersom sukkerklumpen gjerne vil ha sex med ham, må hun da gjerne gå inn i et fwb-forhold. Det er han som har foreslått det, og må dermed ta konsekvensene av det dersom han egentlig ønsket noe mer. Og la ikke dette bli en "kvinner og menn kan ikke være venner"-debatt. Dummeste jeg vet. Menn og kvinner kan selvsagt være venner, om de vil det. Har hatt en bestevenninne i mange, mange år nå. Feig holdning! Som medmenneske har en plikt til å beskytte de svake mot seg selv. En forelska fyr foreslår fort et FB-forhold for å få være nær en kvinne han mer en gjerne vil ha bjeffert og svensk bil med. I dette tilfellet synes jeg det er overtydelig at han vil mer en å bare pule dama, da bør dama ha integritet nok til å ikke trekke hans lidelser ut i langdrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå