Gå til innhold

Gått ned 2 kilo på en uke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mistet to kilo siden forrige uke uten å trene noen ting som helst. Er dette da kun vannvekt eller er det fett som er borte? Jeg sliter med spiseforstyrrelser og har kun spist 3 av de 7 dagene..

Anonym poster: 3f97c4535e4c5492dceb50ccd86eb216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger seriøs hjelp.

Anonym poster: ff3fa8286941ff697bf1bd13a7c9740c

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg sliter selv med anoreksi og det vrenger seg inni meg hver gang jeg ser tråder som dette. Og syntes egentlig at de det bare burde stenges med en gang.For uansatt hva slags svar du får så har det egentlig ingen ting å si. Om jeg skulle si at det bare er vann vil du fortsette på samma måte uansett. Om jeg skulle ha sagt at det bare er fett ville du også fortsatt på samma måte.Og NEI jeg sier ingen av delene jeg skriver OM Det blir same same uansett.Så hva som egentlig er poenget med spørsmålet ditt kan man jo lure på.

Det jeg vil si, er: OPPSØK HJELP NÅ!!!. Jeg har vært syk i 17 år,og har sett døden i øyene alt for mange ganger.Det er er ikke et liv jeg unner min værste fiende!

Skrevet (endret)

dette er en trolletråd. ser det er 6 fra facebook som ser på tråden. hvis ikke ts oppsøk hjelp, kontakt lege.

Endret av anora
Skrevet

dette er en trolletråd. ser det er 6 fra facebook som ser på tråden. hvis ikke ts oppsøk hjelp, kontakt lege.

Er ingen trolletråd nei. Jeg er allerede i kontakt med psykiatrien

Skrevet

Er ingen trolletråd nei. Jeg er allerede i kontakt med psykiatrien

Hva vil du oppnå med denne tråden da? ikke så mye vi kan hjelpe med dessverre. Bra du får den hjelpen du trenger da ihvertfall. lykke til fremover.
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen ninuska_, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...