AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Anonym poster: 9bf0ddc7174ab8cec9ddc34b682851bb Hei, jeg er ei jente som er veldig glad i å ha sex sammen med kjæresten min. Vi har vært kjærester lenge og bodd sammen i mange år. Før hadde vi sex nesten hver dag, men av en eller annen grunn har jeg mistet sexlysten.. Jeg vil veldig gjerne være kåt og ha sex, men jeg får det ikke til.. Nå orker jeg nesten ikke tanken på sex fordi jeg må anstrenge meg så utrolig mye for at det skal være godt. Jeg gruer meg nesten til det er kveld, for da vet jeg hvor mye jobb det er... Er det noen som har opplevd det samme? eller noen som har noen triks som kan gi meg sexlysten tilbake? Anonym poster: 1a77c8b8a7865fee6a7f4d626cf22d4d
Snooks Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Slutt å ha sex når du ikke har lyst! Da assosierer du det med noe negativt, bedre å vente og å bruke tiden på kos og bygge opp positive forventninger
Gjest Lille-pus Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Det er ikke uvanlig at sexdriv'en går litt i bølgedaler innimellom. Mye stess eller usikkerhet f.eks. for skole-/jobbsituasjon eller hendelser i nær familie er noen typiske bakgrunnsårsaker. Snakk med kjæresten din om at du nå tydeligvis er nede i en bølgedal. Men for Guds skyld ikke slutt å ta på hverandre. Kos med hverandre, men ikke fokuser på at det 'må' bli sex av det. Fokuser på den varme, gode kroppskontakten. maser hverandre, kos med hverandre. Ikke skyv hverandre bort fordi den ene har lavere sexdrive akkurat nå, det går nemlig som regel over. Så er det heller ikke helt uvanlig at man etter noen år går over fra å knulle som kaniner flere ganger om dagen til å ha 2-3-4 lengre 'økter' i uken. Helt normalt det også. Man 'må' ikke knulle hver dag hvert år for å være normal Pust med magen og som nevnt ovenfor snakk med kjæresten din og ikke glem å kose med hverandre Endret 17. desember 2012 av Lille-pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå