AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Hei! Jeg trenger hjelp for å sjarmere en eldre mann :o) Jeg har blitt såret tidligere er jeg nå kanskje unormalt forsiktig med å flørte veldig åpenlyst. Jeg prøver så godt jeg kan å overvinne denne frykten, og har kommet et langt stykke på vei. Så jeg og denne mannen har opprettet en ganske god kontakt, og jeg føler at det er veldig åpent for hva som kan skje fremover. I hans øyne vet jeg ikke om han har tenkt noe over at jeg liker ham mer enn jeg burde. Men jeg er utrolig betatt, og tenker mye på ham. Han er da altså 43 år og singel (relativt ny-singel), og en aldeles fantastisk type og veldig oppegående (i motsetninger til veldig mange andre single 40-åringer).. Det jeg sliter med, er å formidle interesse, og virkelig TØRRE å flørte med ham som å ta ham på armen, gi komplementer eller en klem osv. Det er jo ikke akkurat farlig, men frykten for rejection er selvfølgelig der. Har dere noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å sjarmere ham? Er vant til være den som blir flørtet med, men vil ta saken i egne hender Treffer ham som regel hver dag, og har lyst på noe mer! Noen som har noen tips som kan hjelpe med redusere litt av angsten for rejection?? Anonym poster: 4ddd101ca3de65d429aa66329e31fd5d Anonym poster: 6b190264485516ddbc6cd1e13a516511 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg er en jente på 22 år som har interesse for menn fra slutten av 20-årene til slutten av 40-årene.. Så det finnes flere av oss Lykke til - håper du oppnår det du vil! Anonym poster: 5a032b3ed348eb7ba1e4b54b3fab4b7f
Kamikatze Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Normal? Nja, hvis majoriteten liker sin egen alder pluss minus litt, tøyer du jo normalen litt. Men hvorfor være "normal" når en kan være lykkelig? Flørter han med deg, kan du være rimelig trygg på at han liker hva han ser.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Har d ganske likt egentlig, det er vel ikke helt normalt for mange, men for meg gir jeg blanke f i hva andre mener. Hvis du virkelig liker han, go for it. Hvis du er moden i hodet, vil jo de fleste like en sprek, ung jente... Ta med litt vin når du treffer han, ha på deg sexy klær, god parfyme, gjør noe ekstra ut av deg selv og bare ver deg selv. Kan være aldersforskjellen blir et hinder, men det kommer alt an på hvilken person dee begge er :-) Anonym poster: 3bd2a2def689bf0ade1f38a89c163be4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Ikke unormalt... Jeg er 22 år og har et godt forhold til en mann på 40. Har sååå lyst på et fysisk forhold til han, men han har allerede gitt uttrykk for at han synes aldersforskjellen mellom oss er for stor. Skal prøve å få snudd tanskegangen hans Anonym poster: 5a032b3ed348eb7ba1e4b54b3fab4b7f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Ikke unormalt... Jeg er 22 år og har et godt forhold til en mann på 40. Har sååå lyst på et fysisk forhold til han, men han har allerede gitt uttrykk for at han synes aldersforskjellen mellom oss er for stor. Skal prøve å få snudd tanskegangen hans Anonym poster: 5a032b3ed348eb7ba1e4b54b3fab4b7f Skulle selvfølgelig være "tankegangen" hans.. Anonym poster: 5a032b3ed348eb7ba1e4b54b3fab4b7f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Ikke unormalt... Jeg er 22 år og har et godt forhold til en mann på 40. Har sååå lyst på et fysisk forhold til han, men han har allerede gitt uttrykk for at han synes aldersforskjellen mellom oss er for stor. Skal prøve å få snudd tanskegangen hans Anonym poster: 5a032b3ed348eb7ba1e4b54b3fab4b7f Greit om han er på gli, men du bør respektere hans nei om han virkelig ikke har lyst på et fysisk forhold med deg. Er ganske kjipt når den ene ikke gir seg etter man har sagt nei. Anonym poster: 78a0cd1abdd7f445256ece7b3a1a9efd 3
Frittfram Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Jeg trenger hjelp for å sjarmere en eldre mann :o) Noen som har noen tips som kan hjelpe med redusere litt av angsten for rejection?? For å redusere den angsten er det beste tipset å prøve seg på mange menn rett og slett. Helst over din liga der sjansen for å bli avvist er stor. Det å bli avvist hjelper deg til å forstå at det er en del av gamet, og ikke noe du skal frykte i det hele tatt. Jeg tar en spansk en og limer inn noe jeg skrev i en annen tråd rundt samme tema :-) Det er nok relativt vanlig at unge kvinner er interessert i eldre menn, men at det stopper opp fordi begge er redde for hva samfunnets regelryttere vil si til en slik forbudt forbindelse. Det kan man som selvsikker ung kvinne selvfølgelig ikke bry seg om. Etter å ha snakket løst og ledig om et vilkårlig emne innen temaet samliv mellom menn og kvinner, f.eks at dette med aldersforkjell er litt tabu og derfor spennende, du kan få sagt at du liker en kjendis som også er litt rar slik som ham, f.eks. Sting, han er så machosexy så biter du deg litt i leppene, trekker pusten litt dypere enn vanlig, du beveger blikket ditt litt mellom begge øynene hans og munnen, du roer ned tempoet i praten, du går et steg nærmere ham uten å berøre ham fysisk, og etter at du holder blikket mot hans venstre øyet fast i minst 5 sekunder spør du .... "du har sikkert hørt det noen ganger før .... at du minner dem om Sting?" Han blir litt paff og sier "nei, faktisk ikke", men du har gitt et relativt tydelig hint. Du kan spørre med et smil .... "så, hva slags jenter pleier Sting å falle for?" Senere når dere spaserer sammen videre tar du et lett grep i overarmen hans som kan bety både vennskap, at du trenger noen å støtte deg til, eller at dere er på date. Han må etterhvert å skjønne at du er keen på ham, og han bør komme med noen indikasjoner på at han syns du er litt småsexy. Dropp flere non-needy interessesignaler om nødvendig. Og sørg for å være alene med ham over et glass vin. Før dere vet ordet av det kysser dere hverandre. En singel mann på 43 vil ha vanskelig for å si nei til en sexy og flørtende 22-åring. Aldersforskjell ingen hindring. For meg personlig ville det ikke vært noen ulempe. Må si jeg kjenner meg igjen her - tipsene jeg kommer med har vært brukt på meg med suksess, aldersdifferansen var stor :-)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 så biter du deg litt i leppene, trekker pusten litt dypere enn vanlig, du beveger blikket ditt litt mellom begge øynene hans og munnen, du roer ned tempoet i praten, du går et steg nærmere ham uten å berøre ham fysisk, og etter at du holder blikket mot hans venstre øyet fast i minst 5 sekunder spør du .... "du har sikkert hørt det noen ganger før .... at du minner dem om Sting?" Vurdert å skrive erotisk novelle? Artig, men tør man ikke å si det rett ut kan jeg ikke forstå at man tør å bruke fremgangsmåten din. Anonym poster: 78a0cd1abdd7f445256ece7b3a1a9efd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå