NettMeg Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Under hvert medlems navn er er det enten en eller flere prikker. Under mitt medlems navn ser jeg at det er 2 prikker. Hva betyr disse prikkene egentlig?
Silfen Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Det betyr at du ikke er like verdig som de andre. 1
NettMeg Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2012 Det betyr at du ikke er like verdig som de andre. ??
Envy Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Det går bare på hvor mange innlegg du har! Tror det skal være en liste her inne et sted, som viser hvor mange innlegg du må ha for å ha "status" sånn og sånn medlem. Skikkelig dårlig forklart :gjeiper: 1
NettMeg Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2012 Det går bare på hvor mange innlegg du har! Tror det skal være en liste her inne et sted, som viser hvor mange innlegg du må ha for å ha "status" sånn og sånn medlem. Skikkelig dårlig forklart :gjeiper: Åja, hehe det forklarer hvorfor jeg har så få prikker Har ikke skrevet så mye her
Kamikatze Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Å, jeg trodde det var sånn der prikkbelastning som man får i førerkortet når politikonstabelen står der og knuger hardt omkring konduktørtanga. Velkommen, forresten! Endret 16. desember 2012 av Kamikatze
Envy Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Å, jeg trodde det var sånn der prikkbelastning som man får i førerkortet når politikonstabelen står der og knuger hardt omkring konduktørtanga. Det er prikkbelastning for fritidsproblemer Endret 16. desember 2012 av Envy 3
NettMeg Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2012 Å, jeg trodde det var sånn der prikkbelastning som man får i førerkortet når politikonstabelen står der og knuger hardt omkring konduktørtanga. Velkommen, forresten! Takk takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå