Gå til innhold

Hva betyr dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Under hvert medlems navn er er det enten en eller flere prikker. Under mitt medlems navn ser jeg at det er 2 prikker. Hva betyr disse prikkene egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du ikke er like verdig som de andre.

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at du ikke er like verdig som de andre.

??

Skrevet

Det går bare på hvor mange innlegg du har! :) Tror det skal være en liste her inne et sted, som viser hvor mange innlegg du må ha for å ha "status" sånn og sånn medlem. Skikkelig dårlig forklart :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Det går bare på hvor mange innlegg du har! :) Tror det skal være en liste her inne et sted, som viser hvor mange innlegg du må ha for å ha "status" sånn og sånn medlem. Skikkelig dårlig forklart :gjeiper:

Åja, hehe :P det forklarer hvorfor jeg har så få prikker :fnise: Har ikke skrevet så mye her :P

Skrevet (endret)

Å, jeg trodde det var sånn der prikkbelastning som man får i førerkortet når politikonstabelen står der og knuger hardt omkring konduktørtanga. :nigo:

Velkommen, forresten! :5:

Endret av Kamikatze
Skrevet (endret)

Å, jeg trodde det var sånn der prikkbelastning som man får i førerkortet når politikonstabelen står der og knuger hardt omkring konduktørtanga. :nigo:

Det er prikkbelastning for fritidsproblemer ;)

Endret av Envy
  • Liker 3
Skrevet

Velkommen, forresten! :5:

:fnise:

Takk takk :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...