Gå til innhold

Rimming

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj! Aldri i livet om noen hadde fått meg til å sleike noen i ræva, så jævlig kvalmt å urenslig! Men dere andre som liker sånt må bare slurpe i dere tarmbakterier for min del.

Hva er det med menn og rumpehull egentlig?

Anonym poster: 7fa3caaa2fb8ae14eeaa6094bf2ff5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Aldri i livet om noen hadde fått meg til å sleike noen i ræva, så jævlig kvalmt å urenslig! Men dere andre som liker sånt må bare slurpe i dere tarmbakterier for min del.

Hva er det med menn og rumpehull egentlig?

Anonym poster: 7fa3caaa2fb8ae14eeaa6094bf2ff5fd

...eller damer og rumpehull?

Jeg liker det, og nyter det!

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Hvis det er noe han tenner på så er det greit, jeg blir tent av at han er tent, men det er ikke noe jeg får spesielt mye ut av selv.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet

Turn off, har alt for mye kunnskap om tarmflora.

Anonym poster: e28ea4432cb62b84f0847599593dd4e1

Skrevet

Uaktuelt. Kan gjerne bruke leketøy på han eller fingre, men ikke tunge... Vil ikke ha hans i min heller...

Anonym poster: 6d98e8f1d5040271455f0c98f5c780d5

Gjest Gunfreak
Skrevet

Men tarm bakterier er jo sundt, eller ville man død

• Liker 1
Skrevet

On :danse: .. Er sinnsykt tennende å motta, og gir gjerne :)

• Liker 3
Skrevet

Blir han kåt blir jeg kåt. Og seriøst oralsex er bare moro.

• Liker 4
Skrevet

jeg visste ikke hva det var før jeg leste det her. kjæresten har gjort det på meg, men jeg kunne aldri tenke meg å gjøre det på han. så er åpen for å motta, men ikke for å gi... han gjør det jo fordi han vil det, er ikke noe jeg har bedt om eller får noe ut av i det hele tatt, så føler meg ikke egoistisk fordet

• Liker 2
Skrevet

jeg visste ikke hva det var før jeg leste det her. kjæresten har gjort det på meg, men jeg kunne aldri tenke meg å gjøre det på han. så er åpen for å motta, men ikke for å gi... han gjør det jo fordi han vil det, er ikke noe jeg har bedt om eller får noe ut av i det hele tatt, så føler meg ikke egoistisk fordet

De fleste menn liker jo å gi og de fleste har nok ikke noe ønske om selv å få. Som du sier så tenner jo han på det å gi :)

Anonym poster: 765b5320935e80e9294a5921b4906aeb

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om man er i barnehagen. "ææææsj" etterfulgt av masse urbane myter og vrangforestillinger.

For all del - sex og tenning er individuelt og subjektivt. Og ingen skal gjøre noe man ikke liker. Men vær så snill, ikke bland logikk opp i det hele. Forstår ikke denne besatte trangen hos enkelte med å forsvare personlige meninger utover egne preferanser. Munnen på partneren din er mer bakteriebefengt enn underlivet på en person som er renslig. "æææsj nei der kommer det jo tiss ut!!" etc - det er bare barnslig. Si da heller "nei jeg synes det er ekkelt", "jeg får ikke noe utav det overhodet".

• Liker 9
Skrevet

Frøkna som blir rimmet trenger i alle fall ikke bekymre seg for at partneren ikke tenner på henne. Må være et godt tegn på at han syns ALT ved henne er deilig.

Ellers enig med hårbørsten.

Anonym poster: 765b5320935e80e9294a5921b4906aeb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...