idalida Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Jeg er nå 4 dager over ikm, noe som aldri har hendt før.. Jeg har helt siden ikm hatt kvalme og hatt smerter som går av og på i nedre delen av magen. noen ganger får jeg litt kramper. Jeg tok en graviditetstest i dag tidlig og denne var negativ. Noen som har opplevd noe lignende eller som vet hva det skyldes? Er noen ganger så kvalmen at jeg får brekniger og nesten spyr. Jeg blir også veldig varm når kvalmen blir på det værrste..
amonyn Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Ikm? Magesmerter er fryktelig vanskelig å diagnostisere. Det kan være veldig mye. Tarmproblemer, tarminfeksjon, egglederinfeksjon, blindtarm, lever, nyrer, milt, magesår, graviditet, influensa. Ja, du skjønner tegningen. Kan være at du er gravid, men at det er for tidlig å teste positivt? Ta en ny test om en uke. Og kom deg til legen
Athene Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Med tydelige symptomer, og så lenge etter ikm, ville nok en test vært positiv. Smerter er heller ikke et graviditetstegn, heller ikke varme+kvalme. Det kan være cyster, eller en infeksjon. Sykdom kan også forskyve syklusen. Foreløpig er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se det ann. Får du større plager kontakter du selvfølgelig lege.
idalida Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2012 Ikm? ikm = ikke kommet mens I natt og hele dag har jeg følt at mensen har begynt, men ingenting.. Får bare vente å se om det blir bedre, ellers går jeg nok til legen. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå