Gå til innhold

omgangssyken :/

Fremhevede innlegg

Skrevet

Arh. Tips til noe drikke eller mat som hjelper? Som ikke kommer ut/opp med en gang?

Er det normalt med smerte i magen når man har omganssyken? Kan ikke huske sist jeg hadde det.. Er 21 nå, og har ikke hatt spysyken siden jeg var 11 :P

Er ikke kvalm, greier bare ikke beholde maten, og har diare ..

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Men hvis du ikke er kvalm er det da omgangssyken?

Skrevet

Jeg hadde omgangssyken får noen dager siden. Jeg spiste ingenting. drakk bare cola. smakte ikke godt og alt kom opp igjen. men det jalp mot smertene i magen. Jeg hadde skikkelige smerter i magen hele tiden. så dette er normalt. jeg var ikke kvalmen untatt rett før jeg spydde.

God bedring til deg! Fins ikke noe værre enn omgangssyken..

Skrevet

Tørre kjeks, knekkebrød og te pleier å være lett å holde nede. Små porsjoner flere ganger daglig. Drikk så mye vann du klar så du holder deg hydrert. Når jeg er uggen hjelper det med Pespi Max.

Skrevet

Jeg hadde omgangssyken får noen dager siden. Jeg spiste ingenting. drakk bare cola. smakte ikke godt og alt kom opp igjen. men det jalp mot smertene i magen. Jeg hadde skikkelige smerter i magen hele tiden. så dette er normalt. jeg var ikke kvalmen untatt rett før jeg spydde.

God bedring til deg! Fins ikke noe værre enn omgangssyken..

Jeg fikk akutt smerte i magen, så gikk det over og kom tilbake kanskje hvert 5-10 min. Bra du er frisk nå. Er grusomt. Jeg er kvalm rett før jeg kaster opp..

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...