beggeto Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 skal gi bort noen julekaker, dvs pepperkaker, kakemenn og et par sorter til. De oppevares jo best i boks, men så skal jo helst ikke sortene blandes. Så helst skulle jeg vel hatt en boks til hver sort men det har jeg ikke å gi bort.. Så da lurer jeg på hva som skjer om jeg f.eks legger hver sort i hver sin brødpose og så legger alle posene i en boks? Andre forslag? (Usikker om det grunnen til at man ikke anbefaler plast er at det kommer luft til, og at man unngår dette når posen er i en boks...??)
Zzyzx Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Jeg hadde lagt alt i samme boks. Uten plast.
Rosebud Skrevet 16. desember 2012 #3 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har gjort det samme (gitt bort blandede sorter i samme boks). La lag med bakepapir i mellom de ulike kakene. Funket veldig bra 1
student86 Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Jeg antar at plast ikke skal brukes fordi plast mykgjør, dvs du kan ende opp med myke peppekaker/kakemenn osv. Og det er jo ikke meningen med typisk julebakst, som skal holde seg en stund:) Uansett gode tips du har fått her
Brunhilde Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Jeg ville brukt papp og delt kakeboksen inn i "rom", så kan du legge en sort i hvert.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Jeg gir julekaker hvert år, og jeg legger alt i én boks. Jeg bruker alltid en isboks, det går fint. Jeg ville ikke pakket dem i poser, da kan de bli myke. Anonym poster: ba8f192a9ff5994eea057dcf155f60ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå