AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #1 Skrevet 16. desember 2012 Igår hadde jeg sex og det begynte å blø mye (!) under/ rett etter samleie. Vi har hatt sex mange ganger tidligere uten at det har skjedd, men kan det være pga str på penis? Eller traff han noe som gjorde det? Eller er det noe som bare kan skje iblant? Jeg hadde en periode tidligere da jeg alltid blødde etter samleie, men det var absolutt ikke så mye og det varte i flere timer etterpå. Denne gangen var det mye på en gang, men så sluttet det like fort igjen. Da jeg hadde det tidligere sa gynekologen at det kom av at jeg ikke gikk på p-piller, da jeg begynte på det igjen ble det bra. Jeg har nettopp hatt en p-pillefri mnd og begynte på de for 9 dager siden igjen, kan det være noe med det? Noen med erfaringer av blod etter samleie? Anonym poster: 395649e50e21da8c89d1ac2a544931df
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Du burde sjekke om du har det samme som meg; husker desverre ikke betegnelsen, men det er en blodåre som ligger litt foran fremfor bak lengst oppe i skjeden. Jeg plagdes ikke med det de første årene som seksuelt aktiv, men merket det spesielt ved enkelte type stillinger. Det ser gynekologen/legen kjapt om du spør - jeg fikk nemlig ikke beskjed om dette før jeg selv fortalte jeg hadde begynt å blø som en foss når jeg kom hardt borti flere ganger under sex(ble tatt hardt bakfra, en stilling jeg bare må droppe nå fordi det alltid blør). Nå blør jeg ofte bittelitt under samleie, men somregel bare når jeg skal tisse etterpå. Rundt enstruasjon kan det bli mer merkbart. Anonym poster: ac0db3ceb86a2f3272611e1d38587d95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå